Táncsics Mihály Szakközépiskola Szakiskola és Kollégium Veszprém

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Ádám László Középiskola és Szakiskola, Nagykőrös 1.
Advertisements

Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető A DASZK fő feladatai TÁMOP /2-2F
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. ÚJSZÁSZ VÁROS ÖNKORMÁNYZAT „21. századi módszerek.
Országos Kompetencia Mérés 2009 Bródy Imre Gimnázium, Szakközépiskola Készítette: Jákliné Tilhof Ágnes.
PÁLFFY MIKLÓS KERESKEDELMI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
Regionális konferencia Szolnok március 12..
PEDAGÓGIAI ÉS KÖZMŰVELŐDÉSI INTÉZMÉNY 3300 Eger, Szvorényi u. 27. Pf.:196, Telefon:36/ , Fax:36/ , Honlap:
A képzett szakemberekért SZMBK KERETRENDSZER 2.1. előadás.
1. Bethlen Gábor Középiskola, Szakképző Iskola és Kollégium Nyírbátor 2 Iskolai közösségek A tanulók összetétele: A tanulói létszám jelenleg:780 fő –Szakközépiskolai.
TÁMOP „ KOMPETENCIAFEJLESZTÉS SALGÓTARJÁNBAN” SKÁID ARANY JÁNOS TAGISKOLA.
T ÁRSADALMI M EGÚJULÁS O PERATÍV P ROGRAM /08/1. K OMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁS, EGYENLŐ HOZZÁFÉRÉS – I NNOVATÍV I NTÉZMÉNYEKBEN Ö NÁLLÓ I NTÉZMÉNYI.
M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.
SPORTISKOLÁK ORSZÁGOS TANÁCSKOZÁSA A SPORTSPECIFIKUS TANTÁRGYAK TÜKRÉBEN CSANÁDI ÁRPÁD ÁLTALÁNOS ISKOLA, SPORTISKOLA ÉS KÖZÉPISKOLA RABI FERENCNÉ intézményvezető.
Intézmények közötti egyéni átvezetést segítő programok.
A bementi mérések és a visszajelzések értékelése a szakiskola 9. – 10. évfolyamában 626. Szakképző Iskola és Kollégium Mezőtúr.
Than Károly Ökoiskola Jó gyakorlatok. BEFOGADÓ ISKOLA VAGYUNK LEHETŐSÉGET ADUNK ELFOGADUNK EGYÉNI TANULÁSI UTAKAT KERESÜNK.
Oktatói elvárások, oktatói vélemények a hallgatókról Cserné dr. Adermann Gizella egyetemi docens DUE.
Kalocsa Iskolánk városa. Székesegyház Dózsa György Gazdasági, Műszaki Szakközépiskola és Szakiskola, Kollégium OM azonosító:
Jó gyakorlat – A pályaorientáció szerepe az egyén életében, a szakember nézőpontjából Kiss István – tanácsadó szakpszichológus.
GYERMEKSZEGÉNYSÉG ELLENI PROGRAM A HEVESI KISTÉRSÉGBEN TÁMOP /
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
cím: Nyíregyházi SZC Wesselényi Miklós Szakgimnáziuma, Szakközépiskolája és Kollégiuma OM: Telefon: 70/
Lendületben a Pénziránytű Iskolahálózat
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2016)
Nemzeti Erőforrás Minisztérium Oktatásért Felelős Államtitkárság
NÉPEGÉSZSÉGÜGY MEGELŐZÉS, FEJLESZTÉS JÖVŐKÉP a Köz- egészségügye
Projektszellemű tanítási foglalkozások a szakiskola évfolyamán
LEHET JOBB A GYEREKEKNEK!
Pedagógus szerep és változásai
A rehabilitációt segítő támogatások, jogszabályi változások
ÉRDI VÖRÖSMARTY MIHÁLY GIMNÁZIUM
Kompetenciamérés a Szakiskolai Fejlesztési Program II. keretében 2007
Pályaválasztási tanácsadás
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
ESETTANULMÁNY Készítette: Fenyvesi Petra
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
Bárczi Gusztáv Módszertani Központ
A MOTIVÁCIÓ SZEREPE ÉS HATÁSKÖRE A KÖZOKTATÁSBAN ÉS A FELSŐOKTATÁSBAN
A pedagógus-életpályamodell, a minősítés rendszere
szakmai referens, országos versenyszervező
Baross László Mezőgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Mátészalka
Szülői választmány 2016.okt.18.
Kiskunfélegyházi Szakképző Intézmény és Kollégium Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Középiskolája és Szakiskolája OM azonosító: Kiskunfélegyháza,
KRE-AKTÍV motivációs projekt
Mátészalkai Szakképző Iskola
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
KOSSUTH LAJOS KÖZOKTATÁSI INTÉZMÉNY OROSHÁZA
Statisztika 10 évf. 3 osztály 82 tanuló 9 évf. 4+1 osztály 118 tanuló Minden osztályt külön pedagógus javított 8 fő - részben of, ha vállalta.
A gyermeki személyiségfejlődés nyomon követése a gyakorlatban
A bemeneti kompetenciamérések és a visszajelzéseken alapuló fejlesztő munka bemutatása a Farkas Gyula Közoktatási Intézmény Dr. Illyés Sándor intézményegységében.
Kandó Kálmán Szakközépiskola és Szakiskola
MEGKEZDTÜK A FELKÉSZÜLÉST A TANULÓI LAPTOP PROGRAMRA
HHR.
„Mindegy, hogy képességeid mekkorák, fő, hogy a tőled telhető legjobbat formáld belőlük és általuk.” (Weöres Sándor)
Reftantár bemutatása Merényi László.
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Regionális workshop Zétényi Ákos.
SZÓTÁRFEJLESZTÉS KÖZÖSEN Katolikus Pedagógiai Intézet, 2018
Általános iskola eredménye, értékelése
Országos kompetenciamérés MATEMATIKA.
Szakképzési Önértékelési Modell II. Fejlesztési szint EREDMÉNYEK 4. 8
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 8
I. HELYZETFELMÉRÉSI SZINT FOLYAMATA 3. FEJLESZTÉSI FÁZIS 10. előadás
9-10.-es bemeneti mérések és a fejlesztő munkánk
Intézmény minőségirányítási programja
Bemeneti kompetenciamérés 2007/2008 tanév
Felvételi a középfokú iskolákban a 2016/2017. tanévben
LIA Alapítványi Ált. Isk. és Szki. Piliscsabai Tagintézménye
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Előadás másolata:

