Az eszközök áttekintése 5/15. Előkészület – tanár A kérdőív kiértékelése Jegyzetlapok a nevekkel a játékhoz Készítette: Sági Lajos2.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Jó Karma Ez egy jó kis olvasmány, de rövid! Élvezd! A Dalai Láma üzenete a világ számára 2012-ra. Mindössze néhány percig tart elolvasni és végiggondolni!
Advertisements

EGÉSZSÉGKULTÚRA Mentsük meg saját magunkat?! Egészségfejlesztés I.
A szeretet himnusz értelmezése
Kereső program használata Készítette: Berger Nikolett
Hirdetésfeladás, vásárlás az interneten, aukciós oldalak.
ECDL vizsgák lehetőségei az alapoktatásban. Módszerek és taneszközök Módszer: Az az eszközrendszer, mely a kitűzött célok eléréséhez vezet. (Segít a cél.
A pontos idő: 14:2714:2714:2714:2714:27 ORHIDEÁK ORHIDEÁK Zene: Autumn Rose Kattints.
Így tanítom az erkölcstant… 1.osztályban
Értékek az értékelésben Mik a fontos kérdések?
Mindenki Ságvári Bence másképp VII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 25. Az internethasználat jellegzetességei, a kockázatok.
Vizuális nevelés tantárgypedagógia
TURIYAM Téma: Önmagunk mibenléte
It Italo Santelli Gerevics Aladár It Ha van egy leírt célod, ne azon aggódj, hogy hogyan éred el. Dolgozz rajta és a tudatalattid szállítja a megoldást.
4. Kreatív döntéshozatal
Albert Einstein idézetek.
Készítette: a Dalai Láma
Hogyan segítik a tanításkísérő szemináriumok az összefüggő egyéni szakmai gyakorlatot? ELTE PPK N. Kollár Katalin
Hagyományos szemléltető eszközök
Az esszé Segédlet tanulóknak és tanároknak
Prefix egyszerűen Miről is beszélek?. Részlet egy szoba beszélgetéséből.
Az olvasás helye és megítélése az általános iskola felső tagozatában
Albert Einstein idézetek.
A multimédia olyan tartalom, amely többféle csatornát is használ a felhasználók tájékoztatására vagy szórakoztatására. MULTI (latin) = többszörös MÉDIA.
Fülemüle informatika verseny
Csernus doktor 10 aranyszabálya
Mit tennél, ha minden egyes alkalommal, amikor szerelmes leszel valakibe... el kellene tőle búcsúznod?
Hogyan nézzen ki az ajánlólevelünk?
Pedagógus szerepek a XXI. században
Másodfokú egyenletek megoldása
A digitális áramkörök alapelemei
ÜZLETI TERVEZÉS levelező hallgatóknak ÖSSZEFOGLALÁS.
A jegyzetírás. Magyar szólások és közmondások könyvének használata
Egyik évben legjobb barátok lehettek,
Mit tennél, ha te is ilyen helyzetben élnél, mint a képeken látható gyerekek és felnőttek? Gondolkozz el ebben a pár percben, hogy te milyen szerencsés.
Az első és második nyelv elsajátítás elméletei
VII. Szalvéta bemutató Hol töltsd az idődet. Kezdetben az időd 100% - át emberek szponzorálásával kellene töltened. Igaz, hogy az első néhány hét.
Az iskola az én szememmel Iskolánk diákjai a fent említett pályázatra készítettek diafilmeket, melyek közül a következőt véltük a legjobbnak.
A pontos idő: 18:58.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Almárium – Trescsik Angéla Ne kerteljünk, tanuljunk lépésről.
Az anyanyelvtanítás alapozásától a tudatos nyelvhasználatig
A beiskolázás előkészítése
Az Apáczai Kiadó átdolgozott matematika tankönyveinek bemutatása 5. -6
Az internetes keresési módszerek
Bölcsességek, aforizmák
A munkavállaló kívánságlistája a munkáltató felé:
Minőségfejlesztés Szülői elégedettség mérés március Készítették: Kemény Viktória, Pástiné Rozinay Ágnes, Tölgyesi Henrietta.
Nyelvtan és helyesírás tankönyvek
Zene: Autumn Rose Kattints! Amíg a munka nincs befejezve, ne fizesd ki az árát!
PR public relations „Nyilvános kapcsolatok” A szervezetről felismerhető és hiteles arculatot alakítson ki a szervezet különböző célcsoportjaiban. Külső.
Módszerek 5/5.
A nélkülözhetetlen kellékek 5/11. Előkészület – tanár Beszédművelés papírt kinyomtatni Az érdeklődési tesztet kinyomtatni Készítette: Sági Lajos2.
Hogyan tanulok? 5/8.
Tanulási nehézségek 5/3.
Gyakorló óra 5/12.
Segítő külső körülmények 5/13. Előkészület – tanár A páros munkához szükséges szöveget kinyomtatni Készítette: Sági Lajos2.
Hogyan tanulok otthon? 5/2.
Tanórai szokásaim 5/14.
Jegyzetkészítés 5/17.
Cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level TÁMOP Tájékoztató Nap Családi kisokos, avagy ismerd meg a családod. Vitéz Gyöngyvér.
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése A stressz.
Biztosan tapasztaltátok már, hogy manapság 2010-ben a számítógép elengedhetetlen az életben a tanulásban és a tanárok munkájában is. Nos mai beszámolóm.
MÉCS CSEPELI VENDÉGLÁTÓIPAR SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA 1212 BUDAPEST PETŐFI TÉR 1. telefon/fax:
Álmodtunk egy iskolát magunknak
Szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatai
Oktatóbemutató címe Előadó: Név.
Mérnök leszek Készítette: Forrás Mihály
Készítette: Werb Józsefné Regionális konferencia: KECSKEMÉT Külföldi tanulmányút: Mérés-értékelés fejlesztési terület NORVÉGIA OSLO október 14 -
3. osztályban.
[Év beszúrása]. évi iskolaév Intézmény Tanár Osztály
Előadás másolata:

