(kooperatív technikák segítségével)

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
– A nemzeti köznevelésről szóló évi CXC. törvény – A szakképzésről szóló évi CLXXXVII. törvény – A nevelési-oktatási intézmények működéséről.
Advertisements

Országos Kompetencia Mérés 2009 Bródy Imre Gimnázium, Szakközépiskola Készítette: Jákliné Tilhof Ágnes.
Ady Endre Német Nemzetiségi Nyelvoktató Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola - Berhida Környezeti nevelés.
Munkácsy Mihály Német Nemzetiségi Nyelvoktató Általános Iskola Pápa.
TÉMANAP december 22. Vermes Miklós Általános Iskola.
Fókuszban az önkormányzati tagsággal rendelkező szociális szövetkezetek _ A pályázatkezelői felület bemutatása.
„Az iskola dolga, hogy megtanítsa a tanulóknak hogyan kell tanulni, hogy felkeltse a tudás iránti étvágyat, hogy megtanítson bennünket a jól végzett munka.
1. Bethlen Gábor Középiskola, Szakképző Iskola és Kollégium Nyírbátor 2 Iskolai közösségek A tanulók összetétele: A tanulói létszám jelenleg:780 fő –Szakközépiskolai.
Gondolkozzatok el azon, mit jelent a megbocsátás? Mondjatok példát !
Készítette: Gondos Borbála
T ÁRSADALMI M EGÚJULÁS O PERATÍV P ROGRAM /08/1. K OMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁS, EGYENLŐ HOZZÁFÉRÉS – I NNOVATÍV I NTÉZMÉNYEKBEN Ö NÁLLÓ I NTÉZMÉNYI.
Felvételi jelentkezés február. Csak az itt található tájékoztató tartalmazza a hivatalos információkat! A jelentkezési határidő: 2016.
Nyitó szakértői találkozó. "C" komponens-informatika Készítette: Farkas László január.28.
3D építészeti látványtervek megjelenítése kamerakövetés segítségével légi felvételeken Kovács Magda-díj pályázat 2015/16-os tanév MI2011N.
Péli Kati gyógypedagógus (Éltes Mátyás EGYMI, Általános Iskola és Speciális Szakiskola)
Pályakereső évek Gyermekkortól a János Vitézig. Szlovák származás Petrovics István mészáros Hrúz Mária mosónő, cseléd Kiskőrös születés Félegyháza.
Üdvözöljük a iskolaév beiskolázási bemutatóján
avagy a háromszög technika
A székesfehérvári fiatalok helyzete
Berényi Eszter – Damásdi Judit
NIIF VoIP projekt aktualitások
Intézményesülés a Baptista egyházban
BOROS SÁMUEL SZAKGIMNÁZIUMA
IRODALMI HŐSÖK 5. D.
Az iskolai könyvtár telepítése, térszervezése és felszerelése
Gyűjtőköri szabályzat
Erasmus+ program HU01-KA  
ÉRDI VÖRÖSMARTY MIHÁLY GIMNÁZIUM
Pályaválasztási tanácsadás
A matematikatanítás aktuális kérdései február
Kórházi könyvtárak lehetőségei a tudáspiacon
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS
2016.május-június érettségi vizsga eredményei 2016.augusztus 29.
Intézményi Férőhely Kiváltást Támogató Országos Hálózati Találkozó Budapest, november Mentorálási tapasztalatok – Kalocsa.
KRE-AKTÍV motivációs projekt
Tematika, bemutatkozás
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
GEIK, Általános Informatikai Intézeti Tanszék
A Sztetoszkopók bemutatkoznak….
Általános kémia
Lovagi Játékok projekt
Ének-zenei és Testnevelési Általános Iskola 2. b
FIATAL HÁZASOK KÍSÉRÉSE
„SZÜLŐI KLUB” – DÉLUTÁNI FOGLALKOZÁSOK
MEGKEZDTÜK A FELKÉSZÜLÉST A TANULÓI LAPTOP PROGRAMRA
2017.május-június érettségi vizsga eredményei 2017.augusztus 28.
EFOP VEKOP „Integrált kutatói utánpótlás-képzési program az informatika és számítástudomány diszciplináris területein” Debreceni.
A VERESEGYHÁZI KATOLIKUS GIMNÁZIUM felvételi tájékoztatója a 2018/2019-as tanévre „Ahol ugyanis ketten vagy hárman összegyűlnek az én nevemben, ott vagyok.
középfokú felvételi eljárás
Miért a VIK? Miért mérnökinformatikus?
Neptun kód: FQ7ZO7 Pham Van Vinh Mérnök leszek A3 Házi feladat.
Felhasználóképzés a kórházban
Família Nagycsaládosok Egyesülete
Meggyvágó.
Programjaink fizikából a es tanévben
A Vezetői munka értékelése a szülők szemével
Ózdi Mobilitási Nap 2018 szeptember 21.
A számítógép története
Megújuló energiaforrások
tanév Iskolanyitogató
„Vásárolj okosan” Mobil kiegészítők vásárlási szokásai
Könyvtárhasználati tájékoztató
KRÉTA-ESL Bemutató.
tanév Iskolanyitogató
LIA Alapítványi Ált. Isk. és Szki. Piliscsabai Tagintézménye
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
Krízisintervenció A jövő nemzedékének segítői –
KONFERENCIA KAFFEE projekt Óvári Márta Köznevelési Főosztály
“Kicsit kemény, nehéz, de kezdem élvezni”
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Előadás másolata:

(kooperatív technikák segítségével) Nevelve taníts! (kooperatív technikák segítségével) Benkő Zsuzsanna vezető tanító Budapesti Fazekas Mihály Gyakorló Általános Iskola és Gimnázium

Kató Kati Kata Kitti Katus Katica Katuci Katalin Katinka

A hétpettyes katicabogár

katica katica raknak kedves katica bogár lába levél lárva katica kövek kiváló házakban katica katica keserű katica kattan kacat kacag Koncentrációs gyak. Hányszor ismétlődik a kiemelt szó a szósorban? Számláld meg!

síkságon KATA erdőben KATÓKA parkokban BÖDEBOGÁR kertekben TEHÉNKE házakban Ritmikus szemmozgás : Először csak a kisbetűvel írt szavakat olvassátok fel! …Most csak a nagybetűvel írtakat! Van-e valami közös a kisbetűvel írt szavakban? És a nagybetűvel írtakban?

avar

népszerű

szárnyfedő

hasadékokba

nemzedék

pajzstetvekkel

levelek fonákára

Táplálkozása

Élőhelye

Megjelenése, külseje

Szaporodása