Tanári beírások – szülői válaszok

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
„Fiam, adja ide az ellenőrzőjét!”
Advertisements

Tanári beírások – szülői válaszok
Semmelweis Egyetem Doktori Iskola 2016/2017 Köszöntjük a I. éves PhD hallgatókat!
Text Pioneers into Practice 2016 Hungary. 2 A Pioneers into Practice program célja, hogy elősegítse az alacsony széndioxid kibocsátással működő, versenyképes.
KIÜRÍTÉS. ÁLTALÁNOS ELŐÍRÁSOK A kiürítésre számításba vett útvonalon körforgó, toló, billenő és emelkedő zsalus rendszerű, valamint csak fotocella elven.
es vonal Lehel tér - Angyalföld kocsiszín kiágazások a.)Nincs biztonsági megállóhely a vonalszakaszon b.)Fiastyúk utca Újpest felé c.)A Gyöngyösi.
Aktualitások és változások a pedagógiai szakszolgálati feladatellátásban 2016 őszén 1.
A Mi Házunk Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
Az akkreditáció szerepe a megváltozott munkaképességű munkavállaló személyének társadalmi reintegrációjában Készítette: Dézsi Gabriella Melinda Budapest,
% = > <   Százalékszámítás Nyitott mondatok. Százalékszámítás Feladat Mennyi a 450 Ft 28 % -a? Mennyiségek a = 450 Ft p = 28 % é = ? Válasz: a 450 Ft.
A szaktanácsadás szolgáltatási terület dokumentációja Némethné Józsa Ágnes Intézményfejlesztési referens.
as vonal Orczy tér - Kápolna utca/Mázsa tér 1. a.)Csak a Baross utcai kapun b.)Csak a Dobozi utcai kapun c.)Mindkét kapun.
Szervezeteken átnyúló folyamatok biztonsága Harsán Péter szervezőmérnök.
avagy a háromszög technika
Sallai Ilona - ÉFOÉSZ Szeged,
CAF URBOS 3/9 TÍPUSÚ VILLAMOS ÜTKÖZÉS VIZSGÁLATA
Keresztyén Ifjúsági Dicsőítő Csoport
Az Élet Vonata Olvastam egy könyvet, ahol az életet egy vonatutazáshoz hasonlították. Nagyon érdekes olvasmány.
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Gyűjtőköri szabályzat
Hogyan közelíthető meg Kelenföld kocsiszín vágányhálózata a Bartók Béla úti villamosvonalról? A Kelenföld kocsiszín előtti kezelővágányra a Móricz Zsigmond.
Pályaválasztási tanácsadás
„Vasbordájúak” serege -forradalom Angliában
Zrínyi Ilona Elevi: Kajcsa Mónika si Mihály Denissza
angol fizikus, matematikus,csillagász, filozófus és alkimista;
MI MARADT A RÓMAI BIRODALOMBÓL?
Boros Péterné SZEF Alelnök SZEF AKADÉMIA Vezetője
Összeállította: Mátyás Merse és Veres Mátyás 5. b osztályos tanulók
A dél-koreai Nemzeti Levéltár, Szöul
Statisztika 10 évf. 3 osztály 82 tanuló 9 évf. 4+1 osztály 118 tanuló Minden osztályt külön pedagógus javított 8 fő - részben of, ha vállalta.
„16„Egy kis idő még, és nem láttok engem, de ismét egy kis idő, és megláttok engem.” 17A tanítványai közül egyesek ezt kérdezték egymástól: „Mi az, amit.
a hegyoldalakat borító erdőket, és csodáltam a természet szépségét,
Hol található biztonsági megállóhely a vonalszakaszon?
Közigazgatási alapvizsga a Probono rendszerben
középfokú felvételi eljárás
Család és iskola Nevelés.
JÓ REGGELT! BÖJT- ÚTON JÉZUSSAL 2016.
Bemutatkozik az iskolapszichológus
Változás Egy februári megbeszélés, a márciusi terepszemle és a szóbeli megállapodás után hosszabb távú együttműködésben hittünk – szerveztük a nyári művésztelepet.
Tantárgyfelosztás Mint az intézményi költségvetés alapdokumentuma
Sajben - Kenyeres Márta munkaközösség-vezető
1963-ban egy Derinkuyu-i lakos (Kappadókia tartomány, Anatólia közepén, Törökország) egy falat bontott le otthonában és meghökkenve fedezett fel a fal.
TÉNYEK UTÁN CSELEKVÉS Viziné Molnár Anna Uzsoki Utcai Kórház
A villamos installáció problémái a tűzvédelem szempontjából
2010. I-IV. hónap közlekedési baleseti statisztikája,
Miklós püspök egykor régen, segített a szegény népen
A Vezetői munka értékelése a szülők szemével
Az iskolai szervezet és fejlesztése
Szülői értekezlet 6.B
Dr. Bánky Tamás Építésfelügyeleti szakmai nap július 5.
Természetismereti kirándulásra való felkészüléshez javaslat
A számítógép története
9-10.-es bemeneti mérések és a fejlesztő munkánk
Hol található biztonsági megállóhely a vonalszakaszon?
Iglódi István rendezése
A kommunikáció fejlődése, analóg vs. digitális
Állandó és Változó Nyomású tágulási tartályok és méretezésük
A tradicionalista (normatív) szemlélet korszaka az orosz irodalomban 2. Эпоха традиционалистского (нормативного) художественного сознания в русской литературе.
[Év beszúrása]. évi iskolaév Intézmény Tanár Osztály
[Év beszúrása]. évi iskolaév Intézmény Tanár Osztály
Edényrendezés - RADIX „vissza” - bináris számokra
Autós - Motoros Iskola, Kiskőrös, Martini u. 1
Pszichológia BA műhelymunka és szakdolgozat tájékoztató
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
Kórházi és ágazati gazdálkodást érintő informatikai fejlesztések és az azokban rejlő lehetőségek Horváth Tamás Vezérigazgató CompuTREND Zrt.
Erdősi Debóra Németh Tímea Közösségi szolgálat.
Kultúra.
Németh Antal pályázata
KONFERENCIA Adminisztráció Óvári Márta
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Előadás másolata:

Tanári beírások – szülői válaszok

Tisztelt Szülő! Fia az órán szőlőt evett. Kedves Tanárnő! Október van, mit egyen a gyerek, banánt?

Kedves Szülő! Tájékoztatom, hogy Péter az étkezdében többször is kézzel evett evőeszköz helyett. Tisztelt Osztályfőnök! Köszönöm a tájékoztatást, már tanul tovább „lábbal is."

Tisztelt Szülő! A fiú túl sokat foglalkozik a lányokkal. Tisztelt Tanárnő! Kövezzen meg, de én ennek inkább örülök!

Kedves Szülő! Jancsika rendszeresen nem issza meg az iskolatejet. Tisztelt Tanárnő! Kivégzéséről gondoskodom.

Tisztelt Osztályfőnök! Szerintem az anyjától tanulta. Mindkettőnek ellátom a baját! Tisztelt Szülő! Fia az órán állandóan beszél!

Értesítem a Tisztelt Szülőket, hogy fiuk történelemkönyve lapokból áll. Tisztelt Tanár Úr! Ellenőriztük, valóban.

Kedves Szülő! Katika nem tud olvasni! Kedves Tanárnő! Ha tudna, nem járatnám iskolába.

Tisztelt Tanárnő! Lányomat megdorgáltam. Akkor is vihogott. Tisztelt Szülő! Lánya az irodalomórán vihogott.

Kedves Osztályfőnök! Engem? Tisztelt Szülő! Fia órán neveletlenül beszélt. Figyelmeztetem!

Tisztelt Szülő! László gyerekük rendetlenkedik az órákon! El fogom tanácsolni az iskolából! Tisztelt Igazgató Úr! Tanácsát nem fogadom meg!

A gyerek ellenőrző könyve negyedik éve nincs aláírva A gyerek ellenőrző könyve negyedik éve nincs aláírva. Kedves Szülő, nem tud írni? Nem, de hát nem emlékszik rám, Tanár Úr? Az Ön tanítványa voltam!

Amennyiben a földgömbre még szükségük van, próbálkozzanak süteménnyel! Figyelmeztetés után is rágja a földgömböt a gyerek. Újból figyelmeztetem.

Már volt. Ott is kibontotta a falat. A magyar órán háromszor szóltam rá, hogy ne bontsa a falat! Kérem fülészetre vinni!

Osztályfőnöki intőt adok, mert az osztályfőnöki dicséretet második alkalommal sem íratta alá. Ezt most nem írom alá és a következőt sem . Lehet újra dicsérni.

A gyerek nemi érése még nem fejeződött be. Jelentés alatt - fiú létére - tehénbőgést hallatott. Rovót kap.

A fia a házi feladatát rendszeresen a társairól másolja át A fia a házi feladatát rendszeresen a társairól másolja át! Mi lesz így belőle? A házi feladatot én is mindig másoltam. Ma vezérigazgató vagyok.

Tisztelt Szülő! Gyereke állandó hányingerre panaszkodik. Tisztelt Tanárnő! Tudom, mert hányni meg itthon szokott.

Tisztelt Szülő! A fia ma majdnem kirúgta az ablakot. Tisztelt Tanárnő! A fiamat majdnem leszidtam érte.