Mit jelent a kompetencia alapú óvodai programcsomag használata a gyerekek számára?

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A sajátos nevelési igényű gyermekek, és a pedagógiai szakszolgálatok finanszírozása 2010-ben Előadó: Dr. Gergőné Babina Jusztina- igazgatónő Egységes Pedagógiai.
Advertisements

„Művészettel a jövő művészeiért” TÁMOP-3. 1
Témavezető tanár: Kerekes Noémi Készítette: Somogyi Ildikó
Az iskolai szociálismunka
Családi napközi Kaposvár Aprajafalva Kaposvár első kéttannyelvű bölcsődéje és miniovija.
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás bevezetése a tényői Napközi Otthonos Óvodában és az Ady Endre Általános Iskolában Projektindító.
A szülők tájékoztatása, véleménye a kompetencia alapú oktatás céljáról gyakorlatáról Készítette: Fehér Miklósné óvodavezető.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben.
Program fejlesztés az óvodai nevelés kompetenciaterületén
A koragyermekkori nevelésről
Az IMIP-ek kötelező felülvizsgálata és kiegészítése
Záró Konferencia Nógrád Megyei Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény és Gyermekotthon TÁMOP /
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
 Városi Óvodai intézmény – eFt  Arany János Általános Iskola – eFt  Kossuth Lajos Általános Iskola – eFt  Móricz Zsigmond Gimnázium,
A HEFOP program bemutatása Nyíregyháza,
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
A kompetencia alapú nevelés és oktatás elterjesztése Celldömölkön
Csillag Ferenc MFPI közoktatási szakértő
Az együttnevelés gyakorlata az óvodában (A pedagógusok együttműködésének lehetőségei az egyéni fejlesztés megvalósításában)
Intézményvezetői Értekezlet október 6.
TÁMOP az intézményi folyamat szaktanácsadó szemével Balatonszentgyörgy
A kompetencia alapú oktatás elterjedése a „suliNova program” alapján
TAPASZTALATOK AZ ÓVODAI NEVELÉS GYAKORLATÁBAN
A pedagógus külső kapcsolatokat kialakító és fenntartó kommunikációja Készítette: Veress Boglárka.
Óvoda-iskola átmenet a Józsefvárosban
Az óvoda és az iskola együttműködésének megvalósulása a Naprakészség TIOK-ban Mérleg.
Óvodai portfólió Ferenczei Éva óvodapedagógus
Orosházi Evangélikus Általános Iskola és Gimnázium
ONAP ↓ HELYI ÓVODAI PROGRAM ÜTEMTERV TERVEZET
Miskolc-Diósgyőri Református Általános Iskola és Óvoda Nagy Attila
♫ Hangszóró szükséges ♫ Hangszóró szükséges Az oldalak kattintásra haladnak tovább. Copyright © 2008 Tommy's Window. All Rights Reserved David Brandt.
A kompetencia alapú oktatás bevezetésének tapasztalatai.
Óvodai szülői klub Kisvaszaron
Készítette: Lengyelné Bencsik Judit
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Óvodai és iskolai szűrő vizsgálatok
IKT-alapú programcsomag alkalmazása a szociális kompetencia fejlesztésében Készítette: Andiné Csorba Klára
Kéttanítós modell Bethlen Gábor Református Általános Iskola, Óvoda, Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény és Nevelési Tanácsadó Törökszentmiklós.
A sajátos nevelési igényű gyermekek, és a pedagógiai szakszolgálatok finanszírozása 2008-ban Előadó: Dr. Gergőné Babina Jusztina- igazgatónő Egységes Pedagógiai.
14/1994 MKM r. változásai Nevelési tanácsadásra vonatkozó részek Dr. Szakács Katalin Készült az Oktatási és Kulturális Minisztérium támogatásával.
Az iskola tényleges feladata és a valós helyzet
Első esély - esélyegyenlőség a mai iskolarendszerben
 SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK VENDÉGEINKET  A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázat projektindító.
TÁMOP / „Integrációs bázisiskola a Jászságban”
„Jót, s jól! Ebben áll a nagy titok!”
HEF OP / A SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK EGYÜTTNEVELÉSE
SZÜLŐI ELÉGEDETTSÉG MÉRÉS ÓVODAI FEJLESZTÉS 2011/2012
Szeretettel köszöntöm
Beiskolázási gyakorlat a Grosicsban
A nevelési program, mint a fejlesztés stratégiája
„A Zöld Óvoda megvalósult gyakorlata”
Erőszakmentes, egészségtudatos iskola
A szövegértés-szövegalkotás programcsomag jellemzői
Inklúziós Pedagógiai Fejlesztések Központja
A kompetencia alapú programcsomag bevezetése a Nyárfácska Napköziotthonos Óvodában Változások sodrában.
TÁMOP B ,,Esély a Vass Jenő Óvoda és Bölcsőde gyermekeinek” Halmozottan hátrányos helyzetű gyermekek támogatásának eredményessége 3.
„Óvodapedagógus 2014-ben” SZÜCSNÉ JUHÁSZ CSILLA Óvodapedagógus, a KISPESTI ÁRNYAS ÓVODA vezetője március 6.
Közös útkeresés: Óvodavezetők Országos Konferenciája Hétköznapok kihívásai a paragrafusok útvesztőjében – Szakmai segítség a változásokhoz és a vezetői.
Kistérségi fejlesztési mátrix a Kisteleki kistérségben március 31.
Barcsák Marianna - KPSZTI
A LURKÓ-TÁBOR, mint a jó gyakorlat dokumentációja
Probléma fa Okozat Ok kevés a gyermek az óvodában
Minőségfejlesztési munkacsoport KPSZTI Április 17-
Pénzügyi Bizottság javaslatai: Terv. egy.* /Ft/
Országos Kompetencia Mérés 2011
Bolyai Farkas Szakképző Iskola
Esély a szülőknek, lehetőség
Mikor játszunk újra? Hurrá iskolás lettem!
Gyermek- és ifjúságvédelem, vezetői felelősség és támogatás
Előadás másolata:

  Mit jelent a kompetencia alapú óvodai programcsomag használata a gyerekek számára? „ Mindegy, hogy képességeid mekkorák, fő, hogy a tőled telhető legjobbat formáld belőlük és általuk.” Weöres Sándor

Mit jelent a kompetencia alapú óvodai programcsomag használata a szülők számára? „ A gyermekeknek egészséges környezetre van szükségük és a közösségben nem lehetnek egészségesek szülői támogatás nélkül.” Trish Magee

Mit jelent a kompetencia alapú óvodai programcsomag használata az óvodapedagógusok számára? „ A pedagógus király lehet a gyerek birodalmában, ha nemcsak törvényeket talál ki, hanem figyelembe veszi a gyermek törvényeit is.” Ancsel Éva

Mit jelent a kompetencia alapú óvodai programcsomag használata a fenntartó számára? „ A gyermek a miénk is, az enyém, a tied, a mindannyiunkké.” Hermann Alice

Köszönöm megtisztelő figyelmüket!