Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

AZ ELEKTRONIKUS SAJTÓ TV-RÁDIÓ-REKLÁMOK. TULAJONOSOK 1. •Állami (közszolgálati) szolgáltatók •cél: objektív tájékoztatás, igényes szórakoztatás •jellemző:

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "AZ ELEKTRONIKUS SAJTÓ TV-RÁDIÓ-REKLÁMOK. TULAJONOSOK 1. •Állami (közszolgálati) szolgáltatók •cél: objektív tájékoztatás, igényes szórakoztatás •jellemző:"— Előadás másolata:

1 AZ ELEKTRONIKUS SAJTÓ TV-RÁDIÓ-REKLÁMOK

2 TULAJONOSOK 1. •Állami (közszolgálati) szolgáltatók •cél: objektív tájékoztatás, igényes szórakoztatás •jellemző: független (-nek kellene maradnia…)

3 TULAJDONOSOK 2. •Kereskedelmi szolgáltatók •cél: profit •Jellemzők: nézettség, kevésbé igényes, profi piackutatás, nem objektív!!!

4 TULAJDONOSOK 3. •Társadalmi csoport tulajdonában levő szolgáltató (párt, egyház, stb.) •Nem objektív, az adott csoport érdekeit szolgálja

5 A RÁDIÓ •Akusztikai hatás: érzelmekre hat •Riporter: legyen szenvedélyes •Sűrített hírek,információk (a szó elszáll…) Szepesi György Howard Stern

6 A TELEVÍZIÓ 1. •Akusztikai+vizuális hatás •A valóság befolyásolásának lehetősége!!! •A manipuláció fő eszköze: a montázs

7 A TELEVÍZIÓ 2. •Jellemző műfajok: híradók •riportműsorok

8 A TELEVÍZIÓ 3. •Magazinműsorok •szappanoperák

9 A REKLÁMOK 1. •Információközlés és a fogyasztói magatartás befolyásolása •Fő módszerei: mézesmadzag, montázs

10 A REKLÁMOK HATÁSMECHANIZMUSA 1. •Tudat alatti hatás

11 A REKLÁMOK HATÁSMECHANIZMUSA 2. •ráció

12 A REKLÁMOK HATÁSMECHANIZMUSA 3. •Híres emberek

13 A REKLÁMOK HATÁSMECHANIZMUSA 4. •csomagolás

14 A REKLÁMOK HATÁSMECHANIZMUSA 5. •félelemkeltés

15 A REKLÁMOK HATÁSMECHANIZMUSA 6. •Hiánykeltés „AMÍG A KÉSZLET TART!!!”

16 A REKLÁMOK HATÁSMECHANIZMUSA 7. •Beetetés „hagyományos mosópor…”

17 A REKLÁMOK HATÁSMECHANIZMUSA 8. •Vakcsoport „A természet csodálatos tisztasága.” „A tökéletes ébredés titka.” STB.

18 A REKLÁMOK HATÁSMECHANIZMUSA 9. •Ének, szlogen, fülbemászó dallam „MERT HÜLYE AZÉRT NEM VAGYOK!”


Letölteni ppt "AZ ELEKTRONIKUS SAJTÓ TV-RÁDIÓ-REKLÁMOK. TULAJONOSOK 1. •Állami (közszolgálati) szolgáltatók •cél: objektív tájékoztatás, igényes szórakoztatás •jellemző:"

Hasonló előadás


Google Hirdetések