Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Budapest XVI. Kerületi Móra Ferenc Általános Iskola

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Budapest XVI. Kerületi Móra Ferenc Általános Iskola"— Előadás másolata:

1 Budapest XVI. Kerületi Móra Ferenc Általános Iskola
Dr. Jeszenszkyné Dr. Gallai Gabriella (intézményvezető) Dátán Attila (pedagógus)

2 SWOT-analízis A belépő tanulók képességeinek különbözősége
ERŐSSÉGEK Sokoldalúan képzett pedagógusok Elkötelezett alkalmazottak és vezetők (nevelési program megvalósítására) Együttműködés a partnerekkel Komplex személyiségfejlesztés Projektoktatás, témanapok GYENGESÉGEK A belépő tanulók képességeinek különbözősége A családok kulturális, morális és motivációs eltérés a LEHETŐSÉGEK Pályázati keretből forráskiegészítés Tapasztalati tanulás külső helyszíneken a VESZÉLYEK Deviáns magatartási formák számának emelkedése Az információrobbanást kísérő értékválság a

3 SWOT-analízis A belépő tanulók képességeinek különbözősége
ERŐSSÉGEK Sokoldalúan képzett pedagógusok Elkötelezett alkalmazottak és vezetők (nevelési program megvalósítására) Együttműködés a partnerekkel Komplex személyiségfejlesztés Projektoktatás, témanapok GYENGESÉGEK A belépő tanulók képességeinek különbözősége A családok kulturális, morális és motivációs eltérés a LEHETŐSÉGEK Pályázati keretből forráskiegészítés Tapasztalati tanulás külső helyszíneken a VESZÉLYEK Deviáns magatartási formák számának emelkedése Az információrobbanást kísérő értékválság a

4 SWOT-analízis a ERŐSSÉGEK GYENGESÉGEK LEHETŐSÉGEK
Sokoldalúan képzett pedagógusok Elkötelezett alkalmazottak és vezetők (nevelési program megvalósítására) Együttműködés a partnerekkel Komplex személyiségfejlesztés Projektoktatás, témanapok GYENGESÉGEK A belépő tanulók képességeinek különbözősége A családok kulturális, morális és motivációs különbözősége a LEHETŐSÉGEK Pályázati keretből forráskiegészítés Tapasztalati tanulás külső helyszíneken a VESZÉLYEK Deviáns magatartási formák számának emelkedése Az információrobbanást kísérő értékválság a

5 SWOT-analízis A belépő tanulók képességeinek különbözősége
ERŐSSÉGEK Sokoldalúan képzett pedagógusok Elkötelezett alkalmazottak és vezetők (nevelési program megvalósítására) Együttműködés a partnerekkel Komplex személyiségfejlesztés Projektoktatás, témanapok GYENGESÉGEK A belépő tanulók képességeinek különbözősége A családok kulturális, morális és motivációs eltérés a LEHETŐSÉGEK Pályázati keretből forrás kiegészítés Tapasztalati tanulás külső helyszíneken a VESZÉLYEK Deviáns magatartási formák számának emelkedése Az információrobbanást kísérő értékválság a

6 SWOT-analízis A belépő tanulók képességeinek különbözősége
ERŐSSÉGEK Sokoldalúan képzett pedagógusok Elkötelezett alkalmazottak és vezetők (nevelési program megvalósítására) Együttműködés a partnerekkel Komplex személyiségfejlesztés Projektoktatás, témanapok GYENGESÉGEK A belépő tanulók képességeinek különbözősége A családok kulturális, morális és motivációs eltérés a LEHETŐSÉGEK Pályázati keretből forráskiegészítés Tapasztalati tanulás külső helyszíneken a VESZÉLYEK Deviáns magatartási formák számának emelkedése Az információrobbanást kísérő értékválság a

7 Külső környezeti adottság
SWOT-analízis ERŐSSÉGEK Sokoldalúan képzett pedagógusok Elkötelezett alkalmazottak és vezetők (nevelési program megvalósítására) Együttműködés a partnerekkel Komplex személyiségfejlesztés Projektoktatás, témanapok GYENGESÉGEK A belépő tanulók képességeinek különbözősége A családok kulturális, morális és motivációs különbözősége a Intézkedésekkel befolyásolható LEHETŐSÉGEK Pályázati keretből forrás kiegészítés Tapasztalati tanulás külső helyszíneken a VESZÉLYEK Deviáns magatartási formák számának emelkedése Az információrobbanást kísérő értékválság a Külső környezeti adottság

8 SWOT-analízis GYENGESÉGEK A belépő tanulók képességeinek különbözősége
ERŐSSÉGEK Sokoldalúan képzett pedagógusok Elkötelezett alkalmazottak és vezetők (nevelési program megvalósítására) Együttműködés a partnerekkel Komplex személyiségfejlesztés Projektoktatás, témanapok GYENGESÉGEK A belépő tanulók képességeinek különbözősége A családok kulturális, morális és motivációs eltérés a LEHETŐSÉGEK Pályázati keretből forráskiegészítés Tapasztalati tanulás külső helyszíneken a VESZÉLYEK Deviáns magatartási formák számának emelkedése Az információrobbanást kísérő értékválság a

9 „Szervezetfejlesztés az egészségért”
Gyerek és Szülő rendszerben működik (Család) Gyerek – Iskola – Szülő egy rendszert kell alkosson! SZÜLŐ Gyermeken keresztül Közvetlenül GYEREK Az iskolában (lokálisan) Szülőn keresztül

10 Fejlesztési tapasztalat - ajánlások
Egészségfejlesztési program létrehozása (Pedagógiai Program) Kereszttanterv bevezetése (Helyi tanterv)

11 Szülők Iskolája Móra-füzetek

12 Köszönjük a figyelmet!

13 Köszönjük a figyelmet!

14 A Pedagógiai Program (Egészségfejlesztési program), és a Helyi Tanterv (Kereszttanterv) Megtalálható: Budapest XVI. Kerületi Móra Ferenc Általános Iskola 1162 Budapest, Ida u Tel/fax: DR. JESZENSZKYÉ DR. GALLAI GABRIELLA DÁTÁN ATTILA


Letölteni ppt "Budapest XVI. Kerületi Móra Ferenc Általános Iskola"

Hasonló előadás


Google Hirdetések