QUALIFORUM - DR. FIXLER LÁSZLÓ GÉMOSZ ORSZÁGOS KONFERENCIA 2006. MÁJUS A TÖRTÉNELEM ALULNÉZETBŐL AVAGY HIÁNYOSSÁGOK A MÁRKA- KERESKEDÉSEKBEN A PRÓBAVÁSÁRLÓK.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
MAGYAR SZABVÁNYÜGYI TESTÜLET
Advertisements

GLOBÁLIS válság – TOTÁLIS csőd Előadás a „Kiutak a gazdasági válságból: a fenntartható fejlődés irányai” konferencián (Budapest, MTA, május 14.)
FEOSZ KONFERENCIA BUDAPEST Dékány László.
Jó gyakorlatok a norvég foglalkozási rehabilitációban Kihívások és válaszok konferencia Szombathely Støren- Váczy Blanka szociálpolitikus.
A kenőanyag igazi szerepe a márkakereskedés életében Varsányi Gyula GÉMOSZ konferencia Győr, május 16.
„Régi jó földből – új erős hajtások”. Miért jelentkezek az SZMT Elnöki poziciójára? - Elvira •Mert nagyon sokat kaptam ettől a közösségtől, Tőletek és.
Az elektronikus kérelem-kitöltési próbaüzem szaktanácsadói támogatásának évi tapasztalatai Dr. Novák László vezető szaktanácsadó EURO-ÖKO FARM CSOPORT.
QUALIFORUM - NYERGES ATTILA GYORSJELENTÉS A GÉMOSZ ANKÉTRÓL (ROAD-SHOW A KÉPZÉSRŐL) május 26. Galyatető.
A munkabér meghatározásának dilemmái vállalati szempontból IV. Magyar Munkajogi Konferencia október Visegrád Rolek Ferenc vezérigazgató-helyettes.
EU támogatások és a kapcsolódó közbeszerzések tapasztalatai
BUDAKESZI VADASPARK EMBERNYELVEN ÁLLATOKRÓL avagy a vadasparki kommunikáció és ami mögötte van…
Felsőoktatási változások hallgatói szemmel Miskolczi Norbert.
 by Auto Consulting Cluster HU , péntek Széchenyi István Egyetem VIP Terem Győr, Egyetem tér 1. Részvételi díj: Autóipari Tanácsadó Klaszter.
dr. Szalay Beatrix osztályvezető
A fogyasztói magatartás
Szoftvertechnológiai Konferencia november 6.
Új törekvések a logisztikaiközreműködésben
Tibai Eszter Indíts el új munkatársat! A képek származási helye: internet és saját.
Megváltozott feladatok a középiskolai kollégiumi nevelésben Egy svédországi tanulmányút tapasztalatai fényében.
2009 Mit kell tudnom a tudományos diákköri munkáról? a Nyíregyházi Főiskola Műszaki és Mezőgazdasági Főiskolai Karán.
Hogy állunk a konvergencia folyamatban? Hamecz István ügyvezető igazgató.
A logisztikai szolgáltató központok fejlesztésnek hatása az ország fejlődésére Dr. Zsirai István Közlekedéstudományi Intézet Kht. főmunkatárs, tanácsadó.
VI. CRM konferencia - CEBC „ CRM? - Igen! A versenytársaink már csinálják! - De mit is? ” Számely Éva Vialto Consulting Május 28.
Versenytársból partner
Az inflációs célkövetés tapasztalatai Magyarországon
Az informatika mint a modern kereskedelem mozgatórugója Műszaki innováció a Praktiker Kft.-nél Ónody Sándor Magyar Közgazdasági Társaság, 43. Közgazdász-Vándorgyűlés.
A kompenzálásnak 3 lehetséges módja van: Δ=0 →amikor nincs kompenzálás Δ>0 →a kompenzálás érték pozitív Δ
Távhőszolgáltatás és fogyasztóvédelem dr. Balku Orsolya főosztályvezető Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság Távhőszolgáltatási Konferencia és KiállításPécs,
FEJLESZTÉSI FELADATOK FINANSZÍROZÁSA Gazdaságfejlesztési pályázatok a tervezéstől a megvalósításig - több száz nyertes pályázat tapasztalatai alapján -
Szolgáltatásfejlesztés Az értékesítési és marketing osztály feladata Új szolgáltatások kifejlesztése a hagyományos és a versenypiaci tevékenységhez.
ELEVEN – Mitől modell? Korreferátum a MindenGyerek Konferencián Ongjerth Richárd Budapest Január 22.
ÖSZTÖN VAGY TUDATOSSÁG AVAGY A GÉPJÁRMŰ-KERESKEDELEM IS SZAKMA DR. FIXLER LÁSZLÓ GÉMOSZ KÖZGYŰLÉS GYŐR, MÁJUS 16. QUALIFORUM.
