Lélek-központú asztrológia. Lélek: olyan egyesítő és kollektivizáló energia, amelynek elbűvölő vonzereje a SZERETET!!

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mit lehet tudni a célcsoportról?
Advertisements

Pénz-Gyönyör-Szabadság
Neveléselmélet, nevelésfilozófia
A közoktatás és a tudás (Csapó Benő: A tanulás és tanítás tudományos megalapozása) Elmúlt évszázad: az iskolázás gyors expanziója → Kimerült! Tartalék:
A kibocsátáscsökkentés első számú eszköze az energiahatékonyság
Munka - lakás - szabadidő egysége és szervezése pszichiátriai rehabilitáció gyakorlatában Dr. Pető Zoltán.
A filozófia helye a középiskolai oktatásban
A KARÁCSONYI IDŐ SZIMBÓLUMAI
A tehetség és felelősség
Méltósággal segíteni, Jót s jól tenni
és a legkevésbé teljes az
TANULÁS-TUDÁS-MINŐSÉG Farkas Katalin címzetes főiskolai tanár, SZTE Tanárképző Főiskolai tanár Budapest, november 29.
KNT-Keretmese.
A vezetőtanáron „innen és túl” Szivák Judit ELTE PPK
Nevelés- és oktatásszociológia
Az Ókori Kelet világnézete
Arisztotelész életútja.
Szociális tanulás formái
Fejlesztési koncepció
Alfred Adler individuálpszichológiája
A NEVELÉS FOLYAMATA ÉS MÓDSZEREI
ÁLLATÖV: Az asztrológiában – a bolygókról szóló tan mellett – a legfontosabb elem a csillagképek jelentéssel, a földi életre vonatkozó befolyással való.
A fejlesztő értékelés.
A kulturális antropológia etológiai aspektusa. "Az embernek mint fajnak nagy evolúciós újítása a közösség kifejlődése. Nem az egyének versenye a döntő.
Kisebbségi kultúrák.
Életközép - krízis Tóth Sándor Pécs,
A Lévay József Református Gimnázium és Diákotthon KÜLDETÉSNYILATKOZATA MUNKAANYAG: az augusztus i csoportmunkák, a vezetőségi együttgondolkodás,
SZOCIÁLPSZICHOLÓGIA: Történeti vázlat
A k i s é n ÉS A N A G Y É n. K É T Á L L Í T Á S Leszületni jó, mert fejlôdünkLeszületni jó, mert fejlôdünk Leszületni kudarc és meg kell szabadulni.
A professzionalizmus formálódása és jelentése (Kozma J.2002)
Személyiségünk a betűkben
A békéltetés szolgálata
A csillagászat keletkezése
KÖZÖSSÉGI SZOLGÁLTATÁSOK - MÉRÉS-ÉRTÉKELÉS ALTERÜLET Liptákné Czakó Ildikó Országos Egyházi TISZK Nonprofit Kft. © Szöllősi és Társai.
műelemzés ELJÁRÁSOK, MÓDSZEREK
Európa városi történelme
Antropológia VII. Személy - Lélek I..
Pszichológiai Ismeretek
Lukács Oktatási Központ
FRANCESKO PETRARCA Petrarca 1304-ben született fehér guelf családban.
Az irodalmi művek elemzésének és értelmezésének lehetséges szempontjai
Személyiségünk szerepe - a lelki-, és energiaegyensúly megtartásában
A CSALÁDOK HITVALLÁSA.
AZ „AUTÓK SZOCIOLÓGIÁJA” Rémai Dániel 2007 Minden jog fenntartva!
1. BEVEZETÉS. EMBER,ENERGIA, KÖRNYEZET
Mandulavirágzás Tudományos Napok A FENNTARTHATÓ FEJLŐDÉS ELMÉLETI ALAPJAI Dr. Hajnal Klára PhD egyetemi adjunktus PTE TTK Földrajzi Intézet Társadalomföldrajzi.
Földünk, a kiváltságos bolygó Válaszkeresés a Világegyetem miértjeire...
A fények és színek hatása ....
13K – Tárgyalási technikák – 2. előadás
2009/2010. tanév Pestszentimre Ady Endre Utcai Általános Iskola.
Maximális teljesítmény
Antal Tamás 11.c.  Definíció  Történelme  Érdekességek  Első főtétel.
Kultúra értelmező kéziszótár alapján három jelentés
Ó drága kincs te szeretet, Jöjj, töltsd be fáradt lelkemet,
Az iskolai szervezet és fejlesztése
Domszky András: Önmenedzselés és etikai kérdések a szakértői munkában A szakértői munka jelentősége, elismertsége az ellátórendszerben. Függetlenség, szervezeti.
Asztrológiai továbbképzés
A viselkedés és az iskolaérettség kapcsolata
Asztrológia I..
Freud motivációs elmélete A strukturális modell
Asztrológia I..
A FELVILÁGOSODÁS PEDAGÓGIÁJA
Spinóza ( ) Descartes-nál megoldatlan kérdés: Hogyan lehet hatással egymásra a test és a lélek (nála ugyanis ez két különböző szubsztancia). Spinóza.
Alapvetés, az emberi jogok rendszere
Közoktatási vezető II. félév
Spinóza ( ) Descartes-nál megoldatlan kérdés: Hogyan lehet hatással egymásra a test és a lélek (nála ugyanis ez két különböző szubsztancia). Spinóza.
Hegel ( ) rendszerfilozófiája
A fények és színek hatása ....
Velünk élő középkor Forrás:
Előadás másolata:

Lélek-központú asztrológia

Lélek: olyan egyesítő és kollektivizáló energia, amelynek elbűvölő vonzereje a SZERETET!!

Az emberi tudat minőségét befolyásolja: -történelmi korszak -generáció, amelybe beleszülettünk -generáció, amely felnevelt

Egyéni szinten meghatározó : -faji és nemzeti eredetünk -biológiai karma -személyes fejlődésünk ált. szintje

Az emberi tudat és a kultúra fejlődése párhuzamos az adott társadalomban alkalmazott asztrológiával.

Az európai középkor asztrológiája tele volt a gyász, a pestis, a halál és egyéb negatív asztrális hatások előrejelzéseivel.

Az ókori Görög asztrológia rendezettebb és logikusabb volt. A bolygó istenek együtt éltek az emberekkel és aktív szerepet játszottak az élet kibontakozásában.

A Káldeusok és az ősi Zsidóság elmerült a Kozmikus Törvények értelmezésében. A Viktoriánus asztrológia tele van morális elfojtásokkal. Ők szigorú erkölcsi ítéletek és figyelmeztetések formájában értelmezték a születési horoszkóp és a tranzitok fényszögeit.

A modern, humanista, pszichológiai irányultságú asztrológia megmutatja, hogyan tekinthetünk magunkra kicsit objektívebb módon- hogyan tekinthetjük saját magunkat energiának- sőt esetleg hogyan érthetjük meg némileg lényünk egyetemességét.

A Lélek központú asztrológia középpontjáb an az áll, hogy mi a célja, milyen a szerkezete a Léleknek, és hogyan nyilvánul meg a személyiség külső életében.

Az Új Kor asztrológiájának megalapozója a Tibeti Mester Djwhal Khul

Alapelvek: Exoterikus asztrológia: személyiség szempontú Ezoterikus asztrológia: Lélek szintű Út: az intuitív képesség, hogy felismerjük azt a szintet, amelyen ezek az energiák kifejeződnek.

Az asztrológus feladata: Megfigyelje, hogy az alacsonyabb rendű egót, hogyan lehet úgy alakítani, hogy végül harmóniába kerüljön a Lélek energiáival.

A horoszkóp bemutatja: Lélektani igényeinket Teendőinket Spirituális tudnivalóinkat Képességeinket Hajlamainkat

Ábrázolja: a nagyobb egészhez tartozásun k minőségét és az egyéni lét értelmét és összes előző életünk összegző dik.