Készítette: Kmeczik Bence

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Köszönöm Neked Szebenyi Judit.
Advertisements

E-learning alapú távoktatásos képzés
Purple Day 2011 Előadás Köszöntök mindenkit, K L-nak hívnak a EBOC alapítvány képviseletében jöttem hozzátok. Remélem nem baj, ha tegeződünk, csak a könnyebbség.
Számítógép az oktatásban Készítette: Halász Rita Tanár- informatikatanár MA 2010/2011.
Technical University of Budapest
Számitástechnikai alapismeretek
A számítógép veszélyei és káros hatásai
Campus-Lét a segítő aspektusából a Debreceni Egyetemen Berényi András DEMEK központvezető Műhelykonferencia december 03.
Magyarországi diákok az erdélyi felsőoktatásban Készítette:Szilágy Enikő.
E-learning alapú távoktatásos képzés
A NEPTUN LEHETŐSÉGEI ÉS … Előadó: Kollárné Csipszer Edit NYME EIK Intézméyni Neptun koordinátor Tel:
Készítette:Keresztes Katalin Borbála KEKOAAF.PTE II. éves szabad bölcsészet szakos hallgató Óra: Kommunikáció az egyetemen Oktató:Viszket Anita
Mentorprogram a felsőoktatásban: kihívások és lehetőségek ÉLETUTAK – GENERÁCIÓK – ÜNNEPEK  május 22.
Felsőoktatás szerepe a távmunka elterjesztésében Benedek András Felsőoktatás szerepe a távmunka elterjesztésében VI. Országos Távmunka Konferencia Budapest,
Ne sírj, apám! – Don’t Cry Daddy! Apám meg én a kisszobában, csendes esti félhomályban, béke van, ő mégis sír. Én nézem, nézem meglepetten, szégyelli,
Tanulási célú migráció a világban és itthon
ÜZLETI TERVEZÉS levelező hallgatóknak ÖSSZEFOGLALÁS.
1434. Keszince v. Csezmicze – Medvevár
Meglévő ASP.NET 2.0 alkalmazás kiegészítése AJAX-szal
ASZERETET EREJE EREJE Ha valaki elolvasná a világon fellelhető összes írást a szeretetről, valószínűleg nem tudná kiszűrni, hogy melyik igaz és melyik.
Hantos Elemér Szakkollégium Miskolci Egyetem HANTOS ELEMÉR SZAKKOLLÉGIUM.
SZÜL Ő I ÉRTEKEZLET OKTÓBER 17. GIMNÁZIUMI KÉPZÉS.
Germanisztika (német) alapszakos képzés
Ambrusné Dr. Somogyi Kornélia
1 Üzleti szakfordító és tolmács SZAKIRÁNY Nyelvi és Készségfejlesztési Tanszék Vogelné Takács Gabriella tanszékvezető
ERASMUS Schwäbisch Gmünd, Deutschland. Schwäbisch Gmünd Hangulatos, kedves kisváros Baden- Württenbergben, Stuttgarttól nem messze Télen-nyáron gyönyörű.
Az egyetem létrehozásának célja
Internet a családban Székely Levente –
A külföldi hallgatók egyetemválasztási szempontjai
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, BME Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, BME BME TAPASZTALATOK, 2015 FELSŐOKTATÁSI NEMZETKÖZIESÍTÉSI.
Klebelsberg Ösztöndíj Program A pályázat célja a tanári pályát választó hallgatók motiválása pedagógusi hivatásuk gyakorlására, a tanári pályát.
Dr. Kovács Miklós tanszéki mérnök Műszaki Tanárképző Tanszék E-learning alapú távoktatásos képzés.
ERASMUS ROADSHOW 1. nap február 14.. ERASMUS ROADSHOW 1. nap február 14.
Masserberg Németországi gyakorlat
10 érv, hogy a Nyíregyházi Egyetemet válaszd!
BIM törekvések Magyarországon - MABIM bemutatkozó előadás
ATALANTA Oktatási Kft. Nyelvi képzések.
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
Nemzeti Pályaorientációs Tanács célok, feladatok
Szociálpedagógia BA szak, Nappali és levelező tagozat
Köszöntünk mindenkit a Nyíregyházi Egyetem Nyílt Napján!
Miért jöttem a BME-VIK-re?
BME Mérnök informatikus alapszak
BME Villamosmérnök.
Mérnökinformatikus szak
Budapesti Műszaki és gazdaságtudományi egyetem
Készítette: Szabó Tamás
Miért a bme vik-et válasszam?
Miért válaszottam a bme-t?
Miért pont a BME ? ~ Mérnök leszek Loading
Válaszd te is a BME-t! Makula Bence.
Mérnök leszek Készítette: Forrás Mihály
Miért választottam a BME VIK Mérnökinformatikus alapszakot?
Miért pont a BME? Készítette: Fehér Aliz.
Készítette: Boros Bence
Miért a BME? Sárosi Dávid E26KX5 Sárosi Dávid.
MIÉRT éppen a BME Villamosmérnöki és Informatikai Kar?
Miért válaszottam a BME-VIK-et?
Miért a Műegyetem? Kiskoromban gyakran mentünk el a BME K épülete előtt. Mindig megjegyeztem, hogy úgy néz ki mint valami palota. Később megtudtam, hogy.
Miért pont a BME ?.
Miért választottam A Vik-et?
Miért választottam a BME villanykarát? (régen)
Én miért választottam a BME Villamosmérnöki szakát?!
Miért választottam a BME mérnökinformatikus szakot?
Csecsemő- és kisgyermeknevelő Alapszak
Köszöntünk mindenkit a Nyíregyházi Egyetem Nyílt Napján!
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––– Szent István Egyetem, 2100 Gödöllő,
Vasas Lívia 2015 A Semmelweis Egyetem online szakirodalmi forrásairól, azok használatáról Vasas Lívia 2015.
Új Nemzeti Kiválóság Program Ösztöndíjak
Előadás másolata:

Készítette: Kmeczik Bence Miért pont a VIK? Készítette: Kmeczik Bence

A legfontosabb indokok A BME híresen magas színvonalú képzése Szüleim ajánlása Az aktív hallgatói élet Az egyetem melletti lehetőségek (erasmus+, gyakorlati lehetőségek, …) A fényes jövő lehetősége Mert a számítógépeken kívül más nagyon nem érdekel 

Hogy miért ajánlanám? Igazság szerint még alig fél éve vagyok itt, szóval nem nagyon van elég VIKes tapasztalatom ahhoz, hogy őszintén tudjam ajánlani bárkinek. Ha mégis meg kéne győznöm valakit - akinek hasonló érdeklődési köre van tanulmányi téren, mint nekem – akkor valószínűleg a diákélettel (Schönherz Qpa és társai  ) és a számos jövőbeli lehetőségekkel érvelnék…

Köszönöm a figyelmet! 