1. dia A szakdolgozat címe

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
ADATSZERZÉS, INFORMÁCIÓ HASZNOSULÁS Biztonságtudatos vállalati kultúra Készítette: Jasenszky Nándor egyetemi szakoktató NKE NBI TEH tanszék.
Advertisements

TÖRTÉNELEM ÉRETTSÉGI A VIZSGA LEÍRÁSA VÁLTOZÁSOK január 1-től.
MESZK Gyermekápolási Szakmai Tagozat Beszámoló Bognár Lászlóné tagozatvezető.
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
AZ ISKOLA–EGÉSZSÉG KÖZPONT – FORMA ÉS TARTALOM A TÁMOP KIEMELT PROJEKT KÖZNEVELÉSI ALPROJEKTJÉNEK CÉLJAI, A MEGVALÓSÍTÁS MÓDSZEREI ÉS A SZAKMAI.
A MEGALAPOZÓ KUTATÁSOKRÓL A felsőoktatás és a munkaerőpiac kongruenciájának mintázatai Jancsák Csaba PhD SZTE JGYPK AHI ATT TÁMOP A/1-11/
A képzett szakemberekért AZ ÖNÉRTÉKELÉS FOGALMA, LÉNYEGE, SZEREPE A MINŐSÉGFEJLESZTÉSBEN 3.2. előadás.
A magyarországi vállalatok információszerzési szokásai - üzleti körben végzett online piackutatás fő eredményei - Készítette: Nagy Péter Támogatóink H-1024.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
1 Az önértékelés mint projekt 6. előadás 1 2 Az előadás tartalmi elemei  A projekt fogalma  A projektek elemei  A projekt szervezete  Projektfázisok.
„ Tágas városom kis lakásra cserélem” Hajléktalanok önálló lakhatásának elősegítése, munkaerő-piaci integrációjának megalapozása TÁMOP /
Than Károly Ökoiskola Jó gyakorlatok. BEFOGADÓ ISKOLA VAGYUNK LEHETŐSÉGET ADUNK ELFOGADUNK EGYÉNI TANULÁSI UTAKAT KERESÜNK.
Oktatói elvárások, oktatói vélemények a hallgatókról Cserné dr. Adermann Gizella egyetemi docens DUE.
Steierlein István ÁHO-hálózatfejlesztési szakreferens
A szakiskolák aktuális problémái
Gazdasági informatika - bevezető
WinVill működése a 10 vonal példáján bemutatva
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Szakdolgozatok védése
Adottságok tényszerű megfogalmazása 4.6. előadás
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
A kérdőívek, a kérdőívszerkesztés szabályai
Egészségügyi Menedzserképző Központ
„Csellengő fiatalok” Az ifjúságpolitika komplexitása
Mayer József Budapest február 27.
Informatikai szakképesítéseink
Első magyarországi EUCIP konferencia Számalk-Szalézi Szakgimnázium Budapest, október 20. EUCIP ITAF 4 modul, 200 vizsgázó ̶ a EUCIP ITAF képesítés.
Megújuló energia a megújuló borsodi ártéren
Termékmenedzser A MOM Zrt. 140 éve működő magyar vállalkozás, több, mint 100 évnyi vízmérő gyártásban szerzett tapasztalattal. Piacvezetők vagyunk a vízmérés.
Szent István Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar Regionális Gazdaságtani és Vidékfejlesztési Intézet Illik-e üzleti szempontból Isaszegen TEÁOR.
Ács Szabina Kommunikáció és Médiatudomány
SZÁMVITEL.
Kommunikáció a könyvvizsgálatban
Kiskunfélegyházi Szakképző Intézmény és Kollégium Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Középiskolája és Szakiskolája OM azonosító: Kiskunfélegyháza,
SZÁMVITEL.
Vörös-Gubicza Zsanett képzési referens MKIK
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
Szakdolgozatok védése
Asztrológiai továbbképzés
A PDCA elv alkalmazása az információvédelmi irányítási rendszerekben 1
MTT MA Mérnöktanár mesterszak
A Budapesti Corvinus Egyetem mint díjnyertes pályázó tapasztalatai
Miért a VIK? Miért mérnökinformatikus?
Diplomás kompetenciák elégedettség a munkával
Miért pont a BME, hogyhogy a VIK?
Szakdolgozat címe Készítette: Hallgató neve, Neptun kódja, szakiránya
Felhasználóképzés a kórházban
A gyermeki jogok érvényesítése
Új pályainformációs eszközök - filmek
Zanáné Haleczky Katalin október 09.
Szerzője Konzulens neve
LEADER LEADER Intézkedések a Déli Napfény LEADER Egyesület területén
Szakképzési Önértékelési Modell II. Fejlesztési szint EREDMÉNYEK 4. 8
A kutatási projekt címe Név Oktató neve Tanulmányi intézmény neve
beruházás-tervezési ABCD
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 8
I. HELYZETFELMÉRÉSI SZINT FOLYAMATA 3. FEJLESZTÉSI FÁZIS 10. előadás
SOTER-LINE Soter-Line Oktatási, Továbbképző és Szolgáltató Kft.
Matematika II. 5. előadás Geodézia szakmérnöki szak 2015/2016. tanév
Rappai Gábor, szeptember 25.
Intézmény minőségirányítási programja
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 7
Áramlástan mérés beszámoló előadás
Gyker.uni-eszterhazy.hu A külső szakmai gyakorlatok adminisztrációját támogató rendszer használatának bemutatása EKE  Kutatáshasznosítási Iroda Gyakorlati.
A részekre bontás tilalma és annak gyakorlati alkalmazása
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
Üzlezi információelemző specializió
Miről álmodik a rezidens?
A statisztikus elemző specializió
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Előadás másolata:

1. dia A szakdolgozat címe a hallgató neve és neptun kódja, e-mail címe a vállalat vagy intézmény neve, ahol a diplomamunkát készítette a konzulens(ek) neve, munkahelye

2. dia A szakdolgozat címe, a hallgató neve A diplomamunka 1. része A diplomamunka 2. része ... A diplomamunka n. része

3. dia A diplomunkát befogadó vállalat vagy intézmény bemutatása röviden, csak a lényegre koncentrálva ha vannak táblázatai, grafikonjai, az a legszerencsésebb

4. dia Az önálló munka feladatkiírásának részletesebb kifejtése miért szükséges az adott feladat elvégzése? milyen haszon várható?

5. dia Az önálló munka bemutatása fogalmak körülmények, adottságok, műszaki és gazdasági paraméterek

6. dia Az önálló munka bemutatása a feladat elvégzésének lépései akadályok, nehézségek

7. dia Az önálló munka bemutatása a legalkalmasabb megoldás kiválasztása analízis és szintézis

8. dia Az önálló munka bemutatása az önálló munka eredményei az eredmények alkalmazása újdonságok, tapasztalatok

9. dia Védés - A bíráló kérdései Válasz az 1. kérdésre Válasz a 2. kérdésre ... Válasz az n. kérdésre

10. dia A szakdolgozat címe, a hallgató neve A diplomamunka egészének eredményei Tanulságok A továbblépés lehetőségei ... Személyes vélemény Köszönetnyilvánítás