Az eszközök áttekintése 5/15

Előkészület – tanár A kérdőív kiértékelése Jegyzetlapok a nevekkel a játékhoz Készítette: Sági Lajos2

A tanórai szokások kérdőív értékelése Készítette: Sági Lajos3 10 pozitív és 2 negatív kérdés volt, a maximális pontszám tehát 32 (40-8). Nézzük az eredményeket! Mindenki tudja, hogy mit írt a lapra, így csak az osztályról beszélünk. Majd máskor név szerint is.

Tanszerek Készítette: Sági Lajos4 A múlt órán már felelevenítettük, hogy mik a legfontosabb kellékei a tanulásnak. Akkor mit értettünk alatta? De ezeken kívül még sok másra is szükségünk van. Sorolj fel minél többet, a kép segít!

Melyik mire való? Készítette: Sági Lajos5

Kérdések… Készítette: Sági Lajos6

Ne csak a tankönyvből tanulj! Készítette: Sági Lajos7 A tankönyvi szövegek néha nagyon tömények, sűrítettek, s ebből következően szárazak és unalmasak is lehetnek. Az apróbetűs szövegek, szemelvények vagy kiegészítő olvasmányok sokszor jobban megvilágítják a lényeget, mint a magyarázat. Különösen értékesek az eredeti forrásmunkák, illetve nagy tudósok, művészek idézett szövegei. Épp olyan ez, mint ahogy jobb egy almába beleharapni, mint az almáról tudományosan pontos leírást olvasni. Nézz körül otthon és a könyvtárban is, milyen kézikönyveket találsz a tanulandó témakörben. […] Soha ne csak a feladott oldalakat tanuld meg, hanem lapozz visszafelé és előre is, hogy teljesebb képet kapj: honnan hová.

Fogalmazzunk kérdéseket! Készítette: Sági Lajos8 Mit kellene … ?

Összefoglalás Készítette: Sági Lajos9 Gyűjtsük össze miről volt szó a mai órán! Tesztek értékelése Taneszközök használata Kérdések fogalmazása

Játék Készítette: Sági Lajos10 Jegyzetlapot kapsz a hátadra egy osztálytársad nevével. Össze-vissza járkálhattok az osztályban, és mindenkinek feltehettek egy kérdést. Ha rájöttél kinek a neve van a hátadon, ülj le a helyedre!