Von Bartheldné Ábri Judit ACC Brandépítés személyes értékekkel, kvalitásokkal 2013. január.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Advertisements

Személyes márka kommunikációja
ONLINE ÉRTÉKESÍTÉS május 14 A MARKETINGBEN ÉS AZ ÉRTÉKESÍTÉSBEN.
5. A reklám Megszületett a reklám törvény: évi LVIII. törvény (ami már megjelenése előtt is heves vitákat váltott ki) A törvény hatálya kiterjed,
Több szerződés, lojális ügyfél Erdős Mihály elnök-vezérigazgató.
E.ON – Versenyben Önökért!
Az angyalmentők száma: 333. Ez egy különleges meditáció, amelynek segítségével vészhelyzetben is pillanatok alatt kapcsolatba léphetünk az angyalokkal,
Értékek az értékelésben Mik a fontos kérdések?
Civilek a pályán Dr. Fazekas Ildikó Önszabályozó Reklám Testület főtitkár CivilKomP’ Január 13. Péntek.
Trendek a világban /140 ország, tanácsadó/ Dr. Szilágyi Judit.
Üzleti kapcsolatépítés és értékesítés a gazdasági válság idején
KI AZ ERŐS???.
Picasso: Festival Mondial HUNGART ©
Gyümölcsöző társadalmi vállalkozások - a Fruit of Care, mint társadalmi márka - ajándék, amivel kétszer ad.
A fények és színek hatása... A fények és színek hatása... ( munkatársi csapat épités)
E.ON – Versenyben Önökért!
A személyes részvétel előnyei Legyünk jelen! Piac & Profit Demcsák Mária alapító főszerkesztő.
Kkv Akadémia 7 nap, 7 gyakorlati téma kezdő és haladó kkv-vezetőknek.
A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON.
Zsikazsu Emlékkönyve.
Hogyan válhatnak a cégértékek a teljesítmény katalizátorává? A Cegos üzleti reggelije március 3.
Marketingkommunikáció
MARKETINGKUTATÁS III. Előadás: A megkérdezésről bővebben.
AUCHAN MAGYARORSZÁG KFT.
Könyvtárvezetési stratégiák, vezetési típusok
Kkv Akadémia 7 nap, 7 gyakorlati téma kezdő és haladó kkv-vezetőknek.
 (ISBN: )  "Életutak – generációk - ünnepek„ szakmai konferencia szakmai.
Összefoglaló feladatsorok Fehér Zsolt. A public Relations Olyan kommunikációs tevékenység, melynek célja a vállalkozás és környezete közötti bizalom kiépítése.
A HR respektusa Energin Kft. Energin Kft. Megismerés Hasznosság Felhatalmazás Szakértelem Hitelesség Egyensúly.
1. Kedvelte őket az egész nép ApCsel. 1:42-47 (47/a) „… és kedvelte őket az egész nép.” χαρις (khárisz):- kegyelem (mint örömteli jutalom),
MCE Konferencia MMM – Hatékony kommunikáció MCE Konferencia Pécs MMM – A controller hatékony kommunikációja Megérteni Meggyőzni.
Sponsorare necesse est
Minőség menedzsment 6.előadás
Köztünk élnek. Ismered őket? EIA/2012/
Az Élet Igéje július.
Kiscsoportos stratégiai és döntési gyakorlat. Milyen ember a PROJEKT MENEDZSER?
Online értékesítési modellek
Könyvtári protokoll Fodor Péter előadása október 6.
MIÉRT GYÖTÖRJÜK EGYMÁST KIMUTATÁSOKKAL? Készítette: Gönye Zoltán, TE MIÉRT TESZED?
Építsünk jó értékesítési csapatot! Sikerorientált értékesítés.
UTAZÁS FÓRUM 2013 „T ö bb vend é get szeretnénk…” Kőnig Erika marketing igazgató stratégiai kapcsolatok, promóciók.
AZ PÉNZÜGYI SZABADSÁG MEGTEREMTÉSÉNEK ÚTJA
Közösségi marketing Egy új üzleti modell az Új Korszak Társaságával.
A SZEMÉLYES MÁRKA ÉS A STORYTELLING EREJE
A fények és színek hatása ....
A vezető személyisége – a ma követelményei és a holnap kihívásai.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet 1051 Budapest, Dorottya u Az ökoiskolák előtt álló jelenlegi kihívások és a lehetséges válaszlehetőségek.
Bányászati kommunikáció Koritár Henriett Koordinációs munkatárs - NFM Országos Bányászati Konferencia Március Egerszalók.
4. Bináris Bónusz! 10% Az Ön Bináris struktúrájának két ága /lába/ van . Kétféleképpen kerülhet új tag a rendszerébe. Vagy Ön csatlakoztat új tagokat.
A NŐI KÜLDETÉS. Reklámok Csomagolás,vagy igazi értékek igazi értékek.
A marketing olyan eljárás (ma már tudomány, szakma), amely feltárja a kielégítetlen szükségleteket és igényeket, méri és értelmezi jelentőségüket, eldönti,
Kedves Akadémia Hallgató, Még egyszer köszönjük, hogy velünk voltál a tréningen. Az előadás anyaga minden résztvevőnek jár. Használd boldogan, de kérjük,
Kedves Akadémia Hallgató, Még egyszer köszönjük, hogy velünk voltál a tréningen. Az előadás anyaga minden résztvevőnek jár. Használd boldogan, de kérjük,
Hozzátartozók és szociális intézmények 2.rész
Rendezvényszervezési technikák Mozgássérültek Budapesti Egyesülete október 5. Lurdy Ház.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
ÜGYFELEK ÉS CSOMAGOK: mindenki elégedett? A fogyasztók és a bizalom kérdése.
Szeretni tudni kell Tanulható a szeretet?.
Tibeti személyiségteszt
Balogh Andrea Johanna MKSZ, Siófok április 27.
Konfliktus fogalma: az értékek vagy érdekek összeütközése.
Magyar Projektmenedzsment Szövetség
Vállalati terv bemutató
Partnerség és együttműködés
Kávéfolt (#brandes) (lesz macskás kép is! :).
1.1 Marketing előadás Az élmény szerepe a marketingtevékenységben
Könyvtári protokoll. Kommunikáció Folyamat, amelyben az egyén információt továbbit azzal a céllal, hogy más egyént befolyásoljon. Folyamat, amelyben.
Kommunikációs gyakorlatok Koncz Katalin egyetemi tanár
A fények és színek hatása ....
ROMA STRATÉGIAVÁLTÁS A MUNKAERŐGAZDÁLKODÁSBAN
Előadás másolata:

Von Bartheldné Ábri Judit ACC Brandépítés személyes értékekkel, kvalitásokkal január 30.

Önök miért vannak itt? Mi a céljuk?

Tudatosság Önfejlesztés

Minden megszólalás egy értékesítési lehetőség

Három énünk van: - amilyennek én látom magam - amilyennek mások látnak – visszajelzés - amilyen valójában vagyok

Az énmárka építés - tudatosság Mi az énmárka? - amit a hátam mögött mondanak - egy betartott ígéret, hogy mit kap az ügyfél

A márka előnyei: -Láthatóság -Cégérték növekedés -Kék Óceánt teremtünk magunknak -Értékesebb megbízások, több nyereség -Stabilitás, fókusz A márka hátrányai: -Dobozba zár -Fenn kell tartani

© / EN HATÁSHATÁS Üres PR Erős énmárka Gyenge énmárka Lángelme az elefántcsont toronyban É R T É K T E R E M T É S +_+_ + _

Az énmárka építés: differentiation - megkülönböztetés dramatization - előadás - kreativitás

A márka építéshez kell a Social Intelligence (Társadalmi (társasági) Intelligencia) - nemcsak azt, hogy milyennek látszol, hanem, hogy hogyan menedzseled azt - 5 jellemzője:

1./ Jelenlét - megjelenés Stílus, öltözködés, egy mosoly…. Mit szeretnek az emberek leginkább hallani? Magabiztosság, önbizalom, tisztelet a másik iránt -Az első benyomás számít -Légy emlékezetes és érdekes, azáltal, hogy érdeklődsz -A cél, hogy kedvező benyomást hagyj magad után -Networking – úgy készülj rá, mint az első randira

2./ Világos, érthető kommunikáció Mit akarunk elérni, megértetni, Készüljünk a networking rendezvényekre – elevator speech Kerüljük a direkt értékesítést a networking rendezvényeken

3./ Empátia - Odafigyelni, meghallgatni és megérteni másokat „külső zaj” - Visszajelzést fogadni - Ha kapni akarsz, előbb adnod kell - Energia szint, rezonancia

4./ Felmérni erősségeinket - énmárka építés Kérdések: -Mit szeret a legjobban csinálni? (Passion) szenvedély - tudás - érték - kiválóság -A vállalkozásának mely része a kedvence? -Hogyan lehet azt felnagyítani, felerősíteni?

5./ Hitelesség - Nem elég igaznak látszani, igazat is kell mondani! - Harmadik fél ajánlása

Fogalmazzuk meg cég filozófiánkat (Mission ) Mit? - Mi a termékünk, tevékenységünk Hogyan? - Mi az, amiben kiemelkedünk Miért? - Cégünk küldetése