Nyári gyakorlat Szentendre 2013 Hajózás. Megérkeztünk Szentendrére, a komppal átmentünk a szálláshelyünkre.

Az olasz diákok megérkezése Az első napon, mikor az olasz diákok megérkeztek, két csoportban ismerhették meg közelebbről is a magyar a nyelvet. Később.

Ciprusi kaland.
Erre a csodaszép kirándulásra összesen 16 tanuló és 1 tanár jutott el.A királyhalmi iskolából 1o tanuló,Hajdúnánásról pedig 6 diák és az egy tanár Csorba.
ZENE: Love Me With All Your History Egy asszony kijött a házból, és három, hosszú, fehér szakállú öregembert látott üldögélni az udvaron. Nem ismerte.
BUDAPEST, – Lukács Ferenc
Önkéntes program a Budapest Kőbányai Önkormányzat
Van már programod nyárra? Valami különleges,egyedi……..
Élménybeszámoló június 15-én kezdetét vette az osztálykirándulásunk. Még alig szálltunk fel a vonatra, de már korgott is a gyomrunk. Elővettük.
IDÉZEZEK „Nem kívánok ragyogást,
„Európai Gasztro-Portré” Leonardo da Vinci mobilitási projekt 2009/2010 projektév 53 résztvev ő vel 2010/2011 projektév 68 résztvev ő vel 2011/2012 projektév.
Kedves kis történetek Magdika.
Siófok, ahol a FESTŐ műterme áll. Első tájképe is itt készült,
Geometriai transzformációk
A Jókedv, a Bánat, a Bölcsesség.... és sok más között a Szeretet.
Közlekedés Mivel utaztunk a kiránduláson.. Az első közlekedési eszköz amivel utaztunk az a vonat volt, amivel Püspökladányba mentünk. Püspökladányból.
A 8.H első IGAZI osztálykirándulása Borongósan indult a nap, mégis izgatottan néztünk utunk elébe, hiszen ez lesz az első osztálykirándulásunk.
Készítette: Novák Edvin
Nem számít!. Nem számít! A jó sorrend a konzultációkhoz: 1. Vágyak. 2. Problémák. 3. A félelmek eltávolítása átbeszéléssel! 4. Következő havi terv.
Élet a romok között A Haller utcától a Füvészkertig.
Sokan csak azért beszélnek, mert azt hiszik
„Én-fejlesztés a művészetek eszközeivel” tehetséggondozó tábor november november 8. NTP-MR-MPA
Hadházi Dóra Brauhaus zum Löven. Elindulás, utazás Németországba én éjfélt ütött az óra, mikor elindult buszunk, hogy összeszedje kis csapatunk.
Egy középkori naszád újjászületik
Fazekas fesztiválon jártunk április 25-én A zalaegerszegi Skanzenben.
Évközi beszámoló Képfeldolgozás csapat 2.
A Háromfejű sárkány A King Black Dragon (KBD) o Ez a KBD o Szint: 276 o Élet: 2400 o Támadási típusok: Melee, Mage, Range, Dragon Fire o Max. hit: 800.
Mesés Mesék Élvezd a mesék csodálatos világát!
Fülemüle informatika verseny
KBSZ SZAKMAI NAPOK - HAJÓZÁS Budapest, április 24. Wimmer Gábor
A Jókedv, a Bánat, a Bölcsesség.... és sok más között a Szeretet.
Gyerekek í rták - Istennek Kedves Isten! A jelmezbálon ördögnek fogok öltözni, nem baj? Marine.
Bemutatom az ifiseket Mátraházán volt idén a „beavatás”, vagyis ott készítettek el ő minket az ifire Íme az idei konfirmandus csapat:
Szajkó Gréta Találkozás Zizivel. 1. RÉSZ Márc. 32-én,- mert nálunk ilyen is van-unatkoztam, ezért beültem a rakétámba, és elmentem a Marsra. Amikor odaértem,
25. KLAPKA GYÖRGY LÖVÉSZDANDÁR
ALERT PAY SZEMÉLYAZONOSÍTÁS Ezzel igazolod, hogy létező személy vagy,és,hogy ezzel a számlával te rendelkezel.
A HAJÓTÖRÖTT
A falu Katona András 8.c. Gazdaság A faluban sokan élnek mezőgazdaságból, a település környékén rengeteg termőföld van. Ezen kívül többen segédkeznek.
SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK A TÁMOP Jó pályán! projekt nyíregyházi szakmai fórum RÉSZTVEVŐIT! Nyíregyháza, július 16 szombat.
OP csapat márciusától novemberig Edzésnapok száma: 52 Versenynapok: 24 Vizen töltött: 76 Voltak szép pillanatok, kemény helyzetek, kisebb csalódások,
Ingolstadt meghódítása 2008 július 5-19 Műszaki informatikusok tanulmányútja A LEONARDO pályázat segítségével.
Jókai Mór Általános Iskola 3
Anglia Portsmouth.  Az angliai utazásunknak talán a szállás volt az egyik leg meghatározóbb kérdése számomra, hiszen mindég érdekelt, hogy hogyan élnek.
Szent Miklós püspök Élete és legendái.
A Jókedv, a Bánat, a Bölcsesség.... és sok más között a Szeretet.
Péntek!!!. 1. állomás: Kolozsvár Házsongárdi temet ő : A temet ő ben fényképezkedtünk és sétáltunk. A Házsongárdi temet ő arról kapta a nevét hogy el.
A lógósok. Na,itt van főhösnőnk aki… MOST KELT FEL?!
KÜLFÖLDI GYAKORLAT. Szabadidőmet nagyon ki kellett, hogy élvezzem mert nem volt sok belőle. Az első napokban még furcsa volt kicsit a közlekedés.
Szélességi bejárás. Feladat  Szélességi bejárás módszerrel menjünk végig egy tetszőleges gráfon.  Kikötés: A gráf egyszerű, azaz hurok- és többszörös.
Más lettem? Más lettem..
PORTSMOUTH. AZ INDULÁS NAPJA: Elégé izgalmas volt mivel még nem utaztam eddig repülőn soha. De, nem volt rossz sőt élveztem. Főleg a felszállást, de ami.
Sokan csak azért beszélnek, mert azt hiszik a hanggal könnyebb bánni, mint a csönddel.
Tenger takarja lábnyomát, Szelek suhan Mint titkos szárnyán bánya
Közlekedésre nevelés az óvodában - workshop
Alliance Francaise-Debrecen Kereskedelmi és Vendéglátóipari Szakközépiskola és Szakiskola.
NEMZETI KÖZLEKEDÉSI HATÓSÁG
Kedves Akadémia Hallgató, Még egyszer köszönjük, hogy velünk voltál a tréningen. Az előadás anyaga minden résztvevőnek jár. Használd boldogan, de kérjük,
Szakmai gyakorlat Szarvas április 3. – 16. ERASMUS+ Gál Ferenc Főiskola Szarvasi Gyakorló Általános Iskola és Gyakorlóóvoda, Bölcsöde.
DÉL-KOREA ASAN, SZÖUL AUGUSZTUS  Augusztus között a dél-koreai Asanban, testvérvárosok számára szervezett táborban vettünk részt.
DEBRECEN SZÉKELY SZEMMEL Barót-Debrecen,,határtalan’’ program.
Svédországi beszámolóm TanumStrand
Masserberg Németországi gyakorlat
A királyréti kirándulás Azért tetszett a kirándulás, mert utaztunk kisvonattal is. Amikor leszálltunk a kisvonatról,a tanösvény felé vettük utunkat. A.
Az 5.b karácsonya.
Készítette: Majerhoffer Nóra
Fekete Kalóz kapitány matrózai
Miért a Műegyetem? Kiskoromban gyakran mentünk el a BME K épülete előtt. Mindig megjegyeztem, hogy úgy néz ki mint valami palota. Később megtudtam, hogy.
AZ INTÉZMÉNY NEVELÉSI CÉLJAI
Iskolai szabályok – harmadik osztály
Erdélyi kirándulás Élmények.
Kabar utcai óvoda vasgyár.

