Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

TÁMOP–3.1.7-11/1-2011-0065 GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat A projektek az Európai Unió támogatásával valósulnak meg Dokumentációs.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "TÁMOP–3.1.7-11/1-2011-0065 GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat A projektek az Európai Unió támogatásával valósulnak meg Dokumentációs."— Előadás másolata:

1 TÁMOP– / GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat A projektek az Európai Unió támogatásával valósulnak meg Dokumentációs rendszer

2 TÁMOP– / GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat A projektek az Európai Unió támogatásával valósulnak meg INTÉZMÉNYI PORTFOLIÓ 1.Helyzetelemzés

3 TÁMOP– / GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat A projektek az Európai Unió támogatásával valósulnak meg HELYZETELEMZÉS

4 TÁMOP– / GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat A projektek az Európai Unió támogatásával valósulnak meg INTÉZMÉNYI PORTFOLIÓ 1.Helyzetelemzés 2.SWOT-analízis

5 TÁMOP– / GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat A projektek az Európai Unió támogatásával valósulnak meg SWOT- elemzés Segítik a célok elérését Gátolják a célok elérését Belső tényezők -szervezeti jellemzők ERŐSSÉGEK  elkötelezett iskolavezetés  gyermekközpontúság  differenciált oktatásszervezés  projekt módszer alkalmazása  humán erőforrás  kapcsolatépítés  épület adottságai  tárgyi feltételek  rendezvények bonyolítása  nyilvánosság ( honlap, bemutató órák )  innovatív testület  hagyományok ápolása  integráció  német nemzetiségi tagozat  sportszellem  erdei iskola  földrajzi helyzet GYENGESÉGEK  anyagi és társadalmi megbecsülés  egyenlőtlen munkamegosztás  szülői motiváció hiánya SWOT-analízis

6 TÁMOP– / GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat A projektek az Európai Unió támogatásával valósulnak meg INTÉZMÉNYI PORTFOLIÓ 1.Helyzetelemzés 2.SWOT-analízis 3.Humán feltételek-innováció • létszámadatok, együttműködő partnerek • integráció régen és most • pályázatok-ÖKO • hallgatók fogadása

7 TÁMOP– / GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat A projektek az Európai Unió támogatásával valósulnak meg INTEGRÁCIÓ

8 TÁMOP– / GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat A projektek az Európai Unió támogatásával valósulnak meg INTEGRÁCIÓ

9 TÁMOP– / GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat A projektek az Európai Unió támogatásával valósulnak meg INTÉZMÉNYI PORTFOLIÓ 1.Helyzetelemzés 2.SWOT-analízis 3.Humán feltételek 4.Eszköz és infrastrukturális feltételek

10 TÁMOP– / GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat A projektek az Európai Unió támogatásával valósulnak meg

11 TÁMOP– / GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat A projektek az Európai Unió támogatásával valósulnak meg

12 TÁMOP– / GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat A projektek az Európai Unió támogatásával valósulnak meg INTÉZMÉNYI PORTFOLIÓ 1.Helyzetelemzés 2.SWOT-analízis 3.Humán feltételek 4.Eszköz és infrastrukturális feltételek 5.Együttműködő partnerek-külső kapcsolatok JÓ-GYAKORLATOK

13 TÁMOP– / GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat A projektek az Európai Unió támogatásával valósulnak meg TÁMOP– / GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat Referencia-intézmények országos hálózatának kialakítása és felkészítése című projekt végrehajtásának szabályozása

14 TÁMOP– / GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat A projektek az Európai Unió támogatásával valósulnak meg TÁMOP– / GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat Referencia-intézmények országos hálózatának kialakítása és felkészítése című projekt végrehajtásának szabályozása

15 TÁMOP– / GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat A projektek az Európai Unió támogatásával valósulnak meg Az intézmény belső kommunikációjának formái és szabályainak rendje A szabályozás célja A referencia intézmény sikeres működéséhez szükséges információk átadásának szabályozása • tájékoztató • információs terület • tájékoztatott • csatorna • dokumentáció TájékoztatóInformációs területTájékoztatottCsatornaDokumentáció

16 TÁMOP– / GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat A projektek az Európai Unió támogatásával valósulnak meg

17 TÁMOP– / GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat A projektek az Európai Unió támogatásával valósulnak meg Referenciaintézményi működés stratégiai tervezésének szabályozása • A szabályozás célja : – dokumentálni a működés folyamatát, átláthatóvá tenni a tervezés menetét, és az ehhez kapcsolódó feladatok egymásra épültségét. • Működéssel kapcsolatos elvárások- célok • Tervezés alapja

