Kollaboratív Marketing

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
2002. május 9. Voice over everything! Szakmai szeminárium1/15 Köszöntjük Önöket! Beke Tamás (1)
Advertisements

Olasz Nap Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Március 20. “Olasz Külkereskedelmi Intézet (ICE): Promóciós tevékenység és szolgáltatások.
1 Sajtótájékoztató Kis Gergely Ügyvezető igazgató Madar Norbert Tanácsadó Palocsay Géza COO
Készítette: Kovács Anna A kultúrakutatás módszertana.
Környezetszennyezés A mai emberek felelőtlenek. Szennyezik a levegőt, folyókat. Ezért napjainkba sok ezer ember hal meg környezet szennyezéstől.
A kártyanyomtatás fortélyai Csákvári Krisztián Kártya és címke gyártás
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Ruska Mónika – Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat - Fiatalok Lendületben Programiroda.
Ady Endre Német Nemzetiségi Nyelvoktató Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola - Berhida Környezeti nevelés.
Számvitel S ZÁMVITEL. Számvitel Ormos Mihály, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Hol tartunk…
Intézményi Férőhelykiváltást Támogató Országos Hálózati Találkozó Kalocsai Szociális Szakellátási Központ kiváltása.
A tartalommarketingről röviden Tartalom generálás és megosztás Először látogatók, olvasók, majd belőlük vásárlók lesznek. Bárhol, bármikor és bármilyen.
8. Nemzetközi ILIAS Konferencia, , Budapest 1 A web 2.0 eszközei és alkalmazásuk jó gyakorlatai a felsőoktatásban Kriskó Edina Gábor Dénes.
Kocsis Tibor Kaposvár, március 01. Vállalatok K+F+I tevékenységének támogatása.
Mitől társadalmi egy innováció és egy start-up és miért fontos ez az ELTE-n? Tausz Katalin SIMpLe projekt - témavezető Innovációs Nap május 11.
Beruházási és finanszírozási döntések kölcsönhatásai 1.
Dorottya Szabo IRTA Europe/Azsia Elnöke Lánctartozás! Hörcsög az ördögi körben. Generation NINJA.
1 „Országos Foglalkoztatási Közalapítvány INFORMÁCIÓS NAP 2009” Gosztolai Géza OFA- Hálózat Közép-dunántúli Regionális Iroda Székesfehérvár, július.
TÁMOP program a Dél-alföldi Régióban Dél-alföldi Regionális Munkaügyi Központ.
A Műszaki menedzserek elégedettségének a szintje a Dunaújvárosi Főiskolán! Készítette: Németh Nóra Nikoletta Konzulens: Dr. Keszi-Szeremlei Andrea.
Számvitel S ZÁMVITEL. Számvitel Ormos Mihály, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Hol tartunk…
A magyarországi vállalatok információszerzési szokásai - üzleti körben végzett online piackutatás fő eredményei - Készítette: Nagy Péter Támogatóink H-1024.
HOGYAN ZAJLIK AZ ÁTÁLLÁS A FELHŐBE? LISZAI LÁSZLÓ – FUTURION KFT ALAPÍTÓ.
Mindent a „Vállalkozások komplex infokommunikációs és mobilfejlesztéseinek támogatása” című pályázati kiírásról.
Turisztikai desztináció- menedzsment és klaszter Tóthné Bánszki Zsuzsa Észak-magyarországi Regionális Fejlesztési Ügynökség Kht.
A vállalatok marketingtevékenysége és a Magyar Marketing Szövetség megítélése Kutatási eredmények az MMSZ részére (2008. július)
Innovatív értékesítési lehetőség a mezőgazdasági vállalkozók számára.
Számvitel S ZÁMVITEL. Számvitel Ormos Mihály, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Hol tartunk…
Kiszervezés szolgáltatói szemmel Tóth Zoltán november 9.
Internet tudományos használata
Palotás József elnök Felnőttképzési Szakértők Országos Egyesülete
Tájékoztató a munkahelyteremtő pályázati programról
Tájékoztató a Magyar Nemzeti Vidéki Hálózatról
Az Internet megismerése
Innováció a vezetési tanácsadásban
Microsoft Office Publisher
Projektmenedzsment kompetenciák - hagyományos és agilis megközelítés
Vásárolj úgy, ahogy tetszik!
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
Magyarország: logisztikai központ
SZÁMVITEL.
A cégvezetők problémái az informatikával kapcsolatban
TOP SO „Foglalkoztatási paktum Barcs és térségében” A Foglalkoztatási stratégia célrendszere tervezett programok BARCS VÁROS.
A Menedék Alapítvány ÉRTÉKEI
SZÁMVITEL Dr. Ormos Mihály.
Kereskedelmi Eszközök Specialista
Gyártástámogatás integrált vállalatirányítási rendszerben
SZÁMVITEL.
Hogyan viszonyuljunk a médiaeszközök használatához a válságból való kilábalás után? Szuromi Péter - ZenithOptimedia.
Konszolidáció Guzmics Zsuzsanna
Útmutatások a jövedelmező Biyovis vállalkozásod felépítéséhez és fejlesztéséhez Farkas Attila.
Cipész, maradj a kaptafánál!
CONTROLLING ÉS TELJESÍTMÉNYMENEDZSMENT DEBRECENI EGYETEM
Felhasználóképzés a kórházban
Cash flow A vállalat működése, befektetései és pénzügyi tevékenysége által genarált pénzáramlásokat tartalmazó kimutatás. Az eredménykimutatásban és a.
Szoftverrobotok vs biorobotok Bemutatkozik Albert, a vállalati robot
Környezeti Kontrolling
Szabványok, normák, ami az ÉMI minősítési rendszerei mögött van
Változó generációk változó kommunikációja a munkahelyen
A CRM alkalmazásának korlátai a bankszektorban
Interaktív Adatmenedzsment Kft.
STABIL FORGALOM – STABIL JÖVEDELEM TITKA
A gyermeki jogok érvényesítése
Toborzás és megtartás Sámson Dorottya, Fodor Zsolt.
(Geolevel Geoinformatikai és Szolgáltató Kft.)
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
„Vásárolj okosan” Mobil kiegészítők vásárlási szokásai
Intézmény minőségirányítási programja
A HŰSÉGES MUNKAERŐ ARANYAT ÉR
Erdősi Debóra Németh Tímea Közösségi szolgálat.
REGIONÁLIS KÉPZÉS REGIONÁLIS KÉPZÉS.
Előadás másolata:

Kollaboratív Marketing szerepe a vevőszerzésben és megtartásban

73% -a mondja a senior marketing managereknek, hogy a vevőközpontúság kritikus a vállalat sikere tekintetében. CMO Council and SAP

14% -uk mondja azt, hogy ez a vállalatuk védjegye.

11% -uk gondolja úgy, hogy a vásárlóik is ezen a véleményen vannak.

90% A megkérdezett marketingesek -a állítja azt, hogy holisztikus képpel bír az ügyfeleiről, és kiemelkedő vásárlói élményt nyújt a számukra. IMB and Econsultancy

80% Ezzel szemben a vásárlók -a azt mondja, hogy nem kap személyre szabott vásárlási élményt még a hozzá közel álló márkáktól sem.

87% -a a vásárlóknak mélyebb, jelentőségteljesebb kapcsolatot szeretne kialakítani a márkákkal. Edelmann BRANDSHARE 2014

17% -uk gondolja úgy, hogy a márkák megfelelnek ennek az elvárásnak.

66% -uk gondolja úgy, hogy a kapcsolatuk a márkákkal teljesen egyoldalú.

70% -uk pedig egyenesen azt gondolja, hogy a márkák egyetlen célja a profitmaximalizálás.

Word-of-Mouth Co-creation Való életbeli piackutatás Consumer Generated Content Való életbeli piackutatás Co-creation

Word-of-Mouth

92% A fogyasztók -a tartja megbízható információforrásnak a rokonai és barátai ajánlását. Nielsen 2013

13% A teljes kiskereskedelmi forgalom -a Word-of-Mouth hatására realizálódik. 13% 30% 15% 0% Paid Media Word of Mouth WOMMA 2014

5x Egy WOM impulzus hatása akkora, mint egy hagyományos, fizetett médiából származó impulzusé. 15% A Word-of-Mouth -kal növeli meg a hagyományos, fizetett média hatékonyságát. WOMMA 2014

+13% +19% +6% növekedés a boltok látogatószámában. növekedés a kampányban érintett termék eladásiban. +6% növekedés teljes portfólió értékesítésében. WOMMA 2014

+32 541 +8 407 +6% plusz vásárló az üzletekben. extra vásárlási tranzakció. +6% negyedéves bevétel növekedés. WOMMA 2014

Consumer Generated Content

Weboldalak

TV

Print

Advertorial

Co-Creation

10-ből 9 ember pozitívabban tekint azokra a márkákra, amelyek bevonják a fogyasztókat a termékfejlesztés folyamatába. 90% A fogyasztók -a szívesebben vásárolja olyan cégek termékeit, amelyek bevonják őket a termékfejlesztésbe. Ipsos SMX 2014

Való életbeli piackutatás

40 000 embert kérdeztünk meg, hogy mi számít valójában egy cipő vásárlásakor 20 000 férfi körében végeztünk kutatást a borotválkozási szokásaikról egy új borotva piaci bevezetését megelőzően 20 000 felhasználó körében kutattunk a felhő alapú szolgáltatásokkal kapcsolatos szokásaikat

Köszönöm a figyelmet! Mészáros Milán senior WOM consultant, trnd +36 30 478 0336 milan.meszaros@trnd.com www.trnd.hu/company