Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadások a következő témára: "A királyréti kirándulás Azért tetszett a kirándulás, mert utaztunk kisvonattal is. Amikor leszálltunk a kisvonatról,a tanösvény felé vettük utunkat. A."— Előadás másolata:

1 A királyréti kirándulás Azért tetszett a kirándulás, mert utaztunk kisvonattal is. Amikor leszálltunk a kisvonatról,a tanösvény felé vettük utunkat. A nyolcadik állomásnál egy bányára leltünk, ahová be is mentünk, és az tetszett a legjobban, hogy egy telefon segítségével világítottunk a koromsötétben. A bánya előtt egy tónál sétáltunk, és láttunk benne sok ebihalat és békát. Utána a királyréti szállóba mentünk ebédelni, de egy másik csoport volt előttünk, ezért mi nem maradtunk bent, hanem az osztállyal kimentünk fogócskázni. Dorina és Krisztofer

2 A királyréti kirándulás Számunkra a kirándulás egy hatalmas élményt jelentett. Egyik kedvencünk a kisvasúton utazás. A második, amikor átkeltünk az erőnek arra a részére, ahol véget értek a tölgyfák, és a fenyőfáknak adták át helyüket. Csodálatos környezetben hajthattuk végre a feladatokat. A számháború egy elfelejthetetlen élményt nyújtott nekünk. Izgalmas része volt a kirándulásnak, amikor körbekerültük a tavat. Rengeteget dolgot tudtunk meg az állatokról. Nagyon szépen köszönjük ezt a csodálatos kirándulást. Jázmin és Dominika

3 A királyréti kirándulás Nekünk legjobban az erdei tanösvény tetszett
A királyréti kirándulás Nekünk legjobