Shopline márkaoldal a Facebookon

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Szegi község turizmusfejlesztése Kérdőív a fejlesztés koncepciójának összeállításához értékelés.
Advertisements

PR szerepe a településmenedzsmentben. A „marketing” „market”, a piac a piaci igények megismerésén alapuló termék-előállítás, eladásösztönzés, befolyásolás.
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése 1. Kommunikáció, a meggyőző kommunikáció.
DANONE BABY MILUMIL JUNIOR DRINK KAMPÁNY Uniomedia Zrt. 1.
A tartalommarketingről röviden Tartalom generálás és megosztás Először látogatók, olvasók, majd belőlük vásárlók lesznek. Bárhol, bármikor és bármilyen.
A szenior tudástőkére épített társadalmi innováció május 21. Miskolc ©Sárközy Erika.
A Non-Profit teljesítménymérés problémái (mérési és fejlesztési lehetőség) Márkus Gábor CVS, PVM, TVM, igazgató Stúdium Kft. Oktatás és Projekt menedzsment.
A PIACBEFOLYÁSOLÁS TERVEZÉSE Az 5M rendszere 1. A Brief.
Business Support Olyan megoldások csoportja található itt, melyre megrendelőinknek nincs lehetősége, erőforrása vagy eszköz rendszere. Field ServicesResearchMystery.
Melyik agyféltekéje domináns? – teszt Pillantson a pörgő lányra! Merre forog? Az óramutató járásának megfelelően vagy azzal ellentétesen ?  Ha úgy.
NTP-TSZV- M CSEÖH MŰHELYFOGLALKOZÁS Kutatási eredmények ismertetése Szegő Dóra.
A hivatalos statisztika információ-megosztási felülete a KSH honlapján 1 Freid Mónika OST-ülés,
A képzett szakemberekért AZ ÖNÉRTÉKELÉS FOGALMA, LÉNYEGE, SZEREPE A MINŐSÉGFEJLESZTÉSBEN 3.2. előadás.
ENERGIA TAKARÉKOS RENDSZERSZEMLÉLET AZ ÉPÜLETGÉPÉSZETBEN Fehér János okl. kohómérök Fűtéstechnikai szakmérnök Székesfehérvár, 2010.JAN.20.
Varga Aranka Inkluzív oktatási rendszer. Iskola funkciói – társadalmi elvárások Funkciók: Tudásszerzés és kompetenciafejlesztés folyamatának terepe Formális.
EGT Finanszírozási Mechanizmus Kulturális és természeti örökség megőrzése, megújítása program A kulturális és a művészeti sokszínűség előmozdítása.
Dr. Szűcs Erzsébet Egészségfejlesztési Igazgatóság Igazgató Budapest, szeptember 29. ÚJ EGÉSZSÉGFEJLESZTÉSI HÁLÓZATOK KIALAKÍTÁSA ÉS MŰKÖDTETÉSE.
AZ ELEKTRONIKUS KÉPZÉS MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSA INFORMATIKA A FELSŐOKTATÁSBAN DEBRECEN DR. ZÁRDA SAROLTA GÁBOR DÉNES FŐISKOLA.
A vállalatok marketingtevékenysége és a Magyar Marketing Szövetség megítélése Kutatási eredmények az MMSZ részére (2008. július)
Környezeti fenntarthatóság. A KÖRNYEZETI FENNTARTHATÓSÁG JELENTÉSE A HELYI GYAKORLATBAN Nevelőtestületi ülés,
Projekt módszer óvodai alkalmazásának egy lehetséges változata Encsen „Jó gyakorlat” bemutatása Sárospatak, Léportné Temesvári Ildikó és Zsiros.
Internet tudományos használata
Év végi szám- és betűvető B. Hegedűs Katalin, Kommunikációs Osztály
Kortárs előadó-művészeti tevékenységek előmozdítása c. intézkedés
Munkalapok védelme az Excelben
Reflexiók a társadalmi és a nonbusiness marketing fogalmi kérdéseihez
Nemzeti Erőforrás Minisztérium Oktatásért Felelős Államtitkárság
Az Internet megismerése
ELŐNYÖK – megbízható működés
Mayer József Budapest február 27.
Értékesítési képviselő – HoReCa Téged keresünk, ha rendelkezel:
Menedzsment és Vállalatgazdaságtan PhD Menedzsment alapok
TOP SO „Foglalkoztatási paktum Barcs és térségében” A Foglalkoztatási stratégia célrendszere tervezett programok BARCS VÁROS.
LabVIEW bevezetéstől a feszültség-áram karakterisztikáig Vida Andrea
Kommunikáció a könyvvizsgálatban
Értékesítési képviselő – HoReCa
Értékesítési képviselő – Food
Vörös-Gubicza Zsanett képzési referens MKIK
KRE-AKTÍV motivációs projekt
Kérdések és válaszok az előfizetéses rendszerekről
Szervezetfejlesztés II. előadás
TELEKOM A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN TRAN LAM PÉTER // PETER.
Konfliktusok az iskolában
Szakmai köszöntő Dr. Csizmadia Zoltán tanszékvezető, egyetemi docens
Új szolgáltatások illesztése működő rendszerekhez SOA alulnézetben
NE LÁZADJ, MOST AZ A COOL PRESENTATION TITLE 2012.
A PDCA elv alkalmazása az információvédelmi irányítási rendszerekben 1
MEGKEZDTÜK A FELKÉSZÜLÉST A TANULÓI LAPTOP PROGRAMRA
A létminimum-számítás megújítása
A márkázás Marketing gyakorlat 6..
A Hálózat és Az internet
Ovidius InfoService Co. Ltd.
CONTROLLING ÉS TELJESÍTMÉNYMENEDZSMENT DEBRECENI EGYETEM
Tevékenységünk Célunk P92rdi Kft - p92rdi.hu Kutatás (Research)
B M Java Programozás 4. Gy: Java GUI IT A N Tipper, MVC kalkulátor
Közösen a fogyasztókért! A FŐTÁV Zrt. Közös Képviselők konferenciája
Köszöntő A Dokumentumkezelő rendszerek helye és szerepe
Stratégiai emberierőforrás-fejlesztés
A CRM alkalmazásának korlátai a bankszektorban
Sigfox technológia és hálózatok
Szakképzési Önértékelési Modell II. Fejlesztési szint EREDMÉNYEK 4. 8
(Geolevel Geoinformatikai és Szolgáltató Kft.)
KRÉTA-ESL Bemutató.
Az MKET új stratégiája – Szolgáltató MKET
Tematikus avagy Bevásárló utcák itthon és külföldön
A dolgozói teljesítménymérés gyakorlata a százhalombattai Hamvas Béla Városi Könyvtárban Hamvas Béla Pest Megyei Könyvtár Minőségirányítási szakmai nap.
Magyarországi Baptista Egyház
LIA Alapítványi Ált. Isk. és Szki. Piliscsabai Tagintézménye
dr. Geges József Ovidius Co. Ltd.
AZ ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉSEK MEGSZERVEZÉSE A TANODÁBAN
Előadás másolata:

