Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A NEW WAVES csapat bemutatja: Airwaves – Válaszd a kihívást! Országos Média Verseny 2010 Döntő Készítették: Orova Zita, Totth Ádám, Vadász Kinga (Budapesti.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A NEW WAVES csapat bemutatja: Airwaves – Válaszd a kihívást! Országos Média Verseny 2010 Döntő Készítették: Orova Zita, Totth Ádám, Vadász Kinga (Budapesti."— Előadás másolata:

1

2 A NEW WAVES csapat bemutatja: Airwaves – Válaszd a kihívást! Országos Média Verseny 2010 Döntő Készítették: Orova Zita, Totth Ádám, Vadász Kinga (Budapesti Gazdasági Főiskola – Külkereskedelmi Kar)

3 Feladat – image kommunikáció Kihívás KonkurenciaMárkaFogyasztó USP Kommunikáció Média CÉL

4 VERSENYTÁRSAK 94,5 91,188, , ,5 97,5 9493,5 74,6 88,1

5

6 AIRWAVES MÁRKA - IMAGE.” Márka-megszemélysítés Fiatalos Sportos, Kalandvágyó, Ki ha én nem, beképzeltségre hajlamos Márkakép Egyértelműen az erős ízt emelték ki

7 Airwaves Célcsoport Demográfiai jellemzők év Városban élő Dolgozó/Tanuló Életstílus Lendületes Fogékony a változásokra Közösségi élet Nyitott az újdonságra Érdeklődő Szabadidő Sport Szabadtéri programok Család Barátok Hol találkoznak kihívással?

8

9 KIHÍVÁS kihívás munkasportversenyiskola Növekszik az arousal szint Csökken a drive

10 Mindennapi kihívások INSIGHT Elmenekülünk előlük és fejünket a homokba dugjuk Erőt gyűjtünk és szembenézünk velük AIRWAVES

11 USP A versenytársaktól megkülönböztet Fogyasztók által kiemelt termékelőny AIRWAVES ERŐS ÍZ Mindennapi kihívások Szembe kell néznünk velük AIRWAVES ERŐT ad, hogy szembenézz a kihívássokkal E

12 Kommunikációs stratégiacélok Üzenet bevésődése Szimpátiát ébresszünk a fogyasztóban Tisztább márkakép kialakítása  Call to action - Cselekedj!  barátságos, közvetlen hangnem  egyértelmű üzenet a fogyasztói insight-ra alapozva

13 STRATÉGIAI IRÁNYVONAL Ne dugd a homokba a fejed! Légy erős! Nézz szembe a kihívással! Bátor strucc kampány

14

15 Üzenet bevésődése Szimpátiát ébresszünk a fogyasztóban Tisztább márkakép kialakítása Média célok - stratégia Média célok - stratégia Erős ATL háttér Célcsoporthoz közeli médium Interaktivitás Figyelemfelkeltő médiafelület, szórakoztató módon

16 Integrált  ATL–BTL  támogatás,kiegészítés Interaktivitás  internetes játékok, rendezvények, ambient, gerillaakciók Élménynyújtás  rendezvények HOGYAN?

17 Kinek? Média célcsoport Szurikáták év Tanuló Szabadidős tevékenységek Közösségi élet Oroszlánok Fiatal pályakezdő/dolgozó Munka Család Közösségi élet

18 1. szakasz2. szakasz 3. szakasz Március 1. Kampányunk kezdete Június 31. Kampányunk vége Időtartam

19 Médiahasználat ATL BTL RádióIndoor, OutdoorSajtó Internet Kreatív médiamegoldások Helyi promóciók Szponzoráció, eseménymarketing TV PR

20 ATL ATL eszközök

21 Televízió Szponzoráció Szellemi vetélkedő Sportközvetítés Tehetségkutató Kihívással kapcsolatba hozható filmek Reklámfilmek kihívással kapcsolatos műsorok előtt, szüneteiben, után 1.szakasz Struccok - 5 mp-s spotok 2.szakasz Társul a termék -kisfilmek 3.szakasz Megerősítés

22 piackutatás naponta 29% 58% hetente többször Rádió Rendezvényeink promotálása Reggeli órák beszélgetős műsoraiban, szüneteikben Délután 4-6 közötti időszak műsoraiban, szüneteikben

23 63% hetente többször Programajánlókban rendezvényeink hirdetése Sajtó

24 Integrált arculat Indoor-outdoor Párhuzamban a TV kampány szakaszival Kihívásokkal teli helyeken Kreatív közterület használat struccfejű jegylyukasztó a BKV-n 3D óriásplakát labdafogó háló

25 Interstitial Vírusvideók Flashjátékok Internet Hagyományos módszerek Social Média Élmények

26 BTL eszközök

27 Rendezvények, Szponzoráció április 1. STRUCC PARÁDÉ május 18. A KIHÍVÁS NAPJA Egészséges életmód –, sportrendezvényeken való megjelenés PR

28 Helyi promóciók Iskolákban és cégeknél kihívásokkal teli időszakokban TRYVERTISING Mire jó ez?

29 Egyedi és kreatív médiamegoldások

30 Ambient és gerilla eszközök Mászófal panelházak oldalán GPS/Geocaching Struccos flashmobok

31 Kreatív médiamegoldások Alacsony büdzséből megoldható, terjeszthető, hazavihető megoldások azért, hogy a márka mindig ott legyen a fogyasztóval MATRICA a Don’t Panic boritékokba FreeCard HoReCa helyeken Egyedi tervezésű, hazavihető, struccos cuccok

32 Médiaintenzitás 1. szakasz 3.szakasz2.szakasz

33 TV50% BTL15% Internet10% Közterület10% Rádió5% Sajtó5% Kreatív média5% Büdzsé

34 Összegzés

35 Köszönjük a figyelmet!


Letölteni ppt "A NEW WAVES csapat bemutatja: Airwaves – Válaszd a kihívást! Országos Média Verseny 2010 Döntő Készítették: Orova Zita, Totth Ádám, Vadász Kinga (Budapesti."

Hasonló előadás


Google Hirdetések