Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Értékesítési ajánlat elemei 2009. február. A termék koncepciója Tisztázandó a termék vagy szolgáltatás célpiaca.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Értékesítési ajánlat elemei 2009. február. A termék koncepciója Tisztázandó a termék vagy szolgáltatás célpiaca."— Előadás másolata:

1 Értékesítési ajánlat elemei 2009. február

2 A termék koncepciója Tisztázandó a termék vagy szolgáltatás célpiaca.

3 A megcélzott ügyfél szegmens minél pontosabb leírása Célcsoport

4 Üzleti megfontolások A fogyasztó számára: Hasznosságok, előnyök A cég számára: Előnyök (esetleg problémák)

5 Piaci környezet VersenytársakStratégiaIdőzítés

6 Jogi környezet Ha releváns

7 Bevezetés MódjaMódja IdejeIdeje

8 Műszaki megvalósítás A termék vagy szolgáltatás fizikai tartalma ill. működése (ha értelmezhető) A termék vagy szolgáltatás fizikai tartalma ill. működése (ha értelmezhető)

9 Kitekintés Lehetséges továbblépésLehetséges továbblépés

10 Részvételi feltételek Ha releváns Ha releváns

11 Értékesítési terv

12 Árak Árstruktúra ismertetése (az egyes árelemek hogyan járulnak hozzá a tervezett jövedelemhez?)

13 Várható bevételek

14 Költség paraméterek Költség nemek és mértékek Induló költségekInduló költségek Folyamatos költségek (állandó, direkt)Folyamatos költségek (állandó, direkt)

15 Jövedelmezőség Lehetőleg megtérülési adatokkal Lehetőleg megtérülési adatokkal

16 Kockázatok – Mi van akkor, ha...

17 Kommunikáció Üzenetek, médiamix, stb. Üzenetek, médiamix, stb.


Letölteni ppt "Értékesítési ajánlat elemei 2009. február. A termék koncepciója Tisztázandó a termék vagy szolgáltatás célpiaca."

Hasonló előadás


Google Hirdetések