Használd a fantáziádat! Alkoss jeleket! Mire emlékeztetnek Téged?

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Ádám László Középiskola és Szakiskola, Nagykőrös 1.
Advertisements

Anyagtudományi tehetséggondozó program. A program célja Olyan anyagtudomány-anyagtechnológia oktatás, amelyben a résztvevő hallgatók összefüggéseiben.
Országos Kompetencia Mérés 2009 Bródy Imre Gimnázium, Szakközépiskola Készítette: Jákliné Tilhof Ágnes.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Ruska Mónika – Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat - Fiatalok Lendületben Programiroda.
A Szent Márton-év megünneplése az Irgalmasság évében 2016.
Melyik agyféltekéje domináns? – teszt Pillantson a pörgő lányra! Merre forog? Az óramutató járásának megfelelően vagy azzal ellentétesen ?  Ha úgy.
ELTINGA és MTA KRTK KTI Horváth Áron április 7. Lakásárak, támogatások és energiahatékonyság.
Dr. Albert József osztályvezető Földművelésügyi Minisztérium Hungarikumok Gyűjteménye Hungarikumok falusi környezetben Rábatöttös április.
Az IKER önértékelő IKER társadalmasítás workshop Budapest, április 12.
Péli Kati gyógypedagógus (Éltes Mátyás EGYMI, Általános Iskola és Speciális Szakiskola)
A szaktanácsadás szolgáltatási terület dokumentációja Némethné Józsa Ágnes Intézményfejlesztési referens.
Kalocsa Iskolánk városa. Székesegyház Dózsa György Gazdasági, Műszaki Szakközépiskola és Szakiskola, Kollégium OM azonosító:
KÉPZŐ- ÉS IPARMŰVÉSZET ISMERETEK ÁGAZATI SZAKMAI ÉRETTSÉGI VIZSGA (középszintű) május-június.
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
Nemzeti Audiovizuális Archívum
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ
2009. JÚLIUS 26 – AUGUSZTUS 9., SZABADKÍGYÓS
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2016)
Csongor és Tünde- Paulay Ede rendezése
A képzési irány vagy a kapacitás bővítése?
Berkesné Rodek Nóra Birkner Zoltán
Integráció a felsőoktatási könyvtárak szolgáltatásfejlesztésében
A közigazgatással foglalkozó tudományok
Előadó prof. Dr. Kerek Ferenc február 3.
Kórházi könyvtárak lehetőségei a tudáspiacon
Alsóörsről Csopakra Készítette: Szabó Lilla
GÖRÖG MITOLÓGIA Pygmalion
JNSZM PSZ Törökszentmiklósi Tagintézmény Fegyverneki Telephelye
JÓ REGGELT! MA JÓ NAPUNK LESZ !.
A Szivárvány Hegység KINA
AZ ESZTÉTIKAI TÉNYEZŐ FORMA, REND, KÁOSZ Kovács Éva.
Lovagi Játékok projekt
MEGKEZDTÜK A FELKÉSZÜLÉST A TANULÓI LAPTOP PROGRAMRA
Nagy Király, Fenséges Úr, Király Isten Fia,
Izoterm állapotváltozás
JÓ REGGELT! Ma jó napunk lesz, hidd el !.
Innovációs képesség és jólét összefüggései
„Mi terem a magyar szívébe” -népzenétől a drámáig Háry János nyomán – komplex tehetséggondozás NTP-MOI
A személyre szabott tanulást támogató tanári kompetenciák
Algoritmusok és Adatszerkezetek I.
A Nyugat (Folyóirat) A Nyugat a 20. századi magyar irodalom meghatározó folyóirata volt január 1. és augusztus 1. között jelent meg Budapesten.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM
Vojtina ars poétikája Arany János, Íródott 1861-ben Budapesten,
A romantika.
Bábel tornya Kolozsváriné Váray Ibolya Anna.
2010. I-IV. hónap közlekedési baleseti statisztikája,
Zsolnay Vilmos születésének 190. , szobra felállításának 110
Képfelismerés Siófok.
BTMN.
ÉRINTŐ Sajátos nevelési igényű gyermekek és fiatalok integrációs programja óvodától a munkába állásig TÁMOP A/
Könyvbemutató rendezvény, OEE Bajai Csoport, Pörböly,
A Szivárvány Hegység KINA
A gyermeki jogok érvényesítése
A turizmus tendenciáinak vizsgálata Magyarországon
Együttműködés gimnáziumok között Zalaszentgrót-Korond Március
Vojtina versterv.
Iglódi István rendezése
Milyen értékeket hordozzon egy valódi költő verse?
Publikálni vagy nem publikálni? Ez itt a kérdés
KRÉTA-ESL Bemutató.
Ki mit tud?- művészeti nap december 15. szombat
Felvételi a középfokú iskolákban a 2016/2017. tanévben
Diplomamunka Készítette: Csányi István Csillagász MSc szakos hallgató
A katolikus óvodák feladata a Hit évében III.
Madách Imre Az ember tragédiája Paulay Ede rendezésével.
Abacusan – ArTec Robotist Robotika
Krízisintervenció A jövő nemzedékének segítői –
Útravaló verseimmel Madách Imre Utolsónak szánt költeménye,
Kultúra.
Ganz Ábrahám Két Tanítási Nyelvű Szakközépiskola és Szakiskola
Előadás másolata:

Használd a fantáziádat! Alkoss jeleket! Mire emlékeztetnek Téged? Ezeket a jeleket a téren talált, lehullott növényi részekből alkottuk. Mire emlékeztetnek Téged? A hat jel mind különböző, vagy vannak egyformák is köztük? Ha körülnézel, felismered, hogy milyen növényekről potyogtak le ezeknek a „jeleknek” az alkotóelemei? Ha találtok megfelelő „alkatrészeket”, ti is kirakhattok hasonló kompozíciókat. Az általatok kirakott jelekből akár a saját titkosírásotokat is elkészíthetitek.

Magyar Tudományos Akadémia A Szent István tér felfedezése KÖZÖS A TERÜNK pedagógia 1946 bronz Nővérek szépség realizmus emlékezés Bartók Béla maradandóság márvány képző- művészet Pátzay Pál Varga Imre homokkő mészkő fonográf néprajz Magyar Tudományos Akadémia Romváry Ferenc Kodály Zoltán 1976 Tanács- köztársaság zene Melyik szoborhoz melyik fogalom társítható? Miért? Vannak mindkettőhöz vagy egyikhez sem kapcsolódó kategóriák ?