Chugyik Attila villamosmérnöki szak

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A tanulást és a megértést segítő módszerek alkalmazása
Advertisements

Előadó: dr. Lengyel László Magyar Nemzeti Tanács Felsőoktatási ügyekkel megbízott Tanácsos.
Adatszolgáltatási igények kezelése
Magyar Kerékpárosklub Hungarian Cyclists’ Club (HCC)‏ László János, elnök.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / A pedagógus(tovább)képzés kérdései és lehetőségei az egész napos iskola-
A menedzsment tanácsadás egy tapasztalt ügyfél szemével November 17. Kapus István Senior Tanácsadó– Nestlé Hungária Kft. Üdvözöljük a világában!
Hogyan készítsünk pedagógusi portfóliót?
1 MTA Tudásmenedzsment Albizottság III. workshop „Leadership” dilemmák a tudásmenedzsment szemiformális együttműködési modelljében február 23. Dr.
Tanuló (projekt)szervezet a Magyar Nemzeti Bankban
Az ÉRÁK legfontosabb céljai A képzés és a munkaerő-piaci szolgáltatások egységes normák szerinti működtetése. A munkanélküliek folyamatos képzésbe kerülésének.
Képesítés – képesítési rendszer – képesítési keretrendszer Alcím Spartathlon km 36 Hour Time Limit.
Közösségfejlesztés a debreceni városrészekben
Eötvös Loránd Tudományegyetem Természettudományi Kar
A vezetőtanáron „innen és túl” Szivák Judit ELTE PPK
A SZEGEDI TUDOMÁNYEGYETEM KÖRNYEZETTUDOMÁNYI KÉPZÉSEI A képzések szakmai felelőse: a Környezettudományi Intézet Fő feladata a tudomány területek közötti.
A gyakorlatvezető mentor
Radnainé Gyöngyös Zsuzsanna egyetemi docens tanszékvezető
A felnőttoktatás funkciói Magyarországon
TAMOP /2/KMR Projekt szakmai vezető: Demeter Attila alezredes március 23. A projektek az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális.
Bagaméri Zsuzsanna, BME Nyelvvizsgaközpont 1 SZAKMAI NAP Az akkreditált egynyelvű és kétnyelvű középfokú francia nyelvvizsgák bemutatása 2. Ebédszünet.
A DPR portál bemutatása Pioker Zoltán Bence november 18.
Biomérnök alapszak (BSc)
TUDOMÁNYOS MUNKA, KUTATÁSI TEVÉKENYSÉG Dr. BARTHA LÁSZLÓ Mérnöki Kar Tanácsülése.
Mentori rendszer a tudásmenedzsment szolgálatában
A tanárképzésben megszerezhető kompetenciák a 8/2013 (I. 30
Az intézményvezetők szerepe az oktatási intézmények fejlesztésében
Számítógéppel támogatott pályaorientáció. Számítógéppel támogatott orientáció szerepe a munka- pályatanácsadásban Előnyei: Előnyei: A kutatások nagy része.
Átmenet az osztatlan és a kétlépcsős képzés szakjai között A BME-VIK példája 1. Zoltai József egyetemi docens, Dékáni Hivatalvezető BME-VIK.
Üdvözöljük a Waldviertelben. következetesség ● kézi munka ● tapasztalat ● bölcsesség ● megbecsülés.
INTEGRÁCIÓ A SZAKKÉPZÉSBEN (avagy TISZK?)
Mérnökök szerepe a gazdaság fejlődésében AGTEDU tudományos konferencia Kecskemét Rónay István Elnök Bács-Kiskun Megyei Mérnöki Kamara.
Budapesti Műszaki Főiskola Neumann János Informatikai Kar
TÁMOP / „Karöltve” Integrációs közoktatási referencia intézmény kialakítása hálózati együttműködés keretében a Csertán Sándor Általános.
LÉPÉSRŐL – LÉPÉSRE program
Balaton-felvidék – Somló Szakképzés-szervezési Társulás TÁMOP /
Dr. Polgár Marianna Tanárképzés – továbbképzés. Történeti előzmények A tanárképzés (tágabban pedagógusképzés) a felvilágosodás korától intézményesült,
MIGRÁCIÓS SZAKIRÁNY Nemzeti Közszolgálati Egyetem
AdRisk Community action on Adolescent and Injury Risk – Közösségi összefogás a fiatalok baleseti kockázatának csökkentésére Európai szintű szituáció-elemzés,
 MoodleMOT  Duális képzés 2014  „A duális képzés célja, hogy a hallgatók a leendő szakképzettségüknek megfelelő munkahelyen, munkakörben összekapcsolják.
Ki az a mentortanár? „az a pedagógiai gyakorlattal rendelkező tanár, aki tapasztalatai és a továbbképzésben szerzett speciális képzettsége eredményeként.
Környezetmérnök mesterképzés A legjobb választás, ha a Földnek is jót akarsz!
Korszerű és innovatív mérnökképzés!. Képzéseink rt itt kedvedre választhatsz! BSc 11 alapszak MSc 6 mesterszak PhD 2 Doktori Iskola.
Kereskedelmi és Idegenforgalmi Középiskola Tokaj2007. január 31.
HEINNOVATE OECD-EU partnerségi projekt Magyarország részvételével, 2016 Kovács István Vilmos, ELTE PPK Felsőoktatási és innovációkutató csoport.
NEMZETKÖZI EGYÜTTMŰKÖDÉSEK I. Kereskedelmi Vámkedvezmények Szabadkereskedelmi övezet Vámunió Közös piac II. Gazdasági Közös gazdaságpolitika III. Oktatás.
Gépészmérnöki és Informatikai Kar rt itt a helye! Korszerű és innovatív mérnökképzés! „Hallgatóvá fogadom”
Korszerű és innovatív mérnökképzés!
SZAKEMBERKÉRDÉS AZ ÉPÜLETGÉPÉSZETI SZAKKÉPZÉSBEN
ORSZÁGOS FELNŐTTKÉPZÉSI TANÉVNYITÓ KONFERENCIA
Mérnökségi gyakornokot
Osztatlan tanárképzés kompetenciái
Név TERPLÁN Zénó Program 2016/2017 Dr. Varga Attila Károly
BME Mérnök informatikus alapszak
BME Villamosmérnök.
(Informatikus mérnök szakra)
Mérnökinformatikus szak
Budapesti Műszaki és gazdaságtudományi egyetem
Készítette: Szabó Tamás
BME/VIK - De miért?.
Miért pont a BME ? ~ Mérnök leszek Loading
Miért pont a BME? Készítette: Fehér Aliz.
Miért a BME? Sárosi Dávid E26KX5 Sárosi Dávid.
Miért választottam A Vik-et?
Miért érdemes a Műegyetemet választani?
Én miért választottam a BME Villamosmérnöki szakát?!
Miért választottam a BME mérnökinformatikus szakot?
KÉT DIPLOMA 10 FÉLÉV ALATT!
Stratégiai emberierőforrás-fejlesztés
Stratégiai emberierőforrás-fejlesztés
KÉT DIPLOMA 10 FÉLÉV ALATT!
Előadás másolata:

Chugyik Attila villamosmérnöki szak Mikrokontroller tervezés és gyártás BME

Villamosmérnök leszek Folyamatos igényem a tanulásra, fejlődésre Karriercélok, szakmai előrelépés Innováció és tudomány iránti érdeklődés Munkahelyem ösztönző és támogató szerepe Diplomám értéke

„A jó mérnök alkotó ember, független személyiség, a tevékenységét pontosan le lehet mérni, és ki lehet számítani” Elérhető célok……., amit a BME-n megvalósíthatok Szakmai fejlődés tanulás által Keresem a kihívásokat és új dolgok megismerését Releváns szakmai tapasztalatra szert tenni Értékes diploma megszerzése Mesterképzés elvégzésével a szakma csúcsán Diplomát szerzek a BME villamosmérnöki szakán Mikrokontroller tervezés és gyártás szakirány a legjobb választás Sikeres együttműködéssel, a munkaadóm és az iskolám között szakmai gyakorlatom biztosított Az ország legmagasabb presztízsű villamosmérnöki karán Villamosmérnöki mesterképzés a következő cél

Mérnök szeretnél lenni? Válaszd a legjobbat! Legmagasabb kvalitású oktatásban lehet részed Hiánypótló szakmád lehet, és magas szintű tanulási lehetőséggel bővítheted tudásodat Kompetens és piaci igényekre, változásokra jól reagálni tudó képzés megszerzése Büszke vagyok továbbá városomban megalapított, egyedülálló Közösségi Oktatási Központra E kiváló fejlesztési stratégia által könnyen megvalósíthatók a dolgozói és vállalati érdekek Rugalmas képzés, könnyebb időbeosztás