Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

N ESCAFÉ 3 IN 1 Kovács Zita Tiborcz Anikó M ARKETINGVERSENY.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "N ESCAFÉ 3 IN 1 Kovács Zita Tiborcz Anikó M ARKETINGVERSENY."— Előadás másolata:

1 N ESCAFÉ 3 IN 1 Kovács Zita Tiborcz Anikó M ARKETINGVERSENY

2 B RIEF „Készítsd el egy kreatív, edukatív kampány tervét a éves korosztály számára, és határozd meg, hogyan üzennél a célcsoportnak a kávézás pozitív hatásairól!”

3 M IRŐL LESZ SZÓ ? 1.Instant kávék piaca 2.Miért zárkóznak el a kávéfogyasztástól? 3.NESCAFÉ 3in1 4.Kampány

4 Miért jó a kávé? Élvezeti termék Kávé Instant kávé 1. Tradicionális kávékeverékek 2. 3in1 (illetve 2in1) kávéporok 3. Cappuccino porok

5 I NSTANT KÁVÉK PIACA Rohanó világ

6

7 40% Nestlé termék 30% saját márkás termék 30% a többi márka Erős verseny Alacsony márkahűség Vevők alkupozíciója erős Hogyan épül fel?

8 Ha nem instant kávé, akkor… Hagyományos kávé Pótkávé Tea, kakaó, tej, forró csokoládé Tea, guarana készítmények, kóla, energiaital

9 Nem szeretem. Nem trendi. Megoldás: kommunikáció

10 N ESCAFÉ 3 IN 1 Könnyű és gyors elkészíthetőség, praktikus csomagolás Sok márka egyedi terméktulajdonság elhomályosul Az utóbbi években az eladás stagnál

11 Classic StrongMild GoldGreen Blend

12 Saját készítésű táblázat

13 Fogyasztók éves diákok / pályakezdők Rohanó életvitel Városiak A kávézás nem jelent hagyományt

14 K AMPÁNY Beépíteni a márkát a fiatalok hétköznapjaiba Kedvelt elfoglaltságaikhoz kapcsolni Fiatalos életérzést sugallni

15 LOVEMARK Cél

16 Célcsoport: pörgős, aktívabb társadalmi életet élők Kommunikációs cél: a célközönséghez illő, fiatalos, lendületes, egyfajta életstílust közvetítő üzenet átadása

17 ZENE Kreatív koncepció:

18 Nescafé 3in1 „Ritmust ad a szívnek az élethez!”

19 Országos Kampányjellemzők Image-építő Pull stratégiájú BTL eszközök Front loaded Egész éves Kiemelt időszak: tavasz, nyár

20 ESEMÉNYMARKETING

21 Zenei fesztiválok

22 Nescafé 3in1 standok „Kívánságzene” Promóciós autók illatmarketing

23 Siófok Standok az utcán és a szabadstrandon

24 Felsőoktatási rendezvények területén Stand, promóciós autó, kívánságzene

25 Ősszel: termékminta Télen: stand „Ha csak ellazulnál valami lágy, pihentető zenére, akkor a Nescafé Mild a neked való választás! Kellemes pihenést!”

26 Szabadtéri eszközök Fesztiválok területén Szabadtéri rendezvényeken Siófokon, Budapesten, vidéki nagyvárosokban Ősztől indoor plakátok iskolákban

27

28

29

30

31 Szponzorálás Rádióadók

32 Online marketing Honlap okostelefonra is optimalizálva Facebook

33 Időütemezés Felsőoktatási rendezvények területén Fesztiválok Outdoor plakátok Indoor plakátok Standok Siófokon Termékminta a kollégiumokban Felsőoktatási intézmények környékén fűtött standok Online marketing Saját készítésű táblázat

34 Sikerességmérés Közvetlen értékelés Értékesítési adatok Honlap + Facebook Közvetett értékelés Kvantitatív: megkérdezés online Kvalitatív: fókuszcsoportos interjú

35 M IT VÁRUNK ? Lovemark-ká válás Fogyasztói bázis növekedése Érzelmi kötődés Image erősödése

36 Köszönjük a figyelmet!


Letölteni ppt "N ESCAFÉ 3 IN 1 Kovács Zita Tiborcz Anikó M ARKETINGVERSENY."

Hasonló előadás


Google Hirdetések