Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Reklámozás, Public Relations Reklámozás, Public Relations 12. Előadás Reklám.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Reklámozás, Public Relations Reklámozás, Public Relations 12. Előadás Reklám."— Előadás másolata:

1 Reklámozás, Public Relations Reklámozás, Public Relations 12. Előadás Reklám

2 Tartalom Reklám, és reklámprogram lépései Vásárlásösztönzés szerepe Marketingmix tekintetében a public relations és publicitás lehetőségei

3 ReklámEladásösztönzés Személyes eladás Public Relations Marketing kommunikációs mix

4 Reklám Eszmék, javak, szolgáltatások nem személyes bemutatásának és ösztönzésének minden olyan fizetett formája, amelynek finanszírozója azonosítható.

5 MISSIONKüldetés MONEYPénz MESSAGEÜzenet MEDIAReklámeszközök MEASUREMENT Mérés MISSIONKüldetés MONEYPénz MESSAGEÜzenet MEDIAReklámeszközök MEASUREMENT Mérés A reklámprogramok tervezése: 5M

6 Reklám Reklámcélok megfogalmazása Tájékoztató jellegű Meggyőzés (Chivas) Emlékeztető (Coca Cola)

7 Üzenetek Üzenet megalkotása Üzenet kivitelezése Stílus Hangvétel Szavak Forma Társadalmi felelősség

8 Vásárlás ösztönzés Közvetlenül ösztönzik a fogyasztót vásárlásra, Rövid távon hat külön értéket kínálnak fel a vevőnek, mely indító lökést ad a vásárláshoz 4 típusa: Fogyasztói ösztönzés, Kereskedelemösztönzés, Üzleti és Eladószemélyzet ösztönzése (összejövetelek, ügynökverseny) Kereskedelemösztönzés fejlődése

9 FOGYASZTÓKAT ÖSZTÖNZŐ Nyereményakciók Vásárlói pályázatok Kuponok Ajándékok Árengedmények Fogyasztói minták KERESKEDŐKET ÖSZTÖNZŐ Kapcsolattartás Betanítás Termékbemutatók Eladók ösztönzése Árvisszatérítések Vásárlásösztönzés módjai

10 Public Relations Olyan interaktív kommunikációs tevékenység, melynek célja: a vállalkozás és környezete közötti bizalom építése, folyamatos ápolása „90 %-ban tégy jót és 10 %-ban beszélj róla” Cég imázs, termékek védelme és segítése

11 A PR célcsoportjai KÜLSŐ PR BELSŐ PR SajtóSajtó VevőkVevők SzállítókSzállítók ÖnkormányzatokÖnkormányzatok RészvényesekRészvényesek BankokBankok ÁllamÁllam A vállalat dolgozói

12 Prospektusok Éves jelentések Különleges események Kiállítások Évfordulók Szponzorálás Külső PR eszközei

13 Belépők fogadása Információáramlás biztosítása Hírlevelek, újságok Faliújság Viták, ötletnapok Képzés, oktatás Vállalati ünnepségek, rendezvények x Belső PR eszközei

14 Marketing PR eszközei Reklámköltség töredékéért való tudatosítás PR Üzenetek Hordozók kiválasztása Tudatosítás/Megértés/Attitűdválasztás

15 MPR eszközei Piaci várakozás megteremtése a Médiareklámok megjelenése előtt Törzsfogyasztói bázis kialakítása Személyes kapcsolat építése fogyasztókkal Az elégedett fogyasztók szószólóvá tétele A befolyások befolyásolása

16 Vizsga Célpiaci Marketing, Pozicionálás 4 P Marketing stratégiák Stratégiák, Stratégiai tervezés BCG Mátrix Piackutatás És minden más alapos ismerete!!!


Letölteni ppt "Reklámozás, Public Relations Reklámozás, Public Relations 12. Előadás Reklám."

Hasonló előadás


Google Hirdetések