Táncsics Mihály Szakközépiskola Szakiskola és Kollégium Veszprém Kompetencia méréseken alapuló fejlesztés 2008. 03.05. Nagykanizsa Böhm László

Néhány adat az iskoláról Tanulók száma: 1053 fő Szakiskolai létszám (9-10.): 8 osztály 204 fő TIOK programban 4 osztály 9.A, 9.B, 10.A, 10.B létszám: 101 fő SZFP II. programban 4 osztály 9.C, 9.D, 10.C, 10.D létszám: 103 fő Az iskola 1883-ban létesült azzal a céllal, hogy szakembereket képezzen. A megye legrégebbi iskolája 125 éves!

Iskolánk képekben

10.D és a 9.C

Feladatok a mérés előtt A pedagógiai program és tantervek átdolgozása, elfogadása Kompetencia központúság bevezetése Tanmenetek átalakítása (kevesebb tananyag, gyakorlatiasabb feladatok beépítése- projektnapok beszámítása)

Feladatok a mérés után Az eredmények közzététele Tanuló számára (értékelő lapok kiosztása) Szülő számára (ellenőrzőbe íratva, hogy a gyerek megkapta, szülői értekezleten beszámoló) Pedagógusok számára (tantestületi értekezleten a mérési eredmények bemutatása, értelmezése)

MÉRÉS EREDMÉNYEI OSZTÁLYONKÉNT

MÉRÉS EREDMÉNYEI OSZTÁLYONKÉNT

MÉRÉS EREDMÉNYEI OSZTÁLYONKÉNT

MÉRÉS EREDMÉNYEI OSZTÁLYONKÉNT

Visszajelzések Szülő: Nem tudom értelmezni!! Látom a gyermekem helyzetét! Tanár gondja: Nem érhető el a szülő! Tanuló Mit kezdjek vele? Talán tudok valamit?

Változások Tanár: Az eredmények tükrében a fejlesztendő kompetenciák előtérbe helyezése tantárgyanként. Matematika: gyakorlatias feladatok, kevesebb tananyag, sok feladat Magyar: Megfelelő tankönyv keresése, élethez szükséges tananyag: Önéletrajz, szövegértelmezés, szövegalkotás

Változások Idegen nyelv: Rendszeres csoportmunka, kevesebb nyelvtan több szókincsfejlesztés- alapvető szókincs megteremtése Történelem: Sok szövegalkotás, fogalmazás készítése, páros feladatok- eltérő képességűek párban, csoportban

Eredmény Az év végi felméréseknél és a következő bemeneti mérésnél „kiderül”!