Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A Target Group Index (TGI) kutatásban elérhető információk

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A Target Group Index (TGI) kutatásban elérhető információk"— Előadás másolata:

1 A Target Group Index (TGI) kutatásban elérhető információk
Termékkategóriák, márkahasználat Média Élelmiszer, Háztartási cikkek, Gyógyszerek, gyógytermékek, Kozmetikai, testápolási termékek, Italok, Édességek, Dohányáruk, Autó-motor, Ruházkodás, vásárlás, Pénzügyi szolgáltatások, Háztartási és tartós fogyasztási cikkek Sajtóolvasás, érdeklődés, attitűdök, Rádióhallgatás, rádióadók, zene, attitűdök TV nézés, TV adók, műsorok, attitűdök, Internet használat, attitűdök, Moziba járás, attitűdök Outdoor észlelés, attitűdök, Indoor észlelés, attitűdök 45% 25% Életstílus Szabadidő eltöltés Attitűd állítások a divatról, reklámról, vásárlásról, médiáról, szabadidőről, pénzügyről, kultúráról, munkáról, családról, egészségről, TG Fogyasztói Életstílus Szegmentáció Kulturális események látogatása (színház, mozi, koncert, fesztiválok, kiállítás), Nyaralás, üdülés, Sport, Söröző, borozó, kávéház, étterem, diszkó látogatás 20% 10%


Letölteni ppt "A Target Group Index (TGI) kutatásban elérhető információk"

Hasonló előadás


Google Hirdetések