Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

REGIONÁLIS ÉS HELYI EGYÜTTMŰKÖDÉSI STRATÉGIÁK TUDOMÁNYOS KONFERENCIA REGIONÁLIS ÉS HELYI EGYÜTTMŰKÖDÉSI STRATÉGIÁK TUDOMÁNYOS KONFERENCIA SZÉKESFEHÉRVÁR.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "REGIONÁLIS ÉS HELYI EGYÜTTMŰKÖDÉSI STRATÉGIÁK TUDOMÁNYOS KONFERENCIA REGIONÁLIS ÉS HELYI EGYÜTTMŰKÖDÉSI STRATÉGIÁK TUDOMÁNYOS KONFERENCIA SZÉKESFEHÉRVÁR."— Előadás másolata:

1

2 REGIONÁLIS ÉS HELYI EGYÜTTMŰKÖDÉSI STRATÉGIÁK TUDOMÁNYOS KONFERENCIA REGIONÁLIS ÉS HELYI EGYÜTTMŰKÖDÉSI STRATÉGIÁK TUDOMÁNYOS KONFERENCIA SZÉKESFEHÉRVÁR november 5

3 Barát Tamás Főiskolai adjunktus KJF REGIONÁLIS ÉS HELYI EGYÜTTMŰKÖDÉSI STRATÉGIÁK TUDOMÁNYOS KONFERENCIA REGIONÁLIS ÉS HELYI EGYÜTTMŰKÖDÉSI STRATÉGIÁK TUDOMÁNYOS KONFERENCIA SZÉKESFEHÉRVÁR november 5

4 A “Civil-szféra” főbb területei: •Civil-, non-profit szervezetek •Kulturális-, sport-, egyéb szervezetek •Társadalmi -, szakmai - szervezetek, •Pártok, •Egyházak, •Szakszervezetek, illetve ezek intézményei •u.n. "NGO" (non-governmental organisations) szervezetek

5 A Társadalmi Célú Kommunikáció fő területei: •Életterünk a társadalom problémái, ideológiák, politika, szocializáció, szociális biztonságunk

6 A Társadalmi Célú Kommunikáció fő területei: •Egészségünk Egészséges életmód, megelőzés, egészségvédelem, (dohányzás, alkohol stb.) család-, nő-, gyermek- és ifjúságvédelem beleértve: a társadalombiztosítást (egészségügy, ellátó rendszerek, mentők, Egészségpénztárak, Nyugdíjbiztosítás ) stb.

7 A Társadalmi Célú Kommunikáció fő területei: •Társadalmi biztonságunk: élet, vagyon, közbiztonság beleértve: rendőrség, közlekedés, baleset, tűzoltóság

8 A Társadalmi Célú Kommunikáció fő területei: •Környezetünk környezet- és természetvédelem, energia-felhasználás, takarékosság

9 A PR tevékenység legfontosabb területei A PR alapformái Üzleti- verseny-, non-profit-, közéleti szféra Külső PR Belső PR Corporate PR Termék, Munkatársi Tulajdonosi Szolgáltatás, Kapcsolatok Kapcsolatok Tevékenység PR

10 „A Public Relations célja, az egyének, a szervezetek és környezetük közötti - kölcsönös előnyökön alapuló - kommunikációs kapcsolatok alakítása. A PR irányítási funkció.” MPRSZ

11 „A Public Relations = egy szervezet kommunikációjának szervezése.” Anne van der Meiden

12 „A Public Relations tevékenység = 1. A közvélemény tájékoztatása. 2. A közvélemény meggyőzése. 3. Törekvés az intézmény és a közvélemény, illetve a közvélemény és az intézmény közötti magatartás koordinálására.” ”A PR a kölcsönös megértés a cégek és közönségük között.” ”A PR a kölcsönös megértés a cégek és közönségük között.” Edward L. Bernays

13 „A Public Relations híd a kölcsönös megértéshez.” Sam Black

14 „A PR szakember, a tolmács a hídon” Public Relations a kibocsátó a befogadó az üzenet a hírértékû üzenet a visszacsatolás

15 Beszélj a környezeteddel (a közvéleménnyel, a közönséggel) arról, amit megtettél, megteszel, vagy tenni akarsz, mondd el nekik céljaidat, a tájékoztatás útján vondd be őket a tevékenységed alakításába! Barát Tamás

16 Szervezeti kultúra Szervezeti identitás Szervezeti Image Szervezeti Design

17 Köszönöm figyelmüket!


Letölteni ppt "REGIONÁLIS ÉS HELYI EGYÜTTMŰKÖDÉSI STRATÉGIÁK TUDOMÁNYOS KONFERENCIA REGIONÁLIS ÉS HELYI EGYÜTTMŰKÖDÉSI STRATÉGIÁK TUDOMÁNYOS KONFERENCIA SZÉKESFEHÉRVÁR."

Hasonló előadás


Google Hirdetések