M OBILROBOT - PROGRAMOZÓ VERSENY Készítette: Szomjas Oroszlánok Team.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
PUBLIC RELATIONS Wekerle Sándor Üzleti Főiskola 2015/16-os tanév, II. félév Tóth Attiláné dr. harmadik foglalkozás.
Advertisements

BKÁE- ÁFK, BCE-KIK Közigazgatás szervezéstan és technológia A funkcionális, a divizionális, a programorientált és a team- orientált szervezet bemutatása.
GYAKORLATORIENTÁLT MEGOLDÁSOK A FELSŐOKTATÁSBAN A TEAM ACADEMY Tasi Péter team coach BGE Team Academy.
A kártyanyomtatás fortélyai Csákvári Krisztián Kártya és címke gyártás
Beiskolázás a 2016/2017. tanévre az érettségi utáni képzésekben Készítette: Szilágyi Sándor szakképzési igazgató-helyettes január DSZC Brassai Sámuel.
TÖRTÉNELEM ÉRETTSÉGI A VIZSGA LEÍRÁSA VÁLTOZÁSOK január 1-től.
Szabadtéri rendezvények. A TvMI vonatkozik: OTSZ szerinti szabadtéri rendezvényekre szabadtéri rendezvény: az 1000 főt vagy az 5000 m 2 területet meghaladó,
A kifizetési kérelem összeállítása TÁMOP-3.2.9/B-08 Audiovizuális emlékgyűjtés.
AZ ISKOLA–EGÉSZSÉG KÖZPONT – FORMA ÉS TARTALOM A TÁMOP KIEMELT PROJEKT KÖZNEVELÉSI ALPROJEKTJÉNEK CÉLJAI, A MEGVALÓSÍTÁS MÓDSZEREI ÉS A SZAKMAI.
Az IKER önértékelő IKER társadalmasítás workshop Budapest, április 12.
1 Az önértékelés mint projekt 6. előadás 1 2 Az előadás tartalmi elemei  A projekt fogalma  A projektek elemei  A projekt szervezete  Projektfázisok.
Előadó: Bali Kornél Mikro-, kis-és középvállalkozások kapacitásbővítő beruházásainak támogatása.
Bemeneti kompetenciamérés – szeptember Logisztika - Bemeneti kompetenciamérés szeptember Logisztika és mérési útmutató Összeállította:
EU pályázati programok A szervezet / változások 1.A pályázók adminisztrációs terheinek csökkentése a projektfejlesztési, pályázati szakaszban.
Gazdasági jog IV. Előadás Egyes társasági formák Közkeresleti társaság, betéti társaság.
KÉPZŐ- ÉS IPARMŰVÉSZET ISMERETEK ÁGAZATI SZAKMAI ÉRETTSÉGI VIZSGA (középszintű) május-június.
A székesfehérvári fiatalok helyzete
Gazdasági informatika - bevezető
Beiskolázás a 2016/2017. tanévre az érettségi utáni képzésekben
EGÉSZSÉGES TÁPLÁLKOZÁS
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2016)
3. tétel.
Tájékoztató a munkahelyteremtő pályázati programról
Kompetenciamérés a Szakiskolai Fejlesztési Program II. keretében 2007
Zsiros Péter A Bolyai János megyei matematikaverseny feladatsorairól és a javítás egységesítéséről Zsiros Péter
Jogszabályi és hatósági támogatás az elektronikus számlázáshoz

