Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

1 EMDOR KFT Integrációs Pedagógiai Rendszer Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében 2008/2009.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "1 EMDOR KFT Integrációs Pedagógiai Rendszer Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében 2008/2009."— Előadás másolata:

1 1 EMDOR KFT Integrációs Pedagógiai Rendszer Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében 2008/2009

2 2 Korábbi évek tapasztalatai  A tanév végén a szakértő ellenjegyezte az intézményi önértékelést  A folyamat végén mondta el a szakértő a tapasztalatait  Nem volt idő a folyamat- tanácsadásra

3 3 A rendszer változtatásának szükségessége  Nem teljes az intézményekben az IPR elemek kidolgozottsága  Nem alakult ki az intézmények egyéni arculata  Egyre több intézmény pályázott a támogatásra  Iskola:123  Óvoda: 91  Az indikátorok, az intézményi vállalások nem mindig voltak reálisak

4 4 Szervezeti felépítés Regionális koordinátor Fenntartók

5 5 Minőségbiztosítási rendszerünk Fő céljaink:  Belső, és külső kommunikáció működtetése  A régi szakértői szerep átalakítása, a tanácsadói szemlélet erősítése, új szaktanácsadók segítése, mentorálása  Az intézményeknek fejlesztési terv készítése /bemenet, kimenet mérése/  Elégedettségi felmérést készítünk, az észrevételeket beépítjük a fejlesztési folyamatainkba.  Önértékelést, és szupervizori értékelést végzünk, ami alapja a szaktanácsadók további alkalmazásának  Panaszkezelés  Dokumentációs rendszer kiépítése  Szakmai kapcsolattartás erősítése, fejlesztése az OOIH-val, régiós koordinátorral

6 6 KOMMUNIKÁCIÓ Belső kommunikáció  Az EMDOR KFT –n belül belső levelezési rendszert működtetünk. Célja a szaktanácsadók közötti szakmai tapasztalatcsere, véleménycsere biztosítása.  Fontosnak tartjuk a személyes találkozások, szakmai konzultációk szervezését is, ezek színterei:  szakmai műhelyek / óvoda, általános iskola, középiskola/  konzultációk legalább havi rendszerességgel  belső képzések, csapatépítő tréningek

7 7 KOMMUNIKÁCIÓ Külső Kommunikáció  A kommunikáció a közvetlen és közvetett partnerekkel.  Szakmai fórumok szervezése, ezek színterei:  Konferenciák pl.: Nyíregyházán  Kistérségi találkozók, kiemelten a LHH kistérségeknél  Kistérségi hálózat építés   Honlap: szabolcsipr.shp.hu

8 8 IPR folyamat-tanácsadó feladatai  Az látogatási tervet készít, fejlesztési célokat határoz meg az IPR menedzsmenttel közösen, egyezteti a kimenti indikátorokat  Azonosítja az IPR folyamatokat, segíti a dokumentálást,  Követi a megvalósítást az önértékelésig, folyamatosan tanácsokkal szolgál  Gyors és pontos információ átadás, HITELESSÉG  Követi a jogszabályoknak való megfelelést, dokumentumok átdolgozását  Segíti az egyéni fejlesztési napló vezetését  Felügyeli az IPR menedzsment és az intézményi teamek működését  Javaslatot tesz a támogatás felhasználás módjára NEM ELLENŐRIZ, NEM DÖNT, TANÁCSOT AD!!!

9 9 A szupervizorok feladatai  Az intézményi folyamatfejlesztő feladatok működtetésének felelősei  A folyamat dokumentációs rendszerének kidolgozásában, átalakításában vesznek részt  Határidőre elkészítik jelentéseiket  Az IPR szakértők munkájának segítése, értékelése  Segítik az intézmények hálózattá történő fejlesztését  Módszertani, hospitációs napok szervezésében vesznek részt

10 10 További feladataink: Óralátogatások Hospitálási napok szervezése Kistérségi információs napok szervezése 2009/2010 tanévre pályázatok segítése Önértékelés, pénzügyi elszámolás segítése

11 11 Kapcsolat Szakmaivezető: Kerekesné Lévai Erika Szupervízorok: Dienes Béla Nagy Anna Magdolna

12 12 Köszönjük a figyelmüket! EMDOR KFT Nyíregyháza


Letölteni ppt "1 EMDOR KFT Integrációs Pedagógiai Rendszer Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében 2008/2009."

Hasonló előadás


Google Hirdetések