Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Balogh Andrea Johanna MKSZ, Siófok április 27.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Balogh Andrea Johanna MKSZ, Siófok április 27."— Előadás másolata:

1 Balogh Andrea Johanna MKSZ, Siófok 2017. április 27.
A szervezet üzenete Óvatosan a szavakkal és a megjelenéssel! Balogh Andrea Johanna MKSZ, Siófok április 27.

2 Szervezet - személyiség

3 Személyiség A gondolkodás, érzelmek és viselkedés azon megkülönböztető mintáit jelenti, melyek az egyén személyes stílusát meghatározzák, és környezetével való interakciót befolyásolják

4 Személyiség Walter Mischel -személyi változók felállítása
1. kompetencia: Mire vagyunk képesek ? 2. kódolási stratégia: Milyennek látjuk a helyzetet? 3. elvárások: Mi fog történni? 4. szubjektív értékek: Megéri- e? 5. önszabályozó rendszerek, tervek: Hogyan érhetjük el céljainkat?

5 A szervezet ujjlenyomata
Megjelenés Tartalom Ideológia Cél Kivitelezés Kommunikáció Egyediség

6 Egység - kommunikáció Egyeztetett tájékoztatás Egységes
belső kommunikáció Eredményes külső kommunikáció Egységes külső kép

7 A kommunikáció folyamata
Csatorna Üzenet Zaj Visszacsatolás /Schramm’ model/

8 A vezető a szervezetben
A kommunikáció kiemelt jelentőséggel bír a vezető számára, hiszen a kommunikációs folyamat révén gyakorolhatja vezetői funkcióit (szervezés, tervezés, ellenőrzés, stb.),

9 A vezető a szervezetben
A kommunikáció segítségével tudja érvényesíteni vezetői kapcsolatait beosztottjai, környezete, illetve vezetőtársai, felsőbb szervek felé A külső és belső kommunikációs folyamatok összehangolásában, irányításában meghatározó szerepe van A belső és a külső információ a vezetőt keresi

10 A környezet elismerése
A szervezet üzenete A környezet elismerése

11 Szervezet - környezet Negatív Pozitív
A környezet nem ismeri el a szervezet teljesítményét, nem értékeli, elutasítja vagy közömbös A szervezet teljesítményét környezete elismeri, értékeli, pozitívan minősíti A szervezetben bíznak, elfogadják Hírneve pozitív

12 Public relations gondozza a hírnevet

13 PR Kölcsönös előnyökön alapuló kommunikáció és kapcsolatok tudatos szervezése, melynek célja az egyének, szervezetek és környezetük közötti megértés, valamint a bizalom megteremtése, fenntartása. (Magyar Public Relations Szövetség)

14 Óvatosan a szavakkal, a megjelenéssel!

15 Szervezet kontra média
A szervezet elvárásai A média elvárásai Pontos adatközlés Torzítás nélküli híradás Valós tartalom Forrás megnevezése Tényszerű tájékoztatás Háttéranyag, információ Közlés előtti jóváhagyás Partnerség Házirend betartása Pontos adatközlés Hitelesség Segítőkészség Partnerség a hírközlésben Gyors reagálás Rugalmasság Jó kommunikációs képesség, közérthetőség

16 Média Miket érdemes tisztázni nyilatkozat előtt? (kérdés-felelet) Miként lehet mögé látni az ártatlannak tűnő kérdéseknek? Mit lehet tenni, ha nem korrekt a tájékoztatás?

17 Visszatekintés

18 Összegzés Kommunikáció szerepe - megbecsülése
Kommunikáció – személyiség - szervezet Kommunikáció helye – ideje - tartalma Kommunikáció - eszközei Kommunikáció - hatalma

19 Köszönöm szépen a figyelmet!


Letölteni ppt "Balogh Andrea Johanna MKSZ, Siófok április 27."

Hasonló előadás


Google Hirdetések