Kreatív, figyelemfelkeltő kezdés Merj más lenni!

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A bemutató készítés bemutatója
Advertisements

Másodfokú egyenlőtlenségek
A Powerpoint használata (gyorstalpaló)
PowerPoint program A PowerPoint programot nyissuk meg a Start menüből.
Készítette: Babinszki Helga TEJ3W9
Michael E. Porter Berencsi Balázs GTK – GM ARFWIM
Informatika eszközei Makra Csaba.
A projektmenedzsment fogalma
Alapok Néhány apróság, amit tisztázni kell. Első feladatok Szúrj be egy diát a legelső helyre! Legyen rajta valami főcímszerű szöveg!
Bemutató készítési alapok
Prezentációkészítés Microsoft PowerPoint.
A bemutató készítés bemutatója
Prezentáció készítés Indítsa el a Microsoft Power Point programot.
Tartalomjegyzék és tárgymutató
Készítette: Magyar Orsolya
European Computer Driver Licence
Szakdolgozat címe Készítette: X.Y Miskolci Egyetem
Egyéni animációk készítése
Kontrolling a kutatás-fejlesztésben
Informatikai alapszoftverek
Körlevél.
A digitális tananyagtartalom használatának lehetőségei a matematika kompetenciaterületeken.
Kérdések a második zh-hoz
Prezentáció készítés MS PowerPoint segítségével
TÉRÍTÉSES INFORMÁCIÓS SZOLGÁLTATÁSOK = TISZ. JÓ TUDNI… 1. Miért működtetjük a TISZ-t? 2. Miért számítunk fel költségeket?
Prezentáció készítése Balogh Zoltán PTE-TTK IÁTT Bevezetés az Openoffice Impress használatába.
A prezentációkészítés alapjai
Prezentáció és grafika
Fenntartható fejlődés a kereskedelemben
EGYÉNI ANIMÁCIÓ.
Pénzügyi-számviteli mutatók
Weblap-szerkesztés. Információs hálózati szolgáltatások Internet fontosabb szolgáltatásai (szóbeli) Elektronikus levelezési rendszer használata (szóbeli)
Útmutató a szakdolgozat elkészítéséhez
Társ a tanulásban. Marketingterv létrehozása 1. szakasz: Piaci verseny.
Társ a tanulásban. Marketingterv létrehozása 3. szakasz Összefoglaló bemutató.
Társ a tanulásban. Projekt 2 Marketingterv létrehozása Összefoglaló.
Szövegszerkesztés és bemutató készítés.   Minimum 5 oldalas dokumentum.  Szabadon választott (papírt tűrő) témában.  1. oldal fedőlap.  2. oldal.
A prezentációkészítés
Társ a tanulásban. Marketingterv készítése 2. szakasz Marketingterv készítése.
Kérdések a második zh-hoz A vizsgán mindkettő lesz.
PowerPoint A PowerPoint szerkesztői felülete öt fontosabb részre osztható fel. menüsor és eszköztár - ahonnan az utasításokat, eszközöket, opciókat,
Az MS Project szoftver alapfunkcióinak
Rövid összefoglalás a © 2012 Microsoft Corporation. Minden jog fenntartva. Lync Web Apphoz Csatlakozás Lync-értekezlethez számítógépes hanggal Lync 2013.
A bemutató készítés alapjai. Alapfogalmak Multimédia ➲ Olyan programok és hardvereszközök, amelyek az ember több érzékszervére hatnak. (Általában a látásra.
Számítógépes programok használata
Cégnév Üzleti terv. Célkitűzések A cég hosszú távú céljainak egyértelmű bemutatása –Használjon a cég növekedését alátámasztó kifejezéseket, de legyen.
Összeállította: Juhász Tibor – 2006 – Prezentációk 5. Bemutatók tervezése.
Megjegyzés: Ez a brosúra nyomtatásra készült. Mielőtt a speciális papírlapra nyomtatna, hagyományos papíron tesztelje, hogy a brosúra helyesen jelenik-e.
A kreatív találkozó Előadó neve.
Hasznos tanácsok kedvenc témádból készítendő ppt elkészítéséhez
3. Táblázatok és diagramok
2/18/2018 Marketingterv Név.
Önértékelési projektterv
Ez a formátum csak egy ajánlás, nem kötelező a használata.
Osztály neve, száma Oktató Csapattagok
A kedvenc prezentáció készítő szoftverem: PowerPoint 2010
Üzleti terv bemutatása
Kérdések a második zh-hoz
Ez a formátum csak egy ajánlás, nem kötelező a használata.
Vállalati terv bemutató
Hivatkozások beillesztése, animációk szerkesztése
A Powerpoint használata (gyorstalpaló)
Oktatóbemutató címe Előadó: Név.
5 tipp a munka egyszerűsítésére
Multimédia.
Prezentációk 2. Bemutatók készítése.
Értékesítési oktatás Előadó: [Név].
Mai téma: Segédletek a projektmunkához Katona Norbert.
Ez a formátum csak egy ajánlás, nem kötelező a használata.
POWERPOINT Bemutató készítése.
Előadás másolata:

Kreatív, figyelemfelkeltő kezdés Merj más lenni! A színes hátterű diák (1, 3, 5. stb. dia) tartalmazzák az utasításokat (és egy sablont) az információkhoz, amiket a következő fehér dián kell feltüntetni (2, 4, 6. stb. dia). Az utasítást tartalmazó diák rejtett diák – nem jelennek meg a Diavetítés közben. Bevezető Kreatív, figyelemfelkeltő kezdés Merj más lenni!

Csapatnév Csapattagok

Fiatalok piacának elemzése - összefoglalás Összegző számadás a kutatásról, tények és feltételezések mellékelésével. Hivatkozás a kérdőívre A Word dokumentumra mutató hivatkozás készítésének lépései a PowerPoint-Hatásos bemutató dokumentumban olvashatók. Információ az 1.4 feladatból

Miért a mi termékünket válassza? A (a csapat alosztályának neve) a (a termék/szolgáltatás neve) választotta, mert… (Érveljetek a csapat által választott termék mellett) Érveitekben térjetek ki a következőkre: Mi egyedülálló a termékben? Hogyan felel meg a tinédzserpiac követelményeinek? Miért vennék meg az emberek? Információ a 2.2 feladatból

Információ a 2.3 feladatból A termék csomagolása Használjatok grafikákat, szkennelt képeket, ábrákat a termék csomagolásának bemutatására, vagy mutassátok be a csomagolást egy mintadarabon. A grafikák, képek, emblémák beillesztésének módja a PowerPoint-Hatásos bemutató dokumentumban olvasható. Információ a 2.3 feladatból

Termékszállítás és terjesztés A (vállalat neve) (termék vagy szolgáltatás neve) (írjátok le le, hogy miben lesz hasznosabb más vállalatokéval szemben) Az elemzésben térjetek ki a következőkre: Hogyan jutnak hozzá a termékekhez és szolgáltatásokhoz a vásárlók? Hol kellene árusítani a termékeket? Információ a 2.4 feladatból

Információ a 2.5 feladatból Termékárazás Összegzés a csapat eredményeiről a termékfejlesztésben/költségekben, valamint az árazási táblázatról. Hivatkozás az Árazási táblázatra A Word dokumentumra mutató hivatkozás készítésének lépései a PowerPoint-Hatásos bemutató dokumentumban olvashatók. Információ a 2.5 feladatból

Információ a 2.7 feladatból Reklámanyagok Hivatkozás a Reklámkiadványra és/vagy a weboldallá alakított Szórólapra A Word dokumentumra mutató hivatkozás készítésének lépései a PowerPoint-Hatásos bemutató dokumentumban olvashatók. Információ a 2.7 feladatból

Információ a 2.7 feladatból Reklámanyagok Hivatkozás a Sajtóközleményre A Word dokumentumra mutató hivatkozás készítésének lépései a PowerPoint-Hatásos bemutató dokumentumban olvashatók. Információ a 2.7 feladatból

Lezárás Írjatok egy meggyőző befejezést a vállalat igazgatóságának, hogy miért a csapat a marketingstratégiája és terméke lesz a legjobb választás.

Észrevételek Fejtsétek ki a csapat észrevételeit a alábbival kapcsolatban: “Mely tényezők késztetik az embert egy termék megvásárlására?”

Dobjátok fel a bemutatót! A diák animálásának és effektusok hozzáadásának lépései a PowerPoint-Hatásos bemutató dokumentumban olvashatók.