Csörgő Zsuzsa Procter&Gamble CES Háztartási Vegyiárú Üzletág Igazgató

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
SZTE ÁJK Munkajogi és Szociális Jogi Tehetségnap június 29. A rendezvény az Emberi Erőforrás Minisztérium megbízásából az Oktatáskutató és Fejlesztő.
Advertisements

A Nagy Átalakitás televiziós trendek Várdy Zoltán TV2, vezérigazgató ProSiebenSat.1, Kelet-közép európai ügyvezető m á rcius 18. M é diapiac.
ADATSZERZÉS, INFORMÁCIÓ HASZNOSULÁS Biztonságtudatos vállalati kultúra Készítette: Jasenszky Nándor egyetemi szakoktató NKE NBI TEH tanszék.
DSC TÁMOP Munkahelymegőrző támogatás munkaidő csökkentéssel és képzéssel kombinálva 2009.
A Huawei Technologies Hungary Kft. a Huawei globális vállalati stratégiájában Készítette: Molnár Péter ZSKF NGG végzős mester szakos hallgató március.
Térinformatika a Soproni Vízmű Rt. - nél Bódis Gábor Varga Ákos Sopron és Környéke Víz- és Csatornamű Rt.
AZ ENERGETIKAI KORSZERŰSÍTÉSEK NEMZETGAZDASÁGI ELŐNYEI Knauf Insulation Kft Kanyuk László.
1 Ferge Zsuzsa: A magyar „GYEP” ORSZÁGOS KONFERENCIA A GYERMEKSZEGÉNYSÉGRŐL Miniszterelnöki Hivatal – Miskolc Város Önkormányzata – MTA-KTI Gyerekprogram.
Áttörés a hazai távközlésfejlesztésben A Matáv első évtizede Hogyan nőtt a hitelünk? Az út finanszírozása ( ) Készítette: Kis Péter.
Land of Opportunities… …. and hard work By dr. George NAGY, Chairman.
Miért jó informatikusnak lenni? Készítették: Varga Dániel, Kéri Márk.
Budapest Airport, a T1 bezárása Jost Lammers, a Budapest Airport vezérigazgatója május 24.
Szabadpiaci megoldások az európai autóbusz közlekedésben Csongrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara XVII. Nemzetközi Közlekedési Konferencia Szeged, 2015.
Beruházási és finanszírozási döntések kölcsönhatásai 1.
:: TvNetWork Rt. :: Tőzsdeképes Cégek Klubja :: :: :: Bemutatkozás :: :: :: március 2., szerda Tőzsdeképes Cégek Klubja :: :: :: sajtótájékoztató.
Befolyást a gazdaságnak a felsőoktatásban! Dr. Parragh László elnök Magyar Kereskedelmi és Iparkamara.
Magyar Lízingszövetség - Eszközfinanszírozás Lízing Reggeli Targoncapiaci áttekintés Horváth Zoltán, március 30.
Melyik számlaosztályban szerepelnek az alábbiak? a) Szállítók b) Vevők c) Anyagok d) Anyagköltség e) Pénztár f) Árbevétel g) ElÁBÉ h) Forgóeszközhitel.
Turisztikai desztináció- menedzsment és klaszter Tóthné Bánszki Zsuzsa Észak-magyarországi Regionális Fejlesztési Ügynökség Kht.
A biztos befektetés Szabó Gábor Brand manager IBM Magyarország Budapest,
A vállalkozási környezet és kilátásaink elején S Győr-Moson-Sopron Megyei Kereskedelmi és Iparkamara 2013.április 18. Prof. Bod Péter Ákos Budapesti.
Számvitel S ZÁMVITEL. Számvitel Ormos Mihály, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Hol tartunk…
A háztartások életszínvonala. Tartalom 1.Bevezetés 2.Jövedelmi helyzet 3.Szegénység vagy társadalmi kirekesztődés 4.A háztartások fogyasztása 5.Összegzés.
1024 Budapest, Fillér u. 10/b. Budapest, szeptember 6. Takarmány – te drága! Takarmánypiaci tendenciák, kilátások.
A gyermekek helyzete és az esélynövelés lehetőségei a mai Magyarországon Előadás a „Programok a gyermekszegénység ellen” Biztos Kezdet konferencián, 2008.
1 Számvitel alapjai Gazdálkodás:a társadalmi újratermelési folyamat szakaszainak (termelés, forgalom, elosztás, fogyasztás) megszervezésére, az ahhoz rendelkezésre.
Integrációs elméleti alapok, az integrációk típusai
Előadó: Kajdocsi László
Zöldutas vidékfejlesztés faluközösségek részvételével
FITLIFE BAY Fitness és Mozgásközpont
PÉLDÁK: Beruházás értékelés Kötvény értékelés Részvény értékelés.
Egészségügyi Menedzserképző Központ
STOKVIS TAPES An Illinois Tool Works Company STOKVIS PROMI s.r.o.
Tartalom Küldetésünk Közúti szállítmányozás Szolgáltatások Hálózat
Projektfinanszírozás
Mérleg, eredm., cf. – példa (I.)
Termékmenedzser A MOM Zrt. 140 éve működő magyar vállalkozás, több, mint 100 évnyi vízmérő gyártásban szerzett tapasztalattal. Piacvezetők vagyunk a vízmérés.
Egészségügyi közbeszerzések
Értékesítési képviselő – Food
SZÁMVITEL.
SZÁMVITEL.
SZÁMVITEL.
Egyéb gyakorló feladatok (I.)
EMELKEDŐBEN Stratégiai folyamatok a magyar gazdaságban
MÉDIAFOGYASZTÓ VAGY TARTALOMFOGYASZTÓ? MENNYISÉG VAGY MINŐSÉG?
Zsolnai László Gazdaságetikai Központ
Vállalati értekezlet Cégnév.
Geisz András // Horváth Barnabás // Krőhnung-Székely Károly Máté
A külső környezet elemei
Használt étolaj gyûjtésére készült kampány
A márkázás Marketing gyakorlat 6..
Compliance és Corporate Governance
Legyünk tisztában a piaci kilátásokkal
Döntsünk okosan a hitelfelvételről!
1.1. TERMELŐI DÖNTÉS Termelés: saját jószágok átalakítása a meggazdagodás érdekében Termelő célja: maximális gazdagodás a termelésből Max (megtermelt jószágok.
Az Európai Unió földrajzi vonatkozásai
Gazdaságpolitika 7. ea.
Pénzügyi kontrolling bemutatása
Négy vállalkozási alaptípus
I. HELYZETFELMÉRÉSI SZINT FOLYAMATA 3. FEJLESZTÉSI FÁZIS 10. előadás
(Geolevel Geoinformatikai és Szolgáltató Kft.)
Mikro- és makroökonómia
Üzleti projektterv Előadó neve | Cégnév.
Mikro- és makroökonómia
Céges értekezlet címe Előadó.
Készítette: Koleszár Gábor
Az MKET új stratégiája – Szolgáltató MKET
Generali Alapkezelő beszámolója Gyöngyház Nyugdíjpénztár részére
A szőlőtermelők integrációja
„Egészségügy 5 Dimenzióban” Budapest, augusztus 29.
Előadás másolata:

Csörgő Zsuzsa Procter&Gamble CES Háztartási Vegyiárú Üzletág Igazgató 2012: Ígéretek nélkül

Kotler/Caslione: Chaotics A változás az egyetlen ami konstans Szervezeteknek meg kell tanulni kezelni a mérhető kockázatot és a mérhetetlen bizonytalansági tényezőt Gyors cash-flow megoldások hosszabb távon stratégiai hibákhoz vezetnek A változás szelekcióhoz kell hogy vezessen márkák, befektetések, emberek, stb. szempontjából

Milyen hatások vezérlik mindennapjainkat? Összpiaci tendenciák szempontjából Csökkenő reáljövedelmek Árérzékenyebb fogyasztók Kiélezettebb verseny FMCG szektor nem annyira kiszolgáltatott mint pl.: a tartós fogyasztási cikkek, de... Marketing 4 P – szempontjából

Termék Előállítási árak Alapanyagok EUR-ban, USD-ben Szállításnál olajárak Előállítási költség EUR-ban →Többet fizetünk a termékért

Brent oil USD/barrel 80% up in 5 yrs: 60$ to 110$

Brent oil USD/barrel – 50% up in 18m: 75$ -> 110$

Ár Vállalat székhelyének megfelelő pénznemben kell hozni a bevételt, profitot Ha drágább az előállítás... Ha a forint gyengélkedik...

HUF/EUR – 2yr – 10% down

HUF/EUR – 1yr – 10% down

Értékesítés A disztribúció, a boltokban való megjelenés költségei sem csökkennek évről évre „Árháború” a kereskedelmi láncok között Kereskedelmi partnereknek is hozni kell a profit elvárásokat

Promoció Bevétel -értékesítés ktgei -előállítási ktg -promoció költségei = profit

Promoció Hosszú táv vagy rövid táv Mérhetőség Média trendek

Köszönöm a figyelmet!