Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

A Kt. 9. § (4) szerint országos mérések keretében rendszeresen kell mérni, értékelni a nevelési-oktatási intézményekben folyó pedagógiai tevékenységet,

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "A Kt. 9. § (4) szerint országos mérések keretében rendszeresen kell mérni, értékelni a nevelési-oktatási intézményekben folyó pedagógiai tevékenységet,"— Előadás másolata:

1

2 A Kt. 9. § (4) szerint országos mérések keretében rendszeresen kell mérni, értékelni a nevelési-oktatási intézményekben folyó pedagógiai tevékenységet, különösen az alapkészségek, képességek fejlődését a 4., a 6., a 8. és a 10. évfolyamon minden tanuló esetében. A Kt. 99. § (3) bekezdés értelmében a közoktatási feladatkörében eljáró Oktatási Hivatal (továbbiakban Hivatal) az országos ellenőrzési, mérési, értékelési feladatok végrehajtásában közreműködik. A Kt. 40. § (12) bekezdésében meghatározottak szerint az intézményi minőségirányítási program végrehajtása során is figyelembe kell venni az országos mérés és értékelés eredményeit A Kt. 2. számú melléklete tartalmazza a tanulók mérési azonosítójára vonatkozó rendelkezéseket. A 11/1994. (VI. 8.) MKM r. 8. § (6) bekezdés/ kötelezi az intézményeket az ún. különös közzétételi lista megjelentetésére. Pl. az országos mérés-értékelés eredményei, évenként feltüntetve. A nemzeti erőforrás miniszter 30/2011. (VI. 7.) NEFMI rendelete a 2011/2012. tanév rendjéről: mérés időpontjáról, a tanulók képességszintjeinek határai a standard képességpontok skáláján (4.melléklet)

3

4 Ú J KÉPESSÉGSZINTEK Korábban: Minden évfolyamon négy szint De! Évfolyamok között nem összevethető Az új skálán Hét szint összesen Egy-egy szint minden évfolyamon ugyanazt jelenti Matematika képességskála szint2. szint3. szint4. szint5. szint6. szint7. szint 1. szint alatt A 3. képességszintet elérők tanulók képesek ismerős kontextusban megjelenő egy-két lépéses problémák megoldására el tudnak végezni egyértelműen leírt matematikai eljárásokat, amelyek szekvenciális döntési pontokat is magukban foglalhatnak képesek egyszerű problémamegoldási stratégiák kiválasztására és alkalmazására képesek különböző információforrásokon alapuló adatmegjelenítések értelmezésére és alkalmazására, majd ezek alapján érvek megalkotására

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20 Az iskola fejlesztő hatása Korábbi eredmény Szociokulturális jellemzők Nem Telephelyi előzetes eredmény Képzési forma Településtípus

21

22

23

24

25

26 Az iskola fejlesztő hatása Korábbi eredmény Szociokulturális jellemzők Nem Telephelyi előzetes eredmény Képzési forma Településtípus

27 Tanulói jelentés 1.

28 Tanulói jelentés 2.

29 Tanulói jelentés 3.

30 Egységes skála

31 Egységes skála 6-8.

32 Egységes skála 8-10.

33 Egységes skála


Letölteni ppt "A Kt. 9. § (4) szerint országos mérések keretében rendszeresen kell mérni, értékelni a nevelési-oktatási intézményekben folyó pedagógiai tevékenységet,"

Hasonló előadás


Google Hirdetések