Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Kommunikációs politika. Marketingkommunikáció más néven promoció más néven promoció információk közlése a termelő (szolgáltató) és a potenciális fogyasztó.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Kommunikációs politika. Marketingkommunikáció más néven promoció más néven promoció információk közlése a termelő (szolgáltató) és a potenciális fogyasztó."— Előadás másolata:

1 Kommunikációs politika

2 Marketingkommunikáció más néven promoció más néven promoció információk közlése a termelő (szolgáltató) és a potenciális fogyasztó között, hogy aatitűdöket, magatartást befolyásoljon információk közlése a termelő (szolgáltató) és a potenciális fogyasztó között, hogy aatitűdöket, magatartást befolyásoljon a gazdaság része a gazdaság része hat rá a társadalmi, technológiai környezet hat rá a társadalmi, technológiai környezet Forrás: Forgó (2001), 181. oldal

3 A marketingkommunikáció ismérvei szervezet vagy megbízottja bocsátja ki szervezet vagy megbízottja bocsátja ki tárgya a termék vagy szolgáltatás tárgya a termék vagy szolgáltatás cél az értékesítés cél az értékesítés a kommunikáció eszközeivel él a kommunikáció eszközeivel él a fogyasztóhoz (vevőhöz) szól a fogyasztóhoz (vevőhöz) szól Forrás: Forgó (2001), 182. oldal

4 Kommunikációs politika az értékesítést segíti az értékesítést segíti magába foglalja: magába foglalja: a reklámozást a reklámozást a vásárlásösztönzési eszközöket a vásárlásösztönzési eszközöket akció, termékbemutató, áruminta... akció, termékbemutató, áruminta... a személyes értékesítést a személyes értékesítést a direkt marketing eszközeit a direkt marketing eszközeit levél, telefon, online kommunikáció... levél, telefon, online kommunikáció... a Public Relations eszközeit (közönségkapcsolat, szervezeti propaganda) a Public Relations eszközeit (közönségkapcsolat, szervezeti propaganda) Forrás: Vágási (2007), 17. oldal

5 Reklám

6 Vásárlásöztönzési eszközök

7 Személyes értékesítés

8

9

10

11 Felhasznált irodalom Forgó Sándor (2001): Kommunikációelmélet. Üzleti kommunikáció. Médiainformatikai kiadványok. EKF Líceum Kiadó, Eger. Forgó Sándor (2001): Kommunikációelmélet. Üzleti kommunikáció. Médiainformatikai kiadványok. EKF Líceum Kiadó, Eger.

12 Online marketing www.honliner.hu (poén, fogalmak stb.) www.honliner.hu (poén, fogalmak stb.) http://www.piliscentrum.hu/cege knek/ (árak...) http://www.piliscentrum.hu/cege knek/ (árak...) http://reklamokesnemek.blog.hu/ http://reklamokesnemek.blog.hu/


Letölteni ppt "Kommunikációs politika. Marketingkommunikáció más néven promoció más néven promoció információk közlése a termelő (szolgáltató) és a potenciális fogyasztó."

Hasonló előadás


Google Hirdetések