Shopline márkaoldal a Facebookon

Célok Marketing: Kommunikáció: Megismertetni a márkát a Facebook közönségével Aktivizálni a rajongókat Forgalmat terelni a webáruházba Kommunikáció: Eljuttatni a közönséghez a Shopline üzenetét: ha itt vásárolsz, több időd lesz arra, ami igazán fontos Elérni, hogy a felhasználók nyissanak a webáruház felé http://facebook.com/shoplinewebaruhaz

Stratégia Infotainment, szórakoztató, lájkolható tartalmak Üzenet terjesztése Figyelem fenntartása A webáruház funkciójának tudatosítása, a szórakoztató tartalom közé csempészett kereskedelmi üzenetekkel, megtalálni az egyensúlyt ezek között

Megvalósítás A Facebook oldal teljes megújulása, egységes kinézet kialakítása

Megvalósítás Aloldalak kialakítása, információk a Shopline-ról, alkalmazások, játékok indítása folyamatosan

Megvalósítás Rendszeres hangulatposztok, és kereskedelmi tartalmak

Eredmények Shopline 2012 35%-kal nőtt a rajongók száma 40%-kal több tartalom, poszt látható az oldalon Jelentősen megnőtt a rajongók aktivitása, ami a kommentek, megosztások, lájkok számában látható A játékokkal és az alkalmazásokkal több ezer felhasználót ért el az oldal Alapvetően megváltozott az oldal kommunikációja és megjelenése Shopline 2012