Összeállította: Piacsek László Zoltán

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
ÉRZÉKENYÍTÉS Siketvakok. 1. Siketvakság definíciója: A siketvakságba olyan fogyatékos állapotok tartoznak, amikben a látás és a hallás is annyira sérült,
Advertisements

Az óvodai matematikai nevelés elvei, céljai, feladatai Tk. 29.old. Kissné Zsámboki Réka NYME-BPK.
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS 27.Megoldás-Szociális védőháló.
MMIK – „a befogadó intézmény” tradicionális múlt tradicionális múlt felkészült szakember gárda (humán erőforrás) felkészült szakember gárda (humán erőforrás)
„A golyóálló vezető” A vezetői munka hatékonyságának fejlesztése Dr. Petőné Ködmön Anikó Kreatív Kommunikáció Oktató és Szolgáltató Bt. 06/
A képzett szakemberekért SZMBK KERETRENDSZER 2.1. előadás.
PBKIK Ny. sz.: ; AL-1313, Piacsek László Zoltán Vezetés Összeállította: Piacsek László Zoltán.
ALKOHOLIZMUS ELLENI MEGYEI EGYESÜLETEK ÉS KLUBOK ORSZÁGOS SZÖVETSÉGE, MAGYAR KÉKKERESZT EGYESÜLET, KATOLIKUS ALKOHOLISTAMENTŐ SZOLGÁLAT HÁLÓZAT ÉPÍTÉSE.
PBKIK Ny. sz.: ; AL-1313, Piacsek László Zoltán Szervezetismeret Összeállította: Piacsek László Zoltán.
Bemutatkozás Fodor Noémi Gépészmérnök – mérnöktanár Környezetirányítási szakértő TAR-ZERT Auditor Minőségirányítási vezető.
Dr. Szűcs Erzsébet Egészségfejlesztési Igazgatóság Igazgató Budapest, szeptember 29. ÚJ EGÉSZSÉGFEJLESZTÉSI HÁLÓZATOK KIALAKÍTÁSA ÉS MŰKÖDTETÉSE.
Sz. Hegedűs Rita és Szerecz György Magyar Nyelvstratégiai Intézet Budapest A NAT mint a tanár segítsége.
Grafológia. Tű Valéria 7.b Homola Melinda 6.a Jánoska Dorina 5.a.
Asztrológia I..
Dobrik-Lupták Sára szeptember 19.
Az időskori tanulás trendjei Magyarországon
TEHETSÉG MŰHELY GYAKORLATI KÉRDÉSEI
A munka eszköze magam vagyok
Zöldutas vidékfejlesztés faluközösségek részvételével
Multitasking - avagy a koncentráció halála
Adottságok tényszerű megfogalmazása 4.6. előadás
Szociális kompetencia
Résztvevői létszám Év Létszám Összesen: 2110 Budapest Regionális 456
ELŐNYÖK – megbízható működés
Hogyan lehetünk boldogabbak?
Észlelés és egyéni döntéshozatal, tanulás
Távolság- és térérzékelés
Ács Szabina Kommunikáció és Médiatudomány
CSALÁDI SZOCIALIZÁCIÓ
Kommunikáció a könyvvizsgálatban
A jó közérzet művészete
Szociálpszichológia interakció a csoportban
Szervezeti viselkedés Személyiségelméletek
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS
A szaktanácsadásról.
Konfliktusok az iskolában
Környezeti teljesítményértékelés
Hogyan szerethetjük egymást különböző nyelveken ?
A gyermeki személyiségfejlődés nyomon követése a gyakorlatban
A házasság arcai Mihalec Gábor Adventista Családi Szolgálatok.
Margit Utazási Irodája
A jó közérzet művészete
Projektmunka Földrajzolok
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola
Otthoni tárgyi környezet
A beteggé válás folyamata
TILTÁS + INFORMÁLÁS. TILTÁS + INFORMÁLÁS TILTÁS (Tabu) INFORMÁLÁS -> PORNÓ -> test mint szexuális objektum.
Az én házi feladatom volt:
Kognitív viselkedés-tréning cukorbetegek és veszélyeztetettek számára
Zenei tehetségek mentorálása és egyéni fejlesztése
Az orvostudomány és jóga gyakorlati összekapcsolása, alkalmazása az egészség megőrzése és betegségek kezelése során: Swami Sivananda Saraswati orvos-jógi.
CONTROLLING ÉS TELJESÍTMÉNYMENEDZSMENT DEBRECENI EGYETEM
Tájékoztató az Önkormányzati ASP Projektről
ONAP ↓ HELYI ÓVODAI PROGRAM ÜTEMTERV TERVEZET
Munkahelyi stressz HR-es szemmel
„ Egy hatékony iskolai egészségnevelési program – az egyik legköltséghatékonyabb beruházás, amit egy nép (állam) csak megtehet annak érdekében, hogy párhuzamosan.
Környezeti Kontrolling
Szervezet-fejlesztés
Szent István Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar
AZ INTÉZMÉNY NEVELÉSI CÉLJAI
Mondd, mi a szeretet ? Ismeretlen szerző Mirjam.
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 8
TUDATOSSÁG ÉLJÜNK A JELENBEN.
Viccesen kreatív és teljesen interaktív!
U8 – U10 célok a szezonra.
Óvodából iskolába Iskolás lesz a gyermekünk Az iskolaérettség kérdései
Takáts Nóra „Biblioterápia Z generációs kiskamaszoknak” Biblioterápia
Óvodából iskolába Iskolás lesz a gyermekünk Az iskolaérettség kérdései
Árulkodás? – Árulkodás! Készítette: Virágné Nagy Éva.
A talajok mechanikai tulajdonságai III.
Előadás másolata:

Összeállította: Piacsek László Zoltán Önismeret Összeállította: Piacsek László Zoltán PBKIK Ny. sz.: 02-0098-05; AL-1313, Piacsek László Zoltán

PBKIK Ny. sz.: 02-0098-05; AL-1313, Piacsek László Zoltán Önismeret Érzet (érzékszerveink által felfogott ingerekből nyert információ Értelmezés (a közvetített információk jelentéssel történő felruházása) Érzés (érzelmi, indulati állapotunk megtapasztalása) Szándék (személyiség akarati szférájának kifejeződése) Cselekvés (aktivitás) PBKIK Ny. sz.: 02-0098-05; AL-1313, Piacsek László Zoltán

Személyiségünk részei Rejtett, vagy árnyékzóna Önismeret Személyiségünk részei EGO Rejtett, vagy árnyékzóna PBKIK Ny. sz.: 02-0098-05; AL-1313, Piacsek László Zoltán

PBKIK Ny. sz.: 02-0098-05; AL-1313, Piacsek László Zoltán Önismeret Johari ablak ÉN Ismerem Nem ismerem MÁSOK Ismerik Nyílt Vak Nem ismerik Rejtett Ismeretlen PBKIK Ny. sz.: 02-0098-05; AL-1313, Piacsek László Zoltán

PBKIK Ny. sz.: 02-0098-05; AL-1313, Piacsek László Zoltán Önismeret Személyiség típusok /Hippokratesz/ Szangvinikus Kolerikus Melankolikus Flegmatikus PBKIK Ny. sz.: 02-0098-05; AL-1313, Piacsek László Zoltán

Jung személyiségtípusai Önismeret Jung személyiségtípusai Introvertált Extrovertált PBKIK Ny. sz.: 02-0098-05; AL-1313, Piacsek László Zoltán

PBKIK Ny. sz.: 02-0098-05; AL-1313, Piacsek László Zoltán Önismeret Introvertált Melankolikus Kolerikus Extrovertált Flegmatikus Szangvinikus PBKIK Ny. sz.: 02-0098-05; AL-1313, Piacsek László Zoltán

A személyiség alapdimenziói Önismeret A személyiség alapdimenziói Faktor Kétpólusú skála Extraverzió Bátor-félénk Erőszakos-önalávető Bőbeszédű-csendes Spontán-gátlásos Barátságosság Barátságos-barátságtalan Meleg-hideg Kedves-nyers Udvarias-bárdolatlan Jó természetű-ingerlékeny Lelkiismeretesség Óvatos-meggondolatlan Felelősségteljes-felelőtlen Alapos-felületes Szorgalmas lusta Emocionalitás Ideges-kiegyensúlyozott Szorongó-nyugodt Izgulékony-higgadt Laza-feszült Intellektus Fantáziadús-egyszerű Intellektuális-ösztönös Kifinomult-durva Érdektelen-kíváncsi Nem kreatív-kreatív PBKIK Ny. sz.: 02-0098-05; AL-1313, Piacsek László Zoltán

A személyiségfejlesztés színterei Önismeret A személyiségfejlesztés színterei Fizikai Érzelmi Szellemi Lelki PBKIK Ny. sz.: 02-0098-05; AL-1313, Piacsek László Zoltán

Érzelmi intelligencia elemei Önismeret Érzelmi intelligencia elemei Önismeret Önmenedzselés Motiváció Társas tudatosság Társas készségek PBKIK Ny. sz.: 02-0098-05; AL-1313, Piacsek László Zoltán

PBKIK Ny. sz.: 02-0098-05; AL-1313, Piacsek László Zoltán Önismeret Fontossága Viselkedés Kommunikáció PBKIK Ny. sz.: 02-0098-05; AL-1313, Piacsek László Zoltán

Köszönöm a megtisztelő figyelmet! PBKIK Ny. sz.: 02-0098-05; AL-1313, Piacsek László Zoltán