Balatonalmádi 2006 május GÉMOSZ Országos Közgyűlés Ivanics Lajos Szerviz Bizottság.
1 GÉMOSZ Konferencia DR. GYŐZŐ GÁBOR a Magyar Gépjárműimportőrök Egyesületének ügyvezető elnöke május 17.
„Erős pillérek – javuló közlekedésbiztonság” Dr. Bencze József r. altábornagy Országos rendőrfőkapitány Közlekedésbiztonsági konferencia Budapest, 2009.
1 Zala Megye az Információs Társadalomban Konferencia Zalaegerszeg, május 30..
A hátrányos helyzetű munkavállalók munkaerő-piaci integrációja, mint a gazdasági stabilitás fontos tényezője Gödöllői Kistérségi Foglalkoztatási Paktum.
Gazdasági kapcsolatok és regionális együttműködések Félixfürdő május 17. Miklóssy Ferenc alelnök Magyar Kereskedelmi és Iparkamara.
Az igénybevevői nyilvántartás
Kosztolánczy György ügyvezető Budapest, március 9. Lakásvásár
AIG központ, New York. ALICO központ, Wilmington.
Beszámoló a szeptember 6-7-én Kovásznán megtartott II. Nemzetközi Klaszterkonferenciáról Készítette: Tárnok Barbara.
Az OFA Kht. Civil Műhely Szakmai tanácsadás, információcsere, helyi és regionális foglalkoztatási partnerségek fejlesztése 1.Foglalkoztatási Civil Műhely.
Kémia szakmódszertani kutatások a Debreceni Egyetemen Tóth Zoltán.
Pénzügykutató Zrt. és az UniCredit Bank Hungary Zrt. közös konferenciája Lehetséges-e Nyugdíjrendszer Reformja? Borza Gábor ING Stabilitás Pénztárszövetség.
A fogyasztói tudat befolyásolása a közösségi marketing eszközeivel
A szaktanácsadó segítő szerepe
Az utazásszervezés kihívásai TO stratégia / 1 Milyen TO vállalati stratégia tesz ma versenyképessé? 1.NAPRAKÉSZ A világ kihívásainak megfelelő!
INNO-REÁL Szövetség Civil Ágazati-szakmai Stratégiai Terv május 21.
1 KELER Tájékoztató Köszöntő Dudás György – KELER Zrt. Vezérigazgató Práger Ádám – KELER Zrt. Marketing és Ügyfélkapcsolati igazgató április 26.,
Róbert Péter Egyetemi tanár Széchenyi Egyetem, Győr
Külpiacra lépés az Európai Unióban – Gyurácz Németh Iván.
HEFOP és projekteredmények, hasznosíthatóság és egymástól tanulás Dr. Podruzsik Szilárd.
MESTER FRANCHISE-HÁLÓZAT JELLEMZŐI, ELŐNYEI Lavotha Ildikó cégvezető.
1 BÚTORSZÖVETSÉG OAFSZ BKIK A FÁTÓL A BÚTORIG ÁGAZATI EGYÜTTMŰKÖDÉS CONSTRUMA DR. FIXLER LÁSZLÓ IGAZGATÓ QUALIFORUM ELŐADÁSA TERVVEL.
Barankovics István Alapítvány Tanári Kerekasztal Kiss Mária Rita BIA Ifjúsági projekt vezető.
2008 Mit kell tudnom a tudományos diákköri munkáról? a Nyíregyházi Főiskola Műszaki és Mezőgazdasági Főiskolai Karán.
A tudatos fogyasztói magatartás kultúrájának terjesztése, a civil kezdeményezések fontossága Boczné Lakatos Vanda Pécsi Zöld Kör Egyesület – egyesületi.
VI. Országos Tanácsadási Konferencia, BKIK Budapest, március 21. (ISBN száma: ) Dr. habil. Kozári József CSc egyetemi docens GAZDASÁG-
Dr. Beck György Compaq Computer Mo. Kft. Vezérigazgató
8. tétel.
Termék-piacfejlesztési stratégiák (Ansoff-mátrix)
FORD KARRIER PROGRAM Értékesítők 2. szintű vizsga követelmények
Országos tanácsadási konferencia
Dolgozói Elkötelezettség Új megvilágításban
A magyar és az osztrák szaktanácsadási rendszer összehasonlító vizsgálata a gazdálkodók körében végzett kérdőíves felmérés által VÉR ANDRÁS - CSER.
1. Kik vagyunk és mi a célunk
Az integritás szerepe a jó kormányzás megvalósításában
A kamarák, mint köztestületek lehetséges szerepe a megváltozott munkaképességű személyek foglalkoztatásának elősegítésében.
1 Tudásbázis követelmények a digitális korszakban Gyulay Tibor tudásmenedzsment szakértő előadása „A tacit (avagy a hallgatólagos tudás) jövője a negyedik.
Előadás másolata:

