Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

1. Kik vagyunk és mi a célunk

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "1. Kik vagyunk és mi a célunk"— Előadás másolata:

1

2 1. Kik vagyunk és mi a célunk

3 A GÉMOSZ-ról 2 mondatban:
Gépjármű Márkakereskedők Országos Szövetsége 2002-ben alakult magyar márkakereskedői és márkaszerviz érdekvédelmi szervezet jelenleg 144 taggal. Céljai között van az olyan vállalkozások támogatása, amelyek elfogadják a szakma etikai elvárásait, eleget tesznek adófizetési kötelezettségeiknek, betartják a környezetvédelmi előírásokat és a tisztességes verseny szabályait.

4 A JóAutók-ról 2 mondatban:
A legnagyobb magyar internetes médiavállalat részeként 2017 júniusában elindult autós hirdetési oldal Több évtizedes szakmai múlttal rendelkező internetes és autós szakemberek 25 fős csapata

5 A közös cél: A biztonságorientált autóvásárlók és a tisztességes eladók hatékony összekapcsolása

6 2. Mit kínálunk a vásárlóknak: az első 6 hónap eredményei.

7 250 minősített kereskedő Gablini, Porsche Hungaria és Weltauto hálózat, Schiller, Petrányi, Gombos, Fábián, Leier, Brill, Qualité, Formont, stb- stb. + a legjobb „fehérgalléros” használt kereskedők

8 5500 ellenőrzött hirdetés Bizonytalan eredetű és műszaki állapotú, szavatosság és felelősség nélkül árult, illetve „virtuális” autók nélkül

9 3. Mit szeretnénk kínálni 6 hónap múlva?

10 GÉMOSZ teljes tagságát
144 további márkakereskedőt + az összes hazai jószándékú, ügyfélközpontú használt autó kereskedést

11 15.000 ellenőrzött hirdetést
Bizonytalan eredetű és műszaki állapotú, szavatosság és felelősség nélkül árult, illetve „virtuális” autók nélkül

12 4. Mit nem fogunk kínálni?

13 „Feketelistás” kereskedések
6 hónap működés után 300 darabos „feketelist ával” rendelkezünk

14 ~ hirdetést Az elutasított kereskedések és „magánszemélyek” hirdetéseivel autót, a „virtuális kereskedések” állományával autót kínálhatnánk 6 hónap után et kínálunk.

15 5. Mit szeretnénk látni a piacon?

16 Elégedett vásárlókat…

17 Elégedett kereskedőket:
Kincses Márton, Savoya Autópark, Budapest „6 hétig árultam a piacvezető hirdetési oldalon egy hibrid Honda Civic-et, vezetett szervízkönyvvel, teljes előélet dokumentációval, ennek megfelelően magas áron. 6 hét alatt egy hívást sem kaptam. Föltettem a JóAutókra, és egy hét elteltével eladtam. A Vevő a JóAutókról jött.” Kecskés Krisztián, KE-OR Car, Dunakeszi “Június végén szerződtünk le, azóta minden autónkat feltöltjük a JóAutókra és július-augusztus hónapban eddig sosem tapasztalt forgalmat bonyolítottunk le, nagyon sokan mondták, hogy a JoAutok.hu oldalon látták az autót, meggyőzte őket a feltöltött rengeteg dokumentum. Én óriási jövőt jósolok az oldalnak” Talabér Tamás, Lővér Autó, Sopron “Egyik nap feltöltöttem a hirdetéseimet, másnap már hívott is egy érdeklődő, rögtön el is vitte a meghirdetett autót. Azon a héten még 2 autót eladtam az oldalról.”

18 6. Hogyan érjük el mindezt?

19 Pénzt fektetünk az ellenőrzésbe:
Folyamatosan bővülő adminisztrátor csapat ellenőrzi minden hazai autó adatait a közhiteles adatbázisokban és minősít minden feltöltött dokumentumot a teljesség, a koherencia és a hitelesség szempontjából Folyamatosan bővülő field-sales csapat ellenőrzi minden csatlakozni kívánó kereskedés céges hátterét a közhiteles adatbázisokban, illetve minősíti őket szakmai háttér és autóállomány szempontjából a személyes találkozókon. Folyamatosan bővülő IT csapat fejleszti a szükséges informatikai háttérrendszereket

20 7. Közös céljaink összefoglalva:

21 1. Piacfehérítés A tisztességtelen játékosok kiszorítása, akikhez jelenleg igazodni kell.

22 2. Transzparencia Minden elérhető adat publikussá tétele

23 3. Edukáció A vásárlás nem ér véget az árcédulánál – felelős döntéshozatal

24 Kérdések, válaszok

25 Köszönjük a figyelmet! Halász Bertalan – 30-432-9436

26


Letölteni ppt "1. Kik vagyunk és mi a célunk"

Hasonló előadás


Google Hirdetések