Shopline márkaoldal a Facebookon
Célok Marketing: Kommunikáció: Megismertetni a márkát a Facebook közönségével Aktivizálni a rajongókat Forgalmat terelni a webáruházba Kommunikáció: Eljuttatni a közönséghez a Shopline üzenetét: ha itt vásárolsz, több időd lesz arra, ami igazán fontos Elérni, hogy a felhasználók nyissanak a webáruház felé http://facebook.com/shoplinewebaruhaz
Stratégia Infotainment, szórakoztató, lájkolható tartalmak Üzenet terjesztése Figyelem fenntartása A webáruház funkciójának tudatosítása, a szórakoztató tartalom közé csempészett kereskedelmi üzenetekkel, megtalálni az egyensúlyt ezek között
Megvalósítás A Facebook oldal teljes megújulása, egységes kinézet kialakítása
Megvalósítás Aloldalak kialakítása, információk a Shopline-ról, alkalmazások, játékok indítása folyamatosan
Megvalósítás Rendszeres hangulatposztok, és kereskedelmi tartalmak
Eredmények Shopline 2012 35%-kal nőtt a rajongók száma 40%-kal több tartalom, poszt látható az oldalon Jelentősen megnőtt a rajongók aktivitása, ami a kommentek, megosztások, lájkok számában látható A játékokkal és az alkalmazásokkal több ezer felhasználót ért el az oldal Alapvetően megváltozott az oldal kommunikációja és megjelenése Shopline 2012