Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM) Készítette: Benkő Zsolt Majoros Marianna Máthé Marianna Tóth Eszter Újvári Dávid Vági Antal.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM) Készítette: Benkő Zsolt Majoros Marianna Máthé Marianna Tóth Eszter Újvári Dávid Vági Antal."— Előadás másolata:

1 CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM) Készítette: Benkő Zsolt Majoros Marianna Máthé Marianna Tóth Eszter Újvári Dávid Vági Antal

2 Mi a CRM?  Jelenlegi és jövőbeni ügyfelek szükségleteinek  Megismerésére  Megértésére  Kezelésére  Adatgyűjtés  Ügyfélkapcsolat menedzsment  Üzleti stratégia

3 CRM a segítség nyújtásban  Döntés előkészítésben  Stratégiai célkitűzés  Kommunikálás a vállalati rendszerek felé

4 CRM kialakulása  CRM a kereskedelem kialakulása óta létezik  Idők során a fő változás a cégek méretnövekedése  CRM rendszerek az informatika fejlődésével biztosíthatóak  Nagy tömegű ügyféladat elemzése lehetséges

5 CRM-rendszer  Ügyfélközpontú adatbázis  Integrált informatikai rendszer  Illeszkedés a vállalat szervezeti felépítéséhez, marketing és értékesítési folyamataihoz  Stratégiai fontosságú döntések előkészítése  Döntéstámogatás, végrehajtás nyomon követése  Előrejelzések, alternatív forgatókönyvek

6 300 vállalat a CRM bevezetésének céljáról  ügyfelek hűségének növelése  egyénre szabott szolgáltatás nyújtása minden ügyfélnek  nagyobb ügyfélismeret megszerzése  megkülönböztetés a konkurenciától  legjövedelmezőbb ügyfelek azonosítása  egy ügyfélre jutó nyereség növelése  ügyfél igények, panaszok gyorsabb kezelése  új ügyfelek megszerzése  ügyfél életciklus érték figyelembevétele  ügyfél-kommunikáció költségének csökkentése  ügyfélmegszerzés költségének csökkentése

7 Vevői életciklushoz kapcsolódó vállalati funkcionális tevékenységek

8 Ügyfél-érték ciklus modell

9 Köszönjük a figyelmet…


Letölteni ppt "CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM) Készítette: Benkő Zsolt Majoros Marianna Máthé Marianna Tóth Eszter Újvári Dávid Vági Antal."

Hasonló előadás


Google Hirdetések