Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Marketing menedzsment elmélet és gyakorlat JATE közgazdász képzés Susányi Tamás 2007. II. félév.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Marketing menedzsment elmélet és gyakorlat JATE közgazdász képzés Susányi Tamás 2007. II. félév."— Előadás másolata:

1 Marketing menedzsment elmélet és gyakorlat JATE közgazdász képzés Susányi Tamás II. félév

2 Stratégiai tervezés

3 A vállalat hosszú távú céljai. 1. lépés 2. lépés 3. lépés Stratégia kialakítása -a jelenlegi stratégiák értékelése - az alternatív stratégiák azonosítása - az alkalmazható stratégiák kiválasztása Környezeti elemzés Általános környezet piac-és versenyelemzés Belső elemzések - eredmények - rendelkezésre álló erőforrások - a vállalat erős és gyenge pontjai 4. lépés

4 Ellenőrzés Megvalósítás stratégiák/szervezet napi tervezés Tervezés rövid távú hosszú távú 5. lépés 6. lépés 7. lépés

5 Yello - the business model. Sales & Marketing Brand operational customer relationship Logistics Production emotional customer relationship

6 Yello - success factors of the business model customer value € + marketing efficiency - price (brand) - operative efficiency time achieved customer value = Strength of customer commitment

7

8 Marketingmix Célpiac Termék ÁrKommunikáció Hely Minőség Termékjellemzők Opciók Stílus Márkanév Csomagolás Méret Szolgáltatás Garancia Visszáru Árlista Árkedvezmény Árengedmény Fizetési határidő Hitelfelvétel Reklám Személyes eladás Eladásösztönzés Publicitás Csatornák Terítés Lokáció Raktárkészlet Szállítás

9 Marketing stratégiák Védekező Pozícióvédelem Ellentámadás Megelőző támadás Rugalmas elszakadás Stratégiai visszavonulás Oldalba támadó védekezés Támadó Frontális támadás Átkaroló támadás Oldaltámadás Kikerülő támadás Gerillatámadás


Letölteni ppt "Marketing menedzsment elmélet és gyakorlat JATE közgazdász képzés Susányi Tamás 2007. II. félév."

Hasonló előadás


Google Hirdetések