Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Versenytársból partner

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Versenytársból partner"— Előadás másolata:

1 Versenytársból partner
Budapest, szeptember 27.

2 „Mindig oda korcsolyázom, ahol a korong lesz, és nem oda, ahol van”
Wayne Gretzky

3 Intervet Állategészségügyi piac Vakcinák, gyógyszerek, hormonok
Hobby állatok, gazdasági haszonállatok Világ: #3, Európa: #1, Magyarország: #2 Forgalom Magyarországon: 2 milliárd Ft Termékek száma: ~150 Alkalmazottak: 20 fő

4 A magyar piac Csökkenő állatlétszám Alacsony felvásárlói árak
Stagnáló piac Alacsony árú, generikus termékek Állami támogatások csökkenése Koncentrálódó termelés

5 1. paradigma váltás Nem kell mindig kaviár

6 Nem kell mindig kaviár Állatorvos ügyvezető Állatorvos képviselő
200 termék +20 forgalmazó Saját raktár Üzleti szemléletű ü.v. Kereskedő képviselő 150 termék 10 forgalmazó Bérelt raktár

7

8 Piac és Intervet növekedése

9 Állandó kihívások „lyukas” kisállat portfolio
20%-os éves növekedés Vakcinák 40%, gyógyszerek 60% Kritikus tömeg hiánya a kisállat szektorban Alacsony marketing költségvetés

10 Vetélytársból partner
2. paradigma váltás Vetélytársból partner

11 Partneri együttműködés
INTERVET (kisállat) 300 millió Ft forgalom Vakcinák 4+2 képviselő BAYER (kisállat) 200 millió Ft forgalom Gyógyszerek 4+1képviselő

12 Partneri együttműködés
500 millió Ft forgalom teljes kínálat 11 képviselő közös hűség program közös rendezvények csökkenő marketing kiadások növekvő forgalom

13 Intervet piaci részesedés

14 „Nem a legerősebb vagy a leginteligensebb fog fennmaradni, hanem az amely a leginkább képes a változásra” Charles Darwin

15


Letölteni ppt "Versenytársból partner"

Hasonló előadás


Google Hirdetések