Egészség az interneten

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az orvosok és szakdolgozók elvándorlásának hatása az egészségügyi ellátás színvonalára Dr. Balogh Zoltán ELTE TáTK- AstraZeneca 15. Egészség-gazdaságtani.
Advertisements

SZAKMAI MUNKÁNK MISKOLC Készítette: Machán Jánosné.
DM ANALÍZIS 2007 Direkt Marketing Szövetség H-1134 Budapest Tüzér u. 39. DM Analízis 2007 Sajtótájékoztató december 12. Budapest.
AZ ENERGETIKAI KORSZERŰSÍTÉSEK NEMZETGAZDASÁGI ELŐNYEI Knauf Insulation Kft Kanyuk László.
Nagyprezentáció Társaság a Lakásépítésért Egyesület lobby tevékenység a magyarországi lakásépítések élénkítése érdekében Előadó:
Gyógyfürdők és egészségturizmus Magyarországon Készítette: Szücs Kata Fruzsina 11.B.
ELTINGA és MTA KRTK KTI Horváth Áron április 7. Lakásárak, támogatások és energiahatékonyság.
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése és a szolgáltatást támogató eszközök beszerzése a sajátos.
Demográfiai, iskolázási folyamatok és munkaerő kínálat Opponáló gondolatok Hablicsek László és Kutas János zárótanulmányához Készítette: Dr.
A kiskereskedelmi modell ??? átalakulása Bokor Rita Szortiment menedzser.
Előkészületek az on-line referensz útján történő orvos-biológiai és egészségügyi információszolgáltatásra.
CÉLCÉLCSOPORT  Egészségügyi szakmai tájékoztatás és betegtájékoztatás, az egészséges életvitelhez szükséges információk szolgáltatása, publikálása, áttekint-
Csepregi Teréz Szociálpolitikai szakért ő Október 2.
A szaktanácsadás szolgáltatási terület dokumentációja Némethné Józsa Ágnes Intézményfejlesztési referens.
John Sheridan BVetMed CVPM DMS MRCVS A Te praxisod, a Te karriered, a Te életed – gond van?
A „Mintaprogram a minőségi időskorért” Pilote Project for Quality Ageing Az idősgondozás Magyarországon, elvek, szabályok, gyakorlat, intézmények Brettner.
Internet tudományos használata
A székesfehérvári fiatalok helyzete
Epidemiológiai Felügyeleti Rendszer és Informatikai Rendszer
MOBIL – PLT együttműködés
VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET
MÉDIAAJÁNLAT: MAMMUTMAIL.COM MAMMUTSHARE.COM.
Az időskorúak dialíziskezelésének epidemiológiája
II. Demográfia A népesség összetételének vizsgálata
Üzleti Statisztika és Előrejelzési Tanszék
NIIF Behívás projekt aktualitások
Egészséges táplálkozás
Intelligens céginformációs megoldások
Készítették: Vég Alexandra, Rácz Orsolya, Suták Anett
PÁPA MEGYEI FÓRUM.
Becslés gyakorlat november 3.
Felvételi követelmények:
Kétharmad, háromnegyed, négyötöd: mindenki olvas újságot
A gyógyítás (hézagos) gazdasági alapjai
Transzplantációs Alapítvány a Megújított Életekért
Káros szenvedélyek A szenvedélybetegség – másként addikció vagy kóros szenvedély – hátrányos helyzetbe hozhatja az érintett személyt és környezetét is,
Félreértések tisztázása a varicella-zoster profilaxisban
IT feladatok kiszervezhetősége kis és közepes vállalatok esetén
KERESÉS ELEKTRONIKUS KÖNYVTÁRI KATALÓGUSOKBAN
MÉDIAFOGYASZTÓ VAGY TARTALOMFOGYASZTÓ? MENNYISÉG VAGY MINŐSÉG?
Halálozás kiemelt halálokok szerint keringési daganatos emésztőszervi külső okok légzőszervi.
Gazdaságstatisztika Korreláció- és regressziószámítás II.
NE LÁZADJ, MOST AZ A COOL PRESENTATION TITLE 2012.
ADAT ÉS TECHNOLÓGIA ORIENTÁLT MARKETING TEVÉKENYSÉG, VÉGE A MEGÉRZÉSEK ÉS AZ ÉRZELMI ALAPÚ DÖNTÉSHOZATALNAK.
Stratégiai célok megjelenítése a közbeszerzési politikában A fenntarthatóság kérdése a magyar közbeszerzési jogalkalmazásban, különös tekintettel az.
Magyar Kereskedelmi és Iparkamara Informatikai Kollégium
Az én házi feladatom volt:
Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
Az internet minőségi információ halmazainak feltárásáról
Új pályainformációs eszközök - filmek
OKOSTELEFONOS ALKALMAZÁS AZ ASZTMA GONDOZÁSBAN
A csoportok tanulása, mint a szervezeti tanulás alapja
Információs pont értékelése
TÁRGYI ESZKÖZÖK ELSZÁMOLÁSA
Interaktív Adatmenedzsment Kft.
Pénzügyi kontrolling bemutatása
Területi egyenlőtlenségek összetettebb mérése: Gini együttható
A turizmus tendenciáinak vizsgálata Magyarországon
Készletek transzformációja
OTDK Konferencia, Gyöngyös, 2003
Járműtelepi rendszermodell 2.
Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
SOTER-LINE Soter-Line Oktatási, Továbbképző és Szolgáltató Kft.
A 2010-es év egy szőlősgazda szemével.
OVIDIUS Info-Service Co Ltd.
DIGITÁLIS MEGOLDÁSA.
A Target Group Index (TGI) kutatásban elérhető információk
Az Országfásítási Program előkészítésének aktuális kérdései
KOHÉZIÓS POLITIKA A POLGÁROK SZOLGÁLATÁBAN
Területi egyenlőtlenségek összetettebb mérése: Gini együttható
Előadás másolata:

Egészség az interneten

Internet itthon 50%-os penetráció, 35%-os növekedés 2 év alatt Havonta átlagosan közel 60 óra internetezés, 100%-os növekedés 2 év alatt Az erotika és a társkeresés kivételével minden tartalom fogyasztása nő

Az internet felhasználók számokban 35%-os növekedés Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, 2007.09 – 2010.06 (15+ belföldi közönség)

Az interneten töltött átlagos idő 100%-os növekedés Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, 2007.09 – 2010.06 (15+ belföldi közönség)

Kik ők? Hol vannak a többiek? 2008-ban 8 kifejezetten egészség témájú magyar portál, 2010-ben 16 Havonta 1,1M felhasználó, átlag feletti, 57%-os növekedés 2 év alatt Az egészség-téma iránt érdeklődő internetezők 60%-át lehet ezeken elérni Kik ők? Hol vannak a többiek? Egészség portálok

Kik ők? - Egészség portálok látogatói profilja Nőies, az átlagosnál enyhén idősebb (40+), minimálisan magasabb társ.státuszú látogatói profil Nincsenek heavy user csoportok 35% keresőkből érkezik (átlag: 17%) Kulcsszavak: betegségek, tünetek, természetgyógyászat, …, gyógyszerek

Hol érjük el őket még? A 40+ korosztálynak csak 35%-át érjük el itt Kedvelt tartalmak még: utazás, társkeresés, életmód, család, prémium/luxus, kkv , regionális és gazdasági portálok Nem kifejezetten hírolvasó közönség, nem index/origo látogatók

Naponta 130e, havi szinten 1,1M internetező Mit kezdjünk velük? Naponta 130e, havi szinten 1,1M internetező 4,8 látogatás és 13 oldalletöltés/hónap Tisztán CTR kampány nem lehet sikeres az egészségportálokon

SEM (!), UV és AV alapú hirdetés együttes használata Kombináljunk! Hirdessünk többféle, exkluzív elérést biztosító tartalmon az egészségen kívül SEM (!), UV és AV alapú hirdetés együttes használata

Kovács Márton Digital Media Client Sector Director marton.kovacs@ipsos.com 476-7704