Nyári gyakorlat Szentendre 2013 Hajózás

Megérkeztünk Szentendrére, a komppal átmentünk a szálláshelyünkre.

Egy kis káosz az udvarban, vagyis sátorállítás. Izgatottan vártuk, mit fogunk csinálni.

Ismerkedés a kikötővel és a hajóval. Tapasztaltuk az elmélet gyakorlatban történő alkalmazását

Megismertük a matróz feladatait és árral, széllel szemben eveztünk egy helyben.

Szakmai gyakorlat csúcsa - hajóvezetés

A kikötéshez használt kötélmunkák és a dobókörte rejtelmei.

A szabadidőnkben sokat sétáltunk, felfedeztük a csodás Szentendrét.

Jól szórakoztunk a táborhelyen, próbáltunk halat vacsorázni, de csak lecsó lett belőle.

Hát nem fenékig tejfel a hajós élet de még eközben is jól mulattunk.

A kapitány megmutatta nekünk emlékeit, díjait, és kedvesen ösztönzött minket a további sikerek eléréséhez.

Bár a kapitány kedves volt, ha valamit nem jól csináltunk mehettünk még egy kört, de nem bántuk, mert rengeteget tanultunk és jó élményekkel gazdagodtunk ezért köszönjük neki.

Sikeresen betartottuk a szabályokat, elvégeztük a feladatokat, és mivel remekül éreztük magunkat, suli után itt tartjuk meg a búcsú bulit is.

A nagy csapat búcsút vesz, de reméljük még találkozunk.