Az iskolai könyvtár szolgáltatás típusai
Kompetenciák az osztott tanárképzésben
Kommunikáció a könyvvizsgálatban
Értékesítési képviselő – HoReCa
szakmai referens, országos versenyszervező
KRE-AKTÍV motivációs projekt
GEIK, Általános Informatikai Intézeti Tanszék
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM
A kiváltást tervezők / megvalósítók és Az fszk TÁRS projektje közti együttműködés rendszere EFOP VEKOP TÁRS projekt.
GEIK, Automatizálási és Infokommunikációs Intézet
Konfliktusok az iskolában
A bemeneti kompetenciamérések és a visszajelzéseken alapuló fejlesztő munka bemutatása a Farkas Gyula Közoktatási Intézmény Dr. Illyés Sándor intézményegységében.
Tartalékolás 1.
Projektmunka Földrajzolok
A program általános célja
A évi pályázati felhívás legfontosabb szabályai
Miért választottam a BME Mérnökinformatikus Szakot?
Nyílt nap Iskola neve Dátum.
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Életpálya-tanácsadás Csanádi Nikolett Hényel Anett.
ONAP ↓ HELYI ÓVODAI PROGRAM ÜTEMTERV TERVEZET
Sajben - Kenyeres Márta munkaközösség-vezető
Környezeti Kontrolling
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Regionális workshop Zétényi Ákos.
Programjaink matematikából a es tanévben
Programjaink fizikából a es tanévben
A Vezetői munka értékelése a szülők szemével
Dr. Bánky Tamás Építésfelügyeleti szakmai nap július 5.
Köszöntjük kedves vendégeinket!
A szállítási probléma.
I. HELYZETFELMÉRÉSI SZINT FOLYAMATA 3. FEJLESZTÉSI FÁZIS 10. előadás
SOTER-LINE Soter-Line Oktatási, Továbbképző és Szolgáltató Kft.
Együtt Nyírbátorért Helyi Közösség
VÁLLALKOZZ! Pénzügyi és Vállalkozói Témahét 2019 Órai segédanyag
Ki mit tud?- művészeti nap december 15. szombat
6. Kritikai áttekintés és Vezetői összefoglaló
A es tanév programterve FIZIKÁBÓL
Tájékoztató az EPER pályázati folyamatáról
A tudáspiacok.
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 7
LIA Alapítványi Ált. Isk. és Szki. Piliscsabai Tagintézménye
A részekre bontás tilalma és annak gyakorlati alkalmazása
Abacusan – ArTec Robotist Robotika
A tehetséggondozás kihívásai
Előadás másolata:

M OBILROBOT - PROGRAMOZÓ VERSENY Készítette: Szomjas Oroszlánok Team

A VERSENY CÉLJA A tehetséges és a mérnöki tudományok, valamint a programozás iránt fokozottan érdeklődő diákok számára, lehetőséget biztosítani arra, hogy tudásukat, kreativitásukat – nemcsak számítástechnikából – az elkészítendő pályamunka és a verseny döntőjén megoldott feladatok bemutatásával összemérjék.

A VERSENY RÉSZTVEVŐI Iskolatípustól függetlenül bármely iskolai évfolyam tanulói, minimum 2 fős, maximum 4 fős csapatban. Egy csapat tagjai különböző iskolák tanulói is lehetnek.

V ERSENYFELADAT A verseny a LEGO cég által forgalmazott Mindstorms NXT robotok programozására épül, és 2 fordulós.

L EGO M INDSTORMS NXT

L EGO M INDSTORMS NXT RÉSZEGYSÉGEI Központi egység Szervómotorok Érzékelők (érintés, fény, hang, ultrahang)

A HELYSZÍNEN KAPOTT ROBOT Valamennyi robot azonos szerkezetű és rendelkezik fény-, hang-, ultrahang- nyomásérzékelőkkel két szervo motorral Használhatják a Tesztpályát két-két számítógépet a szükséges és telepített programokat

1. FORDULÓ Otthoni munka Két robot kommunikációját kihasználó programozási feladat Beadandó: Magyarázattal ellátott forráskód Megoldott feladat leírása Video a robotok működéséről Az öttagú szakmai zsűri értékeli a programozás formai és tartalmi elemeit Kreativitást megvalósítás részleteit. A döntőbe a legjobb 8-12 csapat kerül.

2. FORDULÓ Útvonal követési és akadálypálya jellegű feladatok A rendelkezésre álló idő: 90 perc. A teljesítés ideje és a feladat megvalósításának precizitása a döntő. A csapatok 10 percben prezentálják az otthoni kommunikációs feladatot. A verseny győztes csapatának rendelkeznie kell programozói tudással kreatív tervezési, probléma-megoldási kompetenciákkal előadói képességekkel

E GYÉB SZABÁLYOK Minden csapat azonos kategóriában indul, életkortól függetlenül. Egy tanuló csak egy csapatnak lehet a tagja, egy csapat csak egy pályaművel nevezhet. Egy iskolából több csapat is indulhat. A versenyből kizárásra kerülnek a bizonyíthatóan nem önálló munkák. A zsűri által arra érdemesnek ítélt megoldásokat az Internetre kerülnek

A VERSENY DÍJAZÁSA A verseny döntőjébe jutott csapatok díjazására fordított összeg: Ft. A döntőbe jutott csapatok kapják: Oklevelek számítástechnikai eszközök vásárlási utalványok egyéb tárgyjutalmak

Köszönjük a figyelmet! Sz omjas O roszlán T eam