Von Bartheldné Ábri Judit ACC Brandépítés személyes értékekkel, kvalitásokkal január 30.
Önök miért vannak itt? Mi a céljuk?
Tudatosság Önfejlesztés
Minden megszólalás egy értékesítési lehetőség
Három énünk van: - amilyennek én látom magam - amilyennek mások látnak – visszajelzés - amilyen valójában vagyok
Az énmárka építés - tudatosság Mi az énmárka? - amit a hátam mögött mondanak - egy betartott ígéret, hogy mit kap az ügyfél
A márka előnyei: -Láthatóság -Cégérték növekedés -Kék Óceánt teremtünk magunknak -Értékesebb megbízások, több nyereség -Stabilitás, fókusz A márka hátrányai: -Dobozba zár -Fenn kell tartani
© / EN HATÁSHATÁS Üres PR Erős énmárka Gyenge énmárka Lángelme az elefántcsont toronyban É R T É K T E R E M T É S +_+_ + _
Az énmárka építés: differentiation - megkülönböztetés dramatization - előadás - kreativitás
A márka építéshez kell a Social Intelligence (Társadalmi (társasági) Intelligencia) - nemcsak azt, hogy milyennek látszol, hanem, hogy hogyan menedzseled azt - 5 jellemzője:
1./ Jelenlét - megjelenés Stílus, öltözködés, egy mosoly…. Mit szeretnek az emberek leginkább hallani? Magabiztosság, önbizalom, tisztelet a másik iránt -Az első benyomás számít -Légy emlékezetes és érdekes, azáltal, hogy érdeklődsz -A cél, hogy kedvező benyomást hagyj magad után -Networking – úgy készülj rá, mint az első randira
2./ Világos, érthető kommunikáció Mit akarunk elérni, megértetni, Készüljünk a networking rendezvényekre – elevator speech Kerüljük a direkt értékesítést a networking rendezvényeken
3./ Empátia - Odafigyelni, meghallgatni és megérteni másokat „külső zaj” - Visszajelzést fogadni - Ha kapni akarsz, előbb adnod kell - Energia szint, rezonancia
4./ Felmérni erősségeinket - énmárka építés Kérdések: -Mit szeret a legjobban csinálni? (Passion) szenvedély - tudás - érték - kiválóság -A vállalkozásának mely része a kedvence? -Hogyan lehet azt felnagyítani, felerősíteni?
5./ Hitelesség - Nem elég igaznak látszani, igazat is kell mondani! - Harmadik fél ajánlása
Fogalmazzuk meg cég filozófiánkat (Mission ) Mit? - Mi a termékünk, tevékenységünk Hogyan? - Mi az, amiben kiemelkedünk Miért? - Cégünk küldetése