M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI. Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Ráczné Dr. Rózsa Katalin projektvezető A DASZK fő feladatai TÁMOP /2-2F
Advertisements

A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. ÚJSZÁSZ VÁROS ÖNKORMÁNYZAT „21. századi módszerek.
Tanárképző Központ Eger február 9.. Ki a gyakornok? 326/2013. (VIII. 30.) Korm. Rendelet a pedagógusok előmeneteli rendszeréről és a közalkalmazottak.
MENTORHÁLÓZAT SZEREPE A KIVÁLTÁSI FOLYAMATBAN Intézményi Férőhely Kiváltást Támogató Országos Hálózati Találkozó November 17.
MMIK – „a befogadó intézmény” tradicionális múlt tradicionális múlt felkészült szakember gárda (humán erőforrás) felkészült szakember gárda (humán erőforrás)
„Dolgozva tanulj!” Tájékoztató a „Gyakorlati oktatók továbbképzése a szakképzésben” című TÁMOP B-13/ projekt feladatairól
PEDAGÓGIAI ÉS KÖZMŰVELŐDÉSI INTÉZMÉNY 3300 Eger, Szvorényi u. 27. Pf.:196, Telefon:36/ , Fax:36/ , Honlap:
A képzett szakemberekért SZMBK KERETRENDSZER 2.1. előadás.
Az OKKER Pedagógiai Szolgáltató Intézet FODOR GÁBOR október 10. ÉRTÉK ÉS MIN Ő SÉG AZ OKTATÁSBAN.
Dr. Vandlik Erika OEFI - Országos Addiktológiai Centrum Ifjúsági addiktológiai ellátás feltételeinek kialakítása a Norvég finanszírozási mechanizmus keretein.
TÖRTÉNELEM ÉRETTSÉGI A VIZSGA LEÍRÁSA VÁLTOZÁSOK január 1-től.
NTP-TSZV- M CSEÖH MŰHELYFOGLALKOZÁS Kutatási eredmények ismertetése Szegő Dóra.
AZ ISKOLA–EGÉSZSÉG KÖZPONT – FORMA ÉS TARTALOM A TÁMOP KIEMELT PROJEKT KÖZNEVELÉSI ALPROJEKTJÉNEK CÉLJAI, A MEGVALÓSÍTÁS MÓDSZEREI ÉS A SZAKMAI.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
Összefüggő, egyéni gyakorlat. Bologna rendszerű mestertanárképzés.
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése.
Dr. Szűcs Erzsébet Egészségfejlesztési Igazgatóság Igazgató Budapest, szeptember 29. ÚJ EGÉSZSÉGFEJLESZTÉSI HÁLÓZATOK KIALAKÍTÁSA ÉS MŰKÖDTETÉSE.
A KÖNYVTÁRELLÁTÁSI SZOLGÁLTATÓ RENDSZER HATÉKONY MŰKÖDTETÉSE ÉS A SZOLGÁLTATÁS NÉPSZERŰSÍTÉSE VI. KSZR MŰHELYNAP – ZALAEGERSZEG NOVEMBER 11. A KSZR.
A képzett szakemberekért MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2009 Éves feladatok 2008 év feladatainak tapasztalatai Menner Ákos.
NSZFI SZFP Programkoordinációs Iroda Minőségfejlesztési Terület Teljesítményértékelési rendszer A képzett szakemberekért Információgyűjtés.
A szaktanácsadás szolgáltatási terület dokumentációja Némethné Józsa Ágnes Intézményfejlesztési referens.
A Szociális intézményi férőhely kiváltási szakmai koordinációs műhely munkája – EFOP VEKOP/15 TÁRS PROJEKT bemutatása EFOP VEKOP
Széchenyi Programirodák szervezete és működése
Work-based Learning in CVET Az ALFA KISOSZ Érdekvédő és Képző Egyesület szerepe a projekt megvalósításában Előadó: Czibula Zoltán igazgató ALFAKÉPZŐ.
A lemorzsolódás jogszabályi környezete és a lemorzsolódás megelőzését szolgáló jelző- és támogató rendszer Benczúr Katalin főosztályvezető-helyettes Pedagógiai-szakmai.
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Az „első lépés” TÁMOP
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Szaktanácsadásról Miben segíthet a szaktanácsadó?
ÖFFK II. projekt keretében megvalósítandó koordinációs kutatás workshop sorozata Hajdú-Bihar megye turisztikai fejlesztéseinek koordinációja Nyíradony.
Munkaközösségek támogatása, bemutatófoglalkozások szervezése
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Barcsák Marianna KPSZTI
Tájékoztató a Magyar Nemzeti Vidéki Hálózatról
Pályaválasztási tanácsadás
Mayer József Budapest február 27.
Kispálné Horváth Mária
Bárczi Gusztáv Módszertani Központ
Kompetenciák az osztott tanárképzésben
TOP SO „Foglalkoztatási paktum Barcs és térségében” A Foglalkoztatási stratégia célrendszere tervezett programok BARCS VÁROS.
A pedagógus-életpályamodell, a minősítés rendszere
A Klebelsberg Központ legfontosabb feladatai és fejlesztései
szakmai referens, országos versenyszervező
Védőoltási Szaktanácsadók Beszámoló
Az Országos Egészségfejlesztési Intézet fejlesztési projektjei az iskolai egészségfejlesztés területén DR. TÖRÖK KRISZTINA.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
A szaktanácsadásról.
A kiváltást tervezők / megvalósítók és Az fszk TÁRS projektje közti együttműködés rendszere EFOP VEKOP TÁRS projekt.
AZ INTÉZMÉNY KÜLSŐ KAPCSOLATAI
HHR.
Egri Pedagógiai Oktatási Központ
Sajben - Kenyeres Márta munkaközösség-vezető
Budapest, február 5. Reszeginé Erdélyi Beáta
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Regionális workshop Zétényi Ákos.
Zanáné Haleczky Katalin október 09.
Pedagógusokat segítő szerepek
Gyermek- és ifjúságvédelemi feladatok ellátásának támogatása
Programjaink fizikából a es tanévben
A Vezetői munka értékelése a szülők szemével
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 8
I. HELYZETFELMÉRÉSI SZINT FOLYAMATA 3. FEJLESZTÉSI FÁZIS 10. előadás
Célegyenesben vagy a rajtvonalnál?
Intézmény minőségirányítási programja
A Tanácsadók Virtuális Közösségének
Iskolai szociális segítő
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 7
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN
AZ ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉSEK MEGSZERVEZÉSE A TANODÁBAN
A tehetséggondozás kihívásai
Előadás másolata:

M ESTERPEDAGÓGUS SZAKTANÁCSADÓK FELADATAI

Megállapodás megkötése-aláírás után a HMPI-nek visszaküldeni, melyet az OFI-ba továbbítunk aláírásra Útiköltség elszámoláshoz dokumentumok, nem automatikus a Ft, csak fejlesztő célú látogatáshoz kapcsolódik

Vezetők feladatellátása az állásfoglalás szerint!!! Feladat ellátás- együttműködésben a HMPI szakértőivel Dokumentálás-eljárásrend szerint Munkaterv elkészítése-jan. 17- márc. 31-ig, közösen a HMPI szakértőivel, intézetben dokumentáltan, és OFI felé is

Lehetséges feladatok a mesterpedagógus szaktanácsadók számára2015. március 31-ig A KLIK, illetve az Önkormányzatok (óvónők) állományában lévő mesterpedagógusok munkáját Megyei (kerületi) Pedagógiai Intézetek koordinálják, a KLIK érintett tankerületei valamint az Önkormányzatok szaktanácsadói feladatokkal összefüggő igényeinek és megrendeléseinek figyelembe vételével..

Lehetséges feladatok: Havonta 1 szaktanácsadói látogatás az alábbi célok érdekében- PRIORITÁS- DOKUMENTÁLÁS AZ ELJÁRÁSREND SZERINT, INTÉZETBE BEKÜLDENI, ÚTIKÖLTSÉG ELSZÁMOLÁS! a szaktanácsadás népszerűsítése, bemutatása, igényfelmérés – intézményi igények rögzítése, egyéni fejlesztő célú szaktanácsadás, munkaközösségek számára tájékoztató előadások tartása.

Havonta 1 műhely vagy továbbképzés a szaktanácsadók részvételével az adott megye összes szaktanácsadója számára, az adott szakterület/műveltségterület szaktanácsadói számára.

A pedagógusok tájékoztatását, a szaktanácsadók felkészülését támogató feladatok A szaktanácsadói honlapra módszertani anyagok összeállítása Jó gyakorlatok tematikus gyűjtése PPT-prezentáció összeállítása az adott szakterület kiemelt kérdéséhez kapcsolódóan Fejlesztési javaslatok megfogalmazás a szaktanácsadói látogatásokkal kapcsolatban Online kapcsolattartás szakmódszertani kérdésekben pedagógusokkal

Bekapcsolódás pedagógiai intézetek által meghatározott egyéb szaktanácsadói feladatokba pedagógiai értékelést támogató feladatok (pl. kompetencia mérések eredményei helyi feldolgozásának támogatása, feladatbankok és mérőeszközök fejlesztése) tanulmányi, sport- és tehetséggondozó versenyek szervezését támogató feladatok (versenyfeladatok kidolgozása, versenydolgozatok javítása, versenyzők teljesítményének értékelése)

Kapcsolattartás szaktanácsadóknak- kizárólag HMPI-vel!

Mester bér- produktumok esetén pl. az OFI által használt látogatási eljárásrendben szereplő sablonok kitöltése - csatolása a megadott felületre, jelenlétív, előadás PP-je stb. Ezt HMPI-be küldeni, minden esetben!

P ÉLDA ! Január 2015/3. Részvétel tájékoztatón Tájékoztató a mesterpedagógusok lehetséges szaktanácsadói feladatairól – megyei szinten 2015/4. Ped. intézeti feladat A szaktanácsadók kompetencia-térképének elkészítése, tájékozódás az adott szaktanácsadóhoz kapcsolódó lehetséges ped. intézeti feladatokról; látogatandó intézmények kiválasztása, kapcsolatfelvétel

Február 2015/5. Látogatás Intézmények látogatása – az intézmény vezetésének tájékoztatása a szaktanácsadói lehetőségekről (PR), igényfelmérés 2015/6. Műhely A látogatás tapasztalatainak megbeszélése

2015/7. Ped. intézeti feladat Az intézményi igények összesítése, átadása a szervezők számára 2015/8. Egyéb támogató feladat Megismerkedés a szaktanácsadói honlappal, az adott szakterülethez szakmai-módszertani anyagok összeállítása

Március 2015/9. Ped. intézeti feladat Egyéb szaktanácsadói feladatok végzése (pl. versenyfeladatok) 2015/10. Látogatás Egyéni fejlesztő célú látogatás

2015/11. Műhely A látogatás tapasztalatainak megbeszélése 2015/12. Továbbképzés Részvétel az új generációs tankönyvekhez kapcsolódó továbbképzésen 2015/13. Ped. intézeti feladat Egyéb szaktanácsadói feladatok

Dokumentumok formai ellenőrzése:HMPI Tartalmi ellenőrzés: vezető szaktanácsadók Óvodapedagógusok, tanítók megyénként Tantárgygondozók:régiós, országos