18 TÁMOP– / GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat A projektek az Európai Unió támogatásával valósulnak meg A stratégiai tervezés szabályozásának folyamata I. Adatgyűjtés Célok kijelölése Megfelelő célok Jövőkép: Optimális méretű, működő hálózat létrehozása Humán erőforrás Tárgyi feltételek Partnerek elvárásai SWOT analízis Helyzetelemzés NEM IGEN

19 TÁMOP– / GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat A projektek az Európai Unió támogatásával valósulnak meg Elégedettségi kérdőív a partnerektől nem igen Kivitelezés: - mentorálás - integráció, öko iskolai ”Jó gyakorlatok” átadása. Korrekció Ütemezés, felelősök meghatározása Akcióterv készítése Mérés, értékelés Megvalósultak a célok? Jól működő hálózat, bővülő kínálat, elégedett partnerek A stratégiai tervezés szabályozásának folyamata II.

20 TÁMOP– / GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat A projektek az Európai Unió támogatásával valósulnak meg Működést szabályozó dokumentumok FeladatokFelelősHatáridőEllenőrzés Éves munkaterv elkészítése szakmai vezetőTanévnyitó értekezlet napja iskolavezetés Kiegészítő munkaköri leírások megfogalmazása intézményvezetőszeptember 15.iskola szakmai fenntartója Pedagógiai Program, Szervezeti Működési Szabályzat, Házirend, Minőségirányítási Program módosítása szakmai vezetőtörvényi változások alkalmával iskolavezetés Működést szabályozó program, stratégiai tervek kidolgozása szakmai vezetőTanévnyitó értekezlet napja iskolavezetés Hálózati együttműködés

21 TÁMOP– / GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat A projektek az Európai Unió támogatásával valósulnak meg A Referenciaintézményi Működést Támogató Csoport működésének szabályozása • Szabályozás célja: feladatok és jogkörök meghatározása • RMTCS felépítése- teamek • RMTCS működése kapcsán az intézményvezető feladatai • Csoportvezető feladatai: tervez, koordinál, szervez, beszámol, egyeztet • Dokumentumok kezelése

22 TÁMOP– / GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat A projektek az Európai Unió támogatásával valósulnak meg TÁMOP– / GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat A projektek az Európai Unió támogatásával valósulnak meg JÓ GYAKORLAT ÁTADÁS FOLYAMATA 1.KAPCSOLATFELVÉTEL A JÓ GYAKORLAT ÁTADÁSÁNAK SZABÁLYOZÁSA

23 TÁMOP– / GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat A projektek az Európai Unió támogatásával valósulnak meg 2. IGÉNYFELMÉRÉS, BEMUTATÁS A JÓ GYAKORLAT ÁTADÁSÁNAK SZABÁLYOZÁSA

24 TÁMOP– / GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat A projektek az Európai Unió támogatásával valósulnak meg TÁMOP– / GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat A projektek az Európai Unió támogatásával valósulnak meg 3. A MENTORFELELŐS KIVÁLASZTÁSA

25 TÁMOP– / GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat A projektek az Európai Unió támogatásával valósulnak meg 4. HELYZETELEMZÉS AZ ÁTVEVŐ INTÉZMÉNYRŐL TÁMOP– / GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat A projektek az Európai Unió támogatásával valósulnak meg

26 TÁMOP– / GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat A projektek az Európai Unió támogatásával valósulnak meg 5. VÁSÁRLÁSI SZERZŐDÉSKÖTÉS TÁMOP– / GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat A projektek az Európai Unió támogatásával valósulnak meg A JÓ GYAKORLAT ÁTADÁSÁNAK SZABÁLYOZÁSA

27 TÁMOP– / GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat A projektek az Európai Unió támogatásával valósulnak meg Az adaptáció folyamatának szabályozása TÁMOP– / GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat A projektek az Európai Unió támogatásával valósulnak meg A szabályozás célja: SIKERES INNOVÁCIÓ SIKERES ADAPTÁCIÓ HÁLÓZAT FEJLŐDÉSE

28 TÁMOP– / GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat A projektek az Európai Unió támogatásával valósulnak meg TÁMOP– / GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat A projektek az Európai Unió támogatásával valósulnak meg Választható jó gyakorlataink célja Kulcs kompetenciák alakítása: •A gyermekek ismerjék és védjék élő-, és élettelen környezetüket a nagyvárosban. •Képesség fejlesztés egyéni szükségletekhez igazodva. •A jövő pedagógusainak az oktató-nevelő munkára való felkészítése. •Német nemzetiségi nyelvoktatás, hagyományőrzés. Az adaptáció folyamatának szabályozása

