Iskolánkban a kisdiákok informatika oktatását a 2013/14-es tanévtől az első osztályban kezdtük. Az alsó tagozatos nevelőkkel célként tűztük ki, hogy.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
SNI-s ALKALMAZÓI VERSENY. SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK FŐVÁROSI INFORMATIKA TANULMÁNYI VERSENYE Magyar Gyula Kertészeti Szakközépiskola és Szakiskola.
Advertisements

INFORMATIKA. Óraelosztás évfolyamonként Alapiskola:  1 óra hetente (8. évfolyamban nincs informatika) Gimnázium: ▫1. évfolyam:  heti 1 óra ▫2. évfolyam:
Digitális oktatási megoldások Előadó: Jusztin Tamás Szenior stratégiai presales menedzser T-Systems Magyarország Zrt. Debrecen, március 31.
Kókai Ivett közismereti igazgatóhelyettes Érettségi vizsgák 2013/2014. tanév, május-június.
1. Bethlen Gábor Középiskola, Szakképző Iskola és Kollégium Nyírbátor 2 Iskolai közösségek A tanulók összetétele: A tanulói létszám jelenleg:780 fő –Szakközépiskolai.
A Mi Házunk Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
A tanításra és tanulásra fordított idő nemzetközi és kutatási adatok tükrében Imre Anna Oktatáskutató és fejlesztő Intézet Berekfürdő, Február 4.
SPORTISKOLÁK ORSZÁGOS TANÁCSKOZÁSA A SPORTSPECIFIKUS TANTÁRGYAK TÜKRÉBEN CSANÁDI ÁRPÁD ÁLTALÁNOS ISKOLA, SPORTISKOLA ÉS KÖZÉPISKOLA RABI FERENCNÉ intézményvezető.
Bolyai Farkas Szakképző Iskola „ Régi hagyományok… … új tudományok”
Nem csak szövegszerkeszt ő virtuózoknak Az Open Office.org 2.0 béta verzió Bándliné Utasi Mária Writer.
Esettanulmány: egy inf. rendszer adatszerkezetének kialakítása ● Könyvtári adatbázis: ● Könyvek adatai: leltári szám, jelzet, szerző, cím, kiadás, ár,
1 Helyi szintű egyeztetés a köznevelés terén KEF országos konferencia Budapest, március 06. Simonyi István Emberi Erőforrások Minisztériuma KÖZNEVELÉS-FEJLESZTÉSI.
Internet tudományos használata
A székesfehérvári fiatalok helyzete
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ
Lendületben a Pénziránytű Iskolahálózat
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2016)
Munkaközösségek támogatása, bemutatófoglalkozások szervezése
Ötletbörze Név.
Az iskolai könyvtár telepítése, térszervezése és felszerelése
Gyűjtőköri szabályzat
Logo Országos Számítástechnikai Tanulmányi Verseny
Betekintés a református hit- és erkölcstan világába
A matematikatanítás aktuális kérdései február
ESETTANULMÁNY Készítette: Fenyvesi Petra
Az iskolai könyvtár szolgáltatás típusai
A MOTIVÁCIÓ SZEREPE ÉS HATÁSKÖRE A KÖZOKTATÁSBAN ÉS A FELSŐOKTATÁSBAN
A „fény százada”.
Baross László Mezőgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Mátészalka
Kampány a német nyelv- és kultúra népszerűsítéséért
Laboratóriumi méréstechnikai gyakorlat 3/15. M osztály részére 2016.
KRE-AKTÍV motivációs projekt
Mátészalkai Szakképző Iskola
Csongor és Tünde és a Varázsfuvola
Vállalati brosúra A cég általános célkitűzése
Felvételi
Mitől szép az írás?! Készítette: Pékné B. Katalin
középfokú felvételi eljárás
Alapvető tudnivalók Írásjelek mindig előtte lévő szóhoz tapadjanak
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Életpálya-tanácsadás Csanádi Nikolett Hényel Anett.
Alsó-ausztriai alapfokú oktatási intézmények
A könyvtár fogalma, szerepe az információszerzés folyamatában, könyvtártípusok  Minden jog fenntartva.
Tantárgyfelosztás Mint az intézményi költségvetés alapdokumentuma
Szövegkezelés, hibakezelés
Kalickás forgórészű aszinkronmotor csillag-delta indítása
Olvasási szokások, olvasási nehézségek
Munkagazdaságtani feladatok
DARUS.
Jóváhagyta: Dr. Szabóné Dancsik Tünde intézményvezető május
zalai falvak könyvtáraiban
Általános iskola eredménye, értékelése
Programjaink fizikából a es tanévben
ÉRINTŐ Sajátos nevelési igényű gyermekek és fiatalok integrációs programja óvodától a munkába állásig TÁMOP A/
A pályafutás fő állomásai
Összeállította: J. Balázs Katalin
Természetismereti kirándulásra való felkészüléshez javaslat
9-10.-es bemeneti mérések és a fejlesztő munkánk
Félévi eredmények
U8 – U10 célok a szezonra.
FÖLDRAJZ 1.
Kórházi könyvtárak az információs társadalomban
Iskolai szociális segítő
Munkagazdaságtani feladatok
Szöveges adatok tárolása
Áramlástan mérés beszámoló előadás
Intézményvezetők tájékoztatása Nyíregyházi Egyetem
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
OpenBoard Kezelő Tananyag közzététele a KRÉTA rendszerben.
KONFERENCIA KAFFEE projekt Óvári Márta Köznevelési Főosztály
Előadás másolata:

  Iskolánkban a kisdiákok informatika oktatását a 2013/14-es tanévtől az első osztályban kezdtük. Az alsó tagozatos nevelőkkel célként tűztük ki, hogy a számítógépet, mint taneszközt alkalmazzuk. Az első évfolyamon a diákok megtanulták a rajzoló- és a szövegszerkesztő programot használni, így a második osztályban az olvasás- és írásórák anyagának elsajátítását számítógéppel segítjük. A következő diákon egy-egy tanórai anyag összehangolását mutatjuk be az olvasás-, írás-, nyelvtan- és az informatikaórák céljainak megjelölésével.

A tanóra célja: A rövid és hosszú mássalhangzók jelölése hiányos mondatban (Nyelvtan és helyesírás munkafüzet: 20. o. 2. f.) Az informatikaóra célja: Szöveges dokumentum gépelése, karakterek kijelölése és formázása Tanulói munka

A tanóra célja: A mondatokról tanultak alkalmazása Feladat: rövid szöveg másolása, mondatkezdés és a mondatvégi írásjelek alkalmazása (Tankönyv 91. o. 8. f.) Az informatikaóra célja: Szöveges dokumentum gépelése, karakterek kijelölése és formázása Tanulói munka

A tanóra célja: Hosszú mássalhangzók a szavakban (Tankönyv , Helyesírási szógyűjtemény 94. o.) Az informatikaóra célja: Szöveges dokumentum gépelése, karakterek kijelölése és formázása Tanulói munka

A tanóra célja: Hosszú magánhangzók a szavak végén (Munkafüzet 13. o. 6. f.) Az informatikaóra célja: Szöveges dokumentum gépelése, karakterek kijelölése és formázása Tanulói munka

Köszönjük megtisztelő figyelmét! Fülöp Mária – Szilágyi Ferencné Irodalomjegyzék: Fülöp Mária – Szilágyi Ferencné Nyelvtan és helyesírás tankönyv a 2. évfolyam számára Nyelvtan és helyesírás munkafüzet a 2. évfolyam számára