Harcoltunk a kilencfejű sárkánnyal

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
PUBLIC RELATIONS Wekerle Sándor Üzleti Főiskola 2015/16-os tanév, II. félév Tóth Attiláné dr. harmadik foglalkozás.
Advertisements

Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető A DASZK fő feladatai TÁMOP /2-2F
A pedagógiai asszisztens, a pedagógusok önértékelésének, szakmai ellenőrzésének és minősítésének sikeres megvalósulásában betöltött szerepe Pedagógiai.
SZAKMAI MUNKÁNK MISKOLC Készítette: Machán Jánosné.
Nagyrendezvények közlekedésszervezési problémái Munkácsy András – Szele András KTI Közlekedésszervezési és Hálózatfejlesztési Központ Közlekedéstudományi.
„ Jól csak a szívével lát az ember…!” Érzelmi nevelés a XXI. században.
Készítette: Dr. Hautzinger Zoltán Budapest, február 16. A MIGRÁCIÓ BŰNÖZÉSI ÉS BÜNTETŐJOGI HATÁSAI.
Gyermekjóléti Szolgálatok IV. Országos Konferenciája Az iskolai agresszió megelőzése és kezelése - a MFPI projektjének bemutatása október 28. NÉMETH.
A Mi Házunk Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
NTP-TSZV- M CSEÖH MŰHELYFOGLALKOZÁS Kutatási eredmények ismertetése Szegő Dóra.
Okok Piaci környezet – több mint 70 felsőoktatási intézmény, ezek közül több szinte ugyanolyan képzési palettát, hasonló lehetőségeket kínál Társadalmi.
Matematikai nevelés pszichológiai, pedagógiai meghatározottsága Kissné Zsámboki Réka NYME-BPK.
Zákányszék bemutatása Készítette: Paraginé Tóth Edina.
Varga Aranka Inkluzív oktatási rendszer. Iskola funkciói – társadalmi elvárások Funkciók: Tudásszerzés és kompetenciafejlesztés folyamatának terepe Formális.
Összefüggő, egyéni gyakorlat. Bologna rendszerű mestertanárképzés.
Előkészületek az on-line referensz útján történő orvos-biológiai és egészségügyi információszolgáltatásra.
Városi Könyvtár Nagykáta Előadja: Urbán Erzsébet igazgató.
A Szociális intézményi férőhely kiváltási szakmai koordinációs műhely munkája – EFOP VEKOP/15 TÁRS PROJEKT bemutatása EFOP VEKOP
A nemzetközi üzleti élet etikája
Az időskori tanulás trendjei Magyarországon
vizuális megismerés – vizuális „nyelv” vizuális kultúra
Nemzeti Erőforrás Minisztérium Oktatásért Felelős Államtitkárság
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
Munkaközösségek támogatása, bemutatófoglalkozások szervezése
Barcsák Marianna KPSZTI
Közösségi művelődés tanára Osztatlan mesterképzés
EFOP „Tehetségek Magyarországa” kiemelt projekt
Budapest XVI. Kerületi Móra Ferenc Általános Iskola
Gondoskodás Gyermekeinkért Közhasznú Alapítvány (Budapest)
Köszöntünk mindenkit a Nyíregyházi Egyetem Nyílt Napján!
Az iskolai könyvtár szolgáltatás típusai
Részvétel és pártszimpátia Sik Endre – Szeitl Blanka (TÁRKI) Parlamenti választások és politikai előrejelzés VI március Politikatörténti Intézet.
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
Kompetenciák az osztott tanárképzésben
OLVASÓ KÖZÖSSÉG OLVASÓTÁBOR, IFJÚSÁGI OLVASÓKÖRÖK DUNAÚJVÁROSBAN
A pedagógus-életpályamodell, a minősítés rendszere
SZÁMVITEL.
A kistérségi gyerekesély programok eredményei
1993-as közoktatási törvény
Jelenlegi banki gyakorlat
Projektmunka Földrajzolok
Ének-zenei és Testnevelési Általános Iskola 2. b
AZ INTÉZMÉNY KÜLSŐ KAPCSOLATAI
A Nemzeti Pályainformációs Portál
Az intézmény alapadatai
Szociális ellátást igénybevevők szükségletei – és szolgáltatásai
ChinaCham Hungary Magyar-Kínai Gazdasági Kamara
Mentés másként Vajdasági Magyar Pedagógusok Egyesülete
A könyvtár mint rendszer
ONAP ↓ HELYI ÓVODAI PROGRAM ÜTEMTERV TERVEZET
Csecsemő- és kisgyermeknevelő alapképzési szak BA
DARUS.
AZ INTÉZMÉNY NEVELÉSI CÉLJAI
A pszichológiai segítségnyújtás lehetőségei
Témahetek a közoktatásban
Miért is szeretjük az óvodánkat?
Lorem ipsum.
Katolikus Pedagógiai Intézet, április 17. Takáts Nóra
SZAKMAI FOLYÓIRATOK.
Tóalmási Mesevár Óvoda és Konyha
A katolikus óvodák feladata a Hit évében II.
A katolikus óvodák feladata a Hit évében III.
Intézményi szülői munkaközösségi értekezlet
Pappné dr. Fülöp Enikő Nyírbátor Város Jegyzője OEVI vezető
A nők lehetőségei az IT szektorban
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Az ELTE Fogyatékosügyi Központ bemutatása
A tehetséggondozás kihívásai
Előadás másolata:

Harcoltunk a kilencfejű sárkánnyal Katolikus Pedagógiai Intézet 2018. április 17. Előadó: Szommer Edit

Mesékben rejlő lehetőség Kommunikációs modell - nyelvi szocializáció Kulturális és nyelvi minták – olvasóvá nevelés Mentálhigiénés, terápiás eszköz–személyiségfejlesztés

Meseválasztás Olyan mesék, amelyek velük is megtörténhetnek Környezetük jelenségei elevenednek meg Népmesék Műmesék – mesealkotók számára tág lehetőséget kínálnak hazai és a külföldi népmesei elemek

Mirtse Zsuzsa Égforgató csodagyűrű c Mirtse Zsuzsa Égforgató csodagyűrű c. mesekönyvére épülő meseterápiás foglalkozások alsós gyerekeknek

Különleges mesevilág A főszerep a mesehallgató kismanóké lehet A kilenc sárkányfej meséje – A Minden Ajtót Nyitó Varázskulcs

Elkészült a kilencfejű sárkány

1. A kételkedés sárkányfeje – A sosem volt birodalom 2 1. A kételkedés sárkányfeje – A sosem volt birodalom 2. Az álomtalanság sárkányfeje – A világot betakaró szoknya 3. A félelem sárkányfeje – A csudafélős királylány 4. A hiúság sárkányfeje – Az égforgató csodagyűrű 5. Az önzés sárkányfeje - Az igazmondó sárkánylány 6. Az idő sárkányfeje – A fűhajú lány 7. A sértődékenység sárkányfeje – Az önmagát író mesekönyv 8. A hazugság sárkányfeje – A kétarcú király 9. A varázstalanság sárkányfeje – A visszavarázsolt varázsló

A félelem sárkányfeje

Itt a vége, fuss el véle!