29 TÁMOP– / GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat A projektek az Európai Unió támogatásával valósulnak meg AZ ADAPTÁCIÓ CÉLJA: ÚJ MÓDSZEREK BEÉPÜLÉSE AZ ADAPTÁCIÓ ELVEI: •KÖLCSÖNÖS FELELŐSSÉG •KÖZÖS MUNKA Az adaptáció folyamatának szabályozása

30 TÁMOP– / GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat A projektek az Európai Unió támogatásával valósulnak meg TÁMOP– / GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat A projektek az Európai Unió támogatásával valósulnak meg TERVEZETT VÁLTOZÁSOK: •SZEMÉLYES SZINTEN •OSZTÁLYSZINTEN •TARTALMI SZINTEN •MÓDSZERTANI VÁLTOZÁSOK •INTÉZMÉNYI SZINTŰ VÁLTOZÁSOK Az adaptáció folyamatának szabályozása

31 TÁMOP– / GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat A projektek az Európai Unió támogatásával valósulnak meg TÁMOP– / GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat A projektek az Európai Unió támogatásával valósulnak meg 1. HELYZETELEMZÉS, JÖVŐKÉPALKOTÁS ADAPTÁCIÓS TERV

32 TÁMOP– / GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat A projektek az Európai Unió támogatásával valósulnak meg 2. PEDAGÓGUSOK EGYÉNI FEJLESZTÉSI TERVÉNEK ELKÉSZÍTÉSE A projektek az Európai Unió támogatásával valósulnak meg

33 TÁMOP– / GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat A projektek az Európai Unió támogatásával valósulnak meg TÁMOP– / GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat A projektek az Európai Unió támogatásával valósulnak meg 3. BELSŐ KÉPZÉSEK RENDSZERÉNEK TERVEZÉSE, MŰKÖDTETÉSE 4. FEJLESZTŐ MŰHELY 5. AZ INTÉZMÉNY ALAPDOKUMENTUMAINAK VIZSGÁLATA, KIEGÉSZÍTÉSE ADAPTÁCIÓS FOLYAMAT SZABÁLYOZÁSA

34 TÁMOP– / GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat A projektek az Európai Unió támogatásával valósulnak meg TÁMOP– / GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat A projektek az Európai Unió támogatásával valósulnak meg 1.A JÓ GYAKORLAT RÉSZLETES BEMUTATÁSA 2.A JÓ GYAKORLAT DOKUMENTUMAINAK ÁTADÁSA 3.AZ ADAPTÁCIÓ SEGÍTÉSE 4.AZ ADAPTÁCIÓ FOLYAMATÁNAK KÍSÉRÉSE 5.AZ ADAPTÁCIÓHOZ SZÜKSÉGES DOKUMENTÁCÓ ELKÉSZÍTÉSE 6.ÉRTÉKELÉS 7.VISSZACSATOLÁS ADAPTÁCIÓS FOLYAMAT

35 TÁMOP– / GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat A projektek az Európai Unió támogatásával valósulnak meg TÁMOP– / GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat A projektek az Európai Unió támogatásával valósulnak meg Az adaptáció folyamatának szabályozása

36 TÁMOP– / GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat A projektek az Európai Unió támogatásával valósulnak meg A irányított önértékelés folyamatának szabályozása 1. Az önértékelés gyakorisága 2. Az értékelés módszerei CÉL

37 TÁMOP– / GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat A projektek az Európai Unió támogatásával valósulnak meg 3. Az értékelés területei • Szervezet és vezetés • Intézményi politika • Az intézményi folyamatok szabályozottsága • Erőforrások • A partnerek elégedettsége • Szervezeti kultúra fejlesztésének eredményei • Kapcsolatrendszer 4.A folyamat leírása A irányított önértékelés folyamatának szabályozása

38 TÁMOP– / GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat A projektek az Európai Unió támogatásával valósulnak meg

39 TÁMOP– / GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat A projektek az Európai Unió támogatásával valósulnak meg III.A referencia intézményértékelés indikátorai és használatának rendje A szabályozás célja 1.Területek • Tárgyi feltételek • Szervezeti kultúra • Humán tényezők • Partnerek 2.Értékelés módja 3.Értékelés ideje 4.Indikátorok • Tárgyi feltételek • Szervezeti kultúra • Humán tényezők • Partnerek

40 TÁMOP– / GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat A projektek az Európai Unió támogatásával valósulnak meg Köszönjük a figyelmet! Bubánné Kónya Szilvia Czeizlerné Pécsi Ildikó Schrodtné Habrany Erika


Letölteni ppt "TÁMOP–3.1.7-11/1-2011-0065 GÉM KAPOCS – GONDOSKODÁS, ÉRTÉK, MÓDSZER KAPCSOLAT pályázat A projektek az Európai Unió támogatásával valósulnak meg Dokumentációs."

Hasonló előadás


Google Hirdetések