QUALIFORUM - DR. FIXLER LÁSZLÓ GÉMOSZ ORSZÁGOS KONFERENCIA MÁJUS A TÖRTÉNELEM ALULNÉZETBŐL AVAGY HIÁNYOSSÁGOK A MÁRKA- KERESKEDÉSEKBEN A PRÓBAVÁSÁRLÓK ÉS A TRÉNEREK TAPASZTALATAI AVAGY AKINEK NEM INGE... DR. FIXLER LÁSZLÓ ELŐADÁSA

QUALIFORUM - DR. FIXLER LÁSZLÓ GÉMOSZ ORSZÁGOS KONFERENCIA MÁJUS A MAI KIHÍVÁS?  MEGVÁLTOZOTT A VILÁG!  MINDEN MÁSKÉPP VAN!  MINDENKI ELAD!

QUALIFORUM - DR. FIXLER LÁSZLÓ GÉMOSZ ORSZÁGOS KONFERENCIA MÁJUS HIÁNYOSSÁGOK A KIHÍVÁSOKNAK VALÓ MEGFELELÉSBEN NÉHÁNY TAPASZTALAT

QUALIFORUM - DR. FIXLER LÁSZLÓ GÉMOSZ ORSZÁGOS KONFERENCIA MÁJUS GLOBÁLIS HIÁNYOSSÁG NINCS SZINERGIA – NINCS CSAPATMŰKÖDÉS HA JÓ A SZERVIZ, ELRONTJA A PÉNZTÁROS HA JÓ A MUNKAFELVEVŐ, ELRONTJA A MOSÓ és így tovább GYAKRAN AZ EGYES SZEREPLŐK KIOLTJÁK EGYMÁS TEVÉKENYSÉGÉNEK POZITÍV HATÁSÁT (értékesítés – munkafelvétel – szerviz – háttér szolgáltatás). LEGJELLEMZŐBB SZINERGIAHIÁNY: ÉRTÉKESÍTŐ – MUNKAFELVEVŐ. (javítható!)

QUALIFORUM - DR. FIXLER LÁSZLÓ GÉMOSZ ORSZÁGOS KONFERENCIA MÁJUS MEGDÖBBENTŐ HIÁNYOSSÁG ROMLOTT AZ ÉRTÉKESÍTŐK TERMÉKISMERETE! (javítható!)

QUALIFORUM - DR. FIXLER LÁSZLÓ GÉMOSZ ORSZÁGOS KONFERENCIA MÁJUS HIÁNYOSSÁGOK: ÉRTÉKESÍTŐK PROAKTIVITÁS HIÁNYA TERMÉKISMERET HIÁNYA MÉLY ÜGYFÉLISMERET HIÁNYA CSAK „HANGOS PROSPEKTUS”-KÉNT MŰKÖDNEK (ügyfélközpontú érvelés az autóbemutatás helyett) TANÁCSADÓ MAGATARTÁS HIÁNYA (javítható!)

QUALIFORUM - DR. FIXLER LÁSZLÓ GÉMOSZ ORSZÁGOS KONFERENCIA MÁJUS HIÁNYOSSÁGOK: MUNKAFELVEVŐK MŰSZAKI CENTRIKUSAK – EZ IS FONTOS – ÉS NEM ÜGYFÉL-MEGKÖZELÍTÉSŰEK KEVÉSBÉ ÉRTÉKESÍTÉSI SZEMLÉLETŰEK - a szerviz ügyfelei mint lehetséges vásárlók - a szerviz ügyfelei mint ügyfélszerző nagykövetek (javítható!)

QUALIFORUM - DR. FIXLER LÁSZLÓ GÉMOSZ ORSZÁGOS KONFERENCIA MÁJUS HIÁNYOSSÁGOK: A SZERVEZET HIRTELEN NÖVEKEDÉS „A 12 éves és a 20 éves indián esete” NINCS VAGY NEM ALKALMAZOTT A SZERVEZETIRÁNYÍTÁSI RENDSZER (VIR) (javítható!)

QUALIFORUM - DR. FIXLER LÁSZLÓ GÉMOSZ ORSZÁGOS KONFERENCIA MÁJUS AMI JAVULT (HOGY OPTIMISTÁN FEJEZZEM BE...) BŐVÜLŐ SZOLGÁLTATÁSOK GUMI HOTEL HOZOM VISZEM A VERSENYTÁRSAK FIGYELÉSE BEST PRACTICE BENCH MARK AZ ÜGYFÉLTÖRZS KIALAKÍTÁSÁNAK SZÁNDÉKA

QUALIFORUM - DR. FIXLER LÁSZLÓ GÉMOSZ ORSZÁGOS KONFERENCIA MÁJUS KÖSZÖNÖM ÉS SIKERES HIÁNYFELSZÁMOLÁST! DR. FIXLER LÁSZLÓ TEL.: