Raimond Lap (zeneszerző).

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Patay Sámuel Általános Iskola és Óvoda portfóliója
Advertisements

Nagybajomi Általános Művelődési Központ tagiskolája
Infinety – Content for Brand ® Esettanulmányok. Témaközpont a Nőiportálon Hirdető:Teva Brand: Valeriana A kampány célja: az ügyfél új gyógyszerének megismertetése.
„A MI DALUNK” Picur Rádió - Ovi Roadshow
A roma családok segítése a csecsemőmasszázs módszerével. Gyakorlati útmutatás az egyéni és csoportos csecsemőmasszázs oktatásában a roma lakosság körében.
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
A jövő kezdete! Élő kommunikáció az interneten, iWowWe a kommunikáció új generációja Pénzcsinálási alapképzés.
A könyvtár és az Internet mindenkié A világ a könyvtárban, a könyvtár a világban.
A kultúra támogatása, a támogatás kultúrája Kultúraközvetítés
„Életünk napjai közül egyik sem annyira kárba veszett,
MAGYAR LÁBTENISZ SZÖVETSÉGI VERSENYEK  Magyar Lábtenisz Szövetség.
MLBKT Konferenica 2012.
2010. November Universal Music A zene, ahogyan még nem gondoltál rá Avagy zeneáruház áruház nélkül November 25. Benda Gergely – Ügyvezető igazgató,
Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
Végfelhasználói Promóció Navigator > Navigator Promotion 2004, 2006, 2008 and óta mejelenő promóciók Díj: Euro 2004 jegy Díj: iPod.
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
Hogyan készüljünk az óvodás évekre?
Image kutatások helye, szerepe a gyógyszeripari piackutatásokban
EZERMESTER a magyar barkácsbolt hálózat
JÓ GYAKORLATOK AZ IKT ISKOLAI ALKALMAZÁSÁBAN
A személyes részvétel előnyei Legyünk jelen! Piac & Profit Demcsák Mária alapító főszerkesztő.
Fiatal anyák a gyermekvédelmi szakellátásban
Alapfogalmak.
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
Az egyéni fejlesztési terv
GERILLA-MARKETING.
A „Nekünk bejössz, ha a könyvtárba bejössz!” című Országos Tini Könyvtári Napok keretén belül a következő programokkal várjuk a Kedves Érdeklődőket: 2008.
Az SPSS technológiával háromszorosára nőtt az online eladásokból származó bevétel.
A CRM rendszerek sikeresen gyűjtik az adatokat, a DM rendszer pedig biztosítja azt, hogy a vállalatok ne csak tudjanak az ügyfelekről, hanem meg is értsék.
Piacelemzés - CRM beruházások alakulása
Budapest, február 25. Kötik-e a cégek termékeikhez a fogyasztót, és ha igen hogyan?,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’ VIII.
KÖSZÖNTÜNK TÁJÉKOZTATÓNKON ! Supreme2x2.
Mikro és kisvállalkozások szerepe a rövid ellátási láncban Gyaraky Zoltán főosztályvezető Élelmiszer-feldolgozási Főosztály.
Weboldal bemutató Most bemutatjuk hogy mit szeretnék nektek nyújtani weboldalainkon keresztül. Ha kérdésetek van küldjetek -t:
8. Az eladásösztönzés.
Biztos Kezdet and the Early Years Foundation Stage
KAMPÁNYTERVEZÉS ALAPJAI – mit gondoljunk végig, mielőtt hirdetni kezdünk?
Nevelés és nevelői attitűdök
E – kereskedelem - e? jótékony online árusítás Cseh Henriett
Vállalatgazdaságtan a gyakorlatban
ÚJ ÜZLETI LEHETŐSÉG.
Lépj tovább!. Ne engedd, hogy az emlékek a hatalmukban tartsanak. Épp fordítva: te tartsd a hatalmadban őket, s ne akkor emlékezz, ha rád tör a múlt,
Miért kell ösztönözni a fogyasztókat, kereskedőket?
Egy virágcserép és a sör története
1. Anya – gyermek kapcsolat
A befogadó kisgyerekkori fejlesztés szakpolitikai kihívásai és megoldásai A Biztos Kezdettől a gyermekvédelmi gondoskodásig 25 éves az ENSZ Gyermekjogi.
Kreatív, figyelemfelkeltő kezdés Merj más lenni!
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
A Calderoni Program helye és szerepe a HEFOP-ban Záró-konferencia március 27. Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet 1051 Budapest, Dorottya u. 8. Telefon:
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
BRAND KIALAKÍTÁSA A KÖNYVTÁRBAN
Találkozásaim a szülőkkel Együttműködések, párbeszédek a fogyatékkal élők családjaival Szász Emese, Gyulafehérvári Caritas – Szociális gondozás fogyatékkal.
Premium quality wet wipes Forgalmazó: Gála 1 Kft
A MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ VONAL ALATTI ESZKÖZEI
A marketing olyan eljárás (ma már tudomány, szakma), amely feltárja a kielégítetlen szükségleteket és igényeket, méri és értelmezi jelentőségüket, eldönti,
„Az Év Családbarát Vállalata 2016” pályázat Három Királyfi, Három Királylány Mozgalom
M ÉDIAPIAC KONFERENCIÁK Márkaépítés 2015 Városmarketing szekció Budapest, május 28. Települések és rendezvények Dr. Faragó Hilda 1.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Lajos Nikoletta - Project manager Fürjes Ádám - Webshop manager.
MOTTÓ „Engem ne emeljen a magasba senki, ha nem tud addig tartani, amíg megnövök, hanem guggoljon ide mellém, ha nemcsak hallani, de érteni is akar, hogy.
Együttműködés a szülővel Hogy ne így legyen!. Cél Legyünk képesek a szülők eltérő véleményének az elfogadására, saját nézőpontunk meggyőző kifejtésére,
Szeretnéd, hogy gyermeked szívesen és gátlások nélkül beszéljen majd angolul? Szeretnéd, ha minél korábban, Te magad vezethetnéd be játékosan az angol.
Jánoshalmi Hunyadi János Általános Iskola,
Biyovis a mi üzletünk.
2/18/2018 Marketingterv Név.
„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.
TAPASZTALATAINK Az egészségügyi világszervezet (WHO) KÜLDETÉSÜNK Az egészségügyi világszervezet (WHO) definíciója szerint:
Esély a szülőknek, lehetőség
Előadás másolata:

Raimond Lap (zeneszerző). Baba Zene Raimond Lap PRÉMIUM AJÁNLÓ „Közismert tény, hogy a zene nagymértékben befolyásolja a kisbaba agyának fejlődését. Meggyőződésem, hogy ezt alábecsülik az emberek, de szerencsére ezt meg tudjuk változtatni. A zenémet nem csak szórakozásra, hanem tanulásra és fejlesztésre is szánom. Meg kell adnunk a következő generációknak a lehetőséget, hogy korán kezdjenek tanulni!” Raimond Lap (zeneszerző).

Baba Zene!? 0-3 éves kisgyerekeknek komponált zenei összeállítás A Baba Zene sorozat első része az EMI gondozásában már Magyarországon is kapható. A lemez célja, hogy olyan kiegyensúlyozott zenei anyagot adjon a várandós, újdonsült szülő kezébe, amely segíti a baba fejlődését. A Baba Zene CD-sorozat természetes kiegészítője annak a szeretetteljes, nevelő, és ápoló gondoskodásnak, amelyet szülőként ad gyermekeinek. Legyen partnerünk és osztozzon a lemez sikerében! 1. Baba első saját melódiája 2. Baba reggae 3. Zenés kérés-felelet 4. Először hallom a tengert 5. Baba szereti a bluest 6. A babajátékok találkozásának dallama 7. Baba mosolygó arca 8. Baba első improvizációja 9. Az erdő hangjai álomba ringatják a babát

Miért hisz az EMI a Baba Zene lemezben? Egyedi újdonság, különleges termék babáknak Meggyőző visszajelzések az Interneten, szájhagyomány www.babazene.hu Nincs konkurencia a piacon Jelenleg nincs a Magyar piacon kifejezetten 0-3 éves gyermekeknek komponált zenei összeállítás. Kiemelkedő minőségű termék versenyképes áron

Legyen a partnerünk! Közös értékrend, közös piac Vállalati partnereink kiemelt körének egyedülálló lehetőséget kínálunk ahhoz, hogy kiegészítő ajándékként használják a Baba Zene CDt: A márkanév erősítésére, illetve az ismertség, és az eladások növelésére. Márkaismertségének növelésére úgy, hogy közben a vásárlók és alkalmazottak következő generációit tartja szem előtt. Ha termékét az alábbi értékek mentén kommunikálja: Különleges ápolás terhesség alatt Különleges ápolás csecsemőknek Tanulás korai gyermekkorban Szórakoztatás és egyidejű tanítás (“edutainment”) Egészség Családi értékek Ha termékét vagy szolgáltatását az alábbi célcsoportnak ajánlja: Várandós nők, 0-3 éves gyermekeknek

Együttműködési lehetőségek

A Baba Zene CD, mint promóciós ajándék A 9 tracket tartalmazó Baba Zene CD-t használja promócióihoz: Termékhez csomagolva Nyereményjáték ajándékaként Hűségakciók ajándékaként Stb *A CD tálcában biztosítunk reklámfelületet a termékhez visszacsatolásként.

Brandingelt Baba Zene CD A Baba Zene CD zenei anyagát megvásárolhatja és a a csomagolást teljes egészében saját márkájának képére formálhatja! A CD lehet: a lojális vásárlók ajándéka, promóciók játékosainak nyereménye támogatás nonprofit és jótékony célú szervezeteknek. új termék boltja kínálatában stb

Brandingelt Baba Zene MAXI lemez A Baba Zene CD zenei anyagából 3 – 4 – 5 dal felhasználásával márka arculatra szabott CD-t használhatja: Termékhez csomagolva Promóciós ajándékként stb

A Baba Zene, mint reklámzene! A Baba Zene Ázsiában már bizonyított, mint reklámzene! Tegyen Ön is egy próbát! Több millió taiwani, Hong Kong-i, és kínai vásárló hallgatta Raimond Lap speciális babazenéjét a Pampers Prémiumnak készített reklámban.

További információért olvassa a www.babazene.hu weboldalt! Amenyiben bármelyik lehetőség felkeltette érdeklődését, forduljon hozzám bizalommal a bababzene@babazene.hu e-mail címen! További információért olvassa a www.babazene.hu weboldalt! Köszönöm figyelmét! Király Emese  local marketing manager babazene@babazene.hu EMI Music Hungary 1097 Bp. ; Könyves Kálmán Krt. 5 Tel.: 299-2040; Fax: 216-9632