Vállalati brosúra A cég általános célkitűzése Ezt a friss, ugyanakkor profi megjelenésű brosúrát használhatja a jelenlegi formájában, de saját igényei szerint át is alakíthatja. A következő lapon olvasható néhány tipp (mint például ez), amely segít az első lépésekben. (Apropó: a brosúrában látható fényképek lecseréléséhez jelöljön ki egy képet, és törölje. Ezután a helyőrző Kép beszúrása ikonjára kattintva szúrja be a kívánt képet.) Itt jól mutat a cég általános célkitűzésének rövid ismertetése. [Irányítószám, település] [Címzett neve] [Utca, házszám] A brosúra módosításához a mintatartalmat cserélje saját szövegére. Ha inkább tiszta lappal kezdene, a Kezdőlap lapon kattintson az Új dia gombra, és szúrjon be egy új diát. Az üres helyőrzőkbe írja be a kívánt szöveget, és szúrjon be képeket. Ha címekhez, alcímekhez vagy szövegtörzshöz további helyőrzőkre van szüksége, készítsen másolatot az egyik meglévő helyőrzőről, és húzza a kívánt helyre. [Irányítószám, település] [Utca, házszám] [Cég neve]
Összpontosítson a legsikeresebb területeire! Termékeink és szolgáltatásaink „Ne legyen szemérmes! Mutassa meg, hogy milyen kiváló. Ez a hely kiváló egy ügyfél ragyogóan pozitív beszámolójához.” – B. Tímea, Szeged Itt helyezheti el a „gyorsított bemutatkozást”. Ha csak néhány másodpercet kapna, hogy bemutassa termékeit vagy szolgáltatásait valakinek, mit mondana? A legfontosabb ügyfelek Itt megemlíthet néhányat legfontosabb ügyfelei közül: Nagy, fontos cég Nagyon közismert cég Nagyon figyelemre méltó cég Szabja személyre! Kapcsolatfelvétel Úgy véli, hogy egy ilyen látványos dokumentumot nehéz megformázni? Gondolja meg újra! A brosúrában levő helyőrzők előre meg vannak formázva. Saját szövegét beírva személyre szabhatja. Tudjuk, hogy akár órákon át tudna mesélni arról, milyen nagyszerű a vállalata. (Nem is hibáztatjuk ezért – Ön lenyűgöző!) De a szövegnek rövidnek és ugyanakkor vonzónak kell lennie, ezért álljon itt néhány javaslat arra, hogy milyen információt tüntessen fel… [Cég neve] [Irányítószám, település] [Utca, házszám] [Telefon] [E-mail cím] Mit tartalmazzon egy brosúra? [Webcím] A cég általános célkitűzése. A lap jobb oldalán összefoglalhatja, hogy mivel emelkedik ki a tömegből, vagy elhelyezhet egy rövid sikertörténetet. (És feltétlenül válasszon olyan fényképeket, amelyeken látszik, hogy milyen tevékenységben a legjobb a vállalkozás. A képek mindig megteszik a magukét.) Tételesen felsorolhatja cége termékeit, szolgáltatásait, illetve a vele való együttműködés előnyeit. Vagy egyszerűen csak összegezze a lényeget néhány tömör bekezdésben. Ne felejtsen el megadni némi konkrétumot arról, hogy mit kínál, és miben más, mint a versenytársai. Összpontosítson a legsikeresebb területeire! A bal oldalon összefoglalhatja cége versenyelőnyeit, itt középen pedig röviden közölheti egyik ügyfelének sikertörténetét vagy pozitív beszámolóját. A jobb oldal tökéletes hely a legfontosabb termékek vagy szolgáltatások felsorolására.