SZTIR Projekt Szaktanácsadási Tartalomszolgáltató Információs Rendszer Névjegyzék december 20. Nagy Attila, GAK TSzK
Frontend login A fejlesztési feladat megnevezése: ▫Frontend login belépési űrlap létrehozása szaktanácsadói, illetve egyéb jogosultsági szintű felhasználók részére A funkció célja: ▫A szaktanácsadók a névjegyzékben szereplő adataikkal (névjegyzékszám, mint SZTIR felhasználói név és – azonos - jelszó) be tudjanak lépni a SZTIR jelszóval védett frontend felületeire. ▫Egyéb jogosultsági szintű belépés (pl. frontzend admin, gazda, stb) lehetősége
Szaktanácsadói adatfrissítés A fejlesztési feladat megnevezése: ▫Szaktanácsadói adatok (’névjegyzek’ adatbázis ’EMBER’ tábla) szinkronizálása a tartalomkezelő rendszer frontend felhasználókat tartalmazó (’fe_users’) táblával. A funkció célja: ▫A gyakorta változó névjegyzéki adatbázis tartalmának szinkronizálása a SZTIR frontend felhasználókat kezelő aktív adatállománnyal.
Rövid útmutató A) Frontend admin jogosultsági szint melletti belépés B) Szaktanácsadói adatfrissítés menüpont választása
Az adatfrissítés eredménye (backend)
Térkép nézet kistérségi és szakterületi bontás szerint A fejlesztési feladat megnevezése: ▫A szaktanácsadók címadatának geokódolása WGS84 koordinátarendszer szerint ▫A VKSZI adatbázis felhasználásával a szükséges adat nézetek elkészítése ▫Lekérdezési legördülő listák készítése kistérségi és szakterületi bontás szerint ▫A Google Maps API, a geokódolt címadatok és névjegyzéki adatbázis felhasználásával a lekérdezési feltételnek megfelelő eredmény generálása a térképre dinamikus markerek formájában. ▫Markerre történő kattintás után felugró panelben a tanácsadó főbb kontakt adatainak megjelenítése, valamint egy link biztosítása a részletek oldalra, amely a tanácsadó személyes weblapjára mutat. A funkció célja: ▫A legfontosabb csoportosítás szempontok szerint a szaktanácsadói lista megjelenítése térkép nézetben, áttekinthető módon, valamint a részletes adatok lekérésének
Szaktanácsadói személyes weblap szerkesztő (Rich Text Editor) A fejlesztési feladat megnevezése: ▫Egy frontend alá integrált adatszerkesztési funkció megvalósítása, amely a fe_users táblához kapcsolódik. A funkció célja: ▫A tanácsadó a frontend belépést követően az ’Adataim’ menüpont alatt tudja szerkeszteni saját adatait, valamint egy rich text editor mező segítségével személyes weblapját is elkészítheti.
Rövid útmutató A) Modulok főmenü, Névjegyzék+/Kistérségi térkép almenü választása B) Az adott oldalon egy kistérség választása
Felugró panel megnyitása
Részletek gombra kattintva a személyes weboldal megtekintése
Személyes adatok/RTE elérése E) Tanácsadói belépést követően az Adataim menüpontból