Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Coke Zero sampling 2008. Promóció neve: Coca Cola Zero utcai termékminta oszt ás, magyarországi termékbevezetés kampány Helyszín: Magyarország Célcsoport:

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Coke Zero sampling 2008. Promóció neve: Coca Cola Zero utcai termékminta oszt ás, magyarországi termékbevezetés kampány Helyszín: Magyarország Célcsoport:"— Előadás másolata:

1 Coke Zero sampling 2008

2 Promóció neve: Coca Cola Zero utcai termékminta oszt ás, magyarországi termékbevezetés kampány Helyszín: Magyarország Célcsoport: Fiatal, városban élő és aktív felnőttek, fókuszban a férfiak év között Promóció leírása: • forgalmas útkereszteződések, koncertek, éjszakai partik, fesztiválok, egyetemi rendezvények • országos promóció • A terméket minden helyszínen 3-5 o C között kellett kínálni Coca Cola – Coke Zero

3 Ügynökségi részvétel a Coca Cola Zero kampányban Termékbevezetés At work termék értékesítés a legfrekventáltabb éttermekben irodai dolgozó a célcsoport Pr és Média sampling több, mint 100 budapesti médium szerkesztőségében mintaosztás

4 Street Sampling

5 Mechanizmus A promócióban 3 fő vett részt, 1 hostess, 1 host és a csapat vezetője, egy fő supervisor. A supervisor feladata a busz vezetése és a munkavégzéshez szükséges mennyiségű termékminta biztosítása volt, aki aktívan részt vett a samplingben. A termékeket hűtve, a megadott hőmérsékleten adtuk át, felbontva. Az üdítő hidegen tartásához jeget használtunk. Az üdítő és a jég együttes tárolásához egy brandingelt jégtároló volt a segítségünkre. A csomópontokban az autósoknak és a járókelőknek adtuk a terméket; a többi promóciós helyszín esetében az érkezőknek és/vagy távozóknak, koncentrálva a célcsoportra.

6 Kitelepülés

7 Zero Station Túra Brandingelt konténerrel kerestük fel Budapest kiemelt pontjait. A célcsoport elérésének érdekében a hétvégi időpontokban látogattunk el az adott helyszínekre. Feladataink voltak: Termékminta osztás Adott szolgáltatások elvégzése Coke Zero hangsúlyos megjelenése

8 Zero outfit team szolgáltatásai Fodrászat Cipőpucolás Vasalás

9 Zero outfit team szolgáltatásai Gombfelvarrás Termékminta osztás Információ közlés Innovatív megjelenések

10 A termékminta és a különböző szolgáltatásokon túl az érdeklődők még ajándékokat is kaphattak. Ajándékok: • Autómatrica, • E gyedi póló, • Túlélő csomag : brandingelt alsónadrág, brandingelt zokni, brandingelt fogkefe, óvszer A kitelepülés sikerességét segítette a jeep, amit a szerencsések a kitelepülés alkalmával egy-egy éjszakára meg is nyerhettek

11 Fogyasztói vélemények

12 Minden fogyasztó dicsérte az új kellemes, telített ízt, többek szerint jobban hasonlít az íze a "valódi" Coca-Coláéhoz, mint a Coca-Cola light-é. Nagy előnyt jelent, hogy természetes színezőanyagokat tartalmaz valamint azt, hogy a cukorbetegek is biztonsággal fogyaszthatják, mivel édesítőszert tartalmaz. Nagyon ütős lett a termék csomagolása és megjelenése, igazán fiatalos a célcsoportnak megfelelő.

13 A sampling képekben

14 Street Sampling

15

16

17 Kitelepülés

18 Köszönjük a figyelmet!


Letölteni ppt "Coke Zero sampling 2008. Promóció neve: Coca Cola Zero utcai termékminta oszt ás, magyarországi termékbevezetés kampány Helyszín: Magyarország Célcsoport:"

Hasonló előadás


Google Hirdetések