Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Kérdések a második zh-hoz

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Kérdések a második zh-hoz"— Előadás másolata:

1 Kérdések a második zh-hoz

2 A vállalat céljai és küldetése
A küldetés főbb területei Vállalati célok Vállalatok érintettjei Az ösztönzési rendszer, Maslow-piramis

3 Marketing Marketing stratégia Alapvető feladatai, célja
A marketing mix elemei

4 Termékpolitika Összetevői A TERMÉKÉLETCIKLUS ELMÉLET FŐBB JELLEMZŐI
Eltérő marketing elemek a fejlődési szakaszokban Termékfejlesztés szakaszai

5 Árpolitika Feladatai Árpolitikai stratégia készítésének lépései
Árpolitikai célok kiválasztása Promóciós árképzés típusai

6 Értékesítési politika
Célja és feladata Értékesítési csatornák típusai Az értékesítést meghatározó főbb tényezők

7 Kommunikációs politika
Fogalma Négy eleme a) reklám b) személyes eladás c) eladásösztönzés d) PR Ezek részletezése

8 Stratégiai menedzsment
Stratégia fogalma Stratégiai tervezés és menedzsment Vállalati cél és stratégia kapcsolata A vállalati stratégia típusai – a kialakítás módja szerint Stratégiai menedzsment 3 eleme A stratégiai menedzsment folyamata A Porter-féle öt erő (iparág-elemzési) módszer

9 A stratégia 5 P-je A vállalati stratégia típusai a kialakítás módja szerint, ezek jellemzése Stratégia típusai a versenyhelyzet szerint, ezek jellemzése

10 Tág környezet (PESTEL módszer)
BCG – mátrix Sikeres és sikertelen termék utak SWOT-elemzés Vállalatvezetési modellek

11 Humán erőforrás menedzsment
Az emberi erőforrás jellemzői A munkaerő-gazdálkodás funkciói A HRM 4 alapelve A HRM 4 kulcsfogalma A hard és a soft HRM Egy munkakör meghatározásának alapelvei

12 Információ mint erőforrás, információmenedzsment
Az információ (mint erőforrás) tulajdonságai Az információs rendszer alrendszerei Információs menedzsment fogalma és feladatai Az információ gazdasági értéke A tudásmenedzsment: Tudás és információ

13 Az innováció alapesetei Schumpeter alapján
Az innováció területei A sikeres innovációs stratégia főbb tényezői Az innovációs stratégia részei, ezek bemutatása

14


Letölteni ppt "Kérdések a második zh-hoz"

Hasonló előadás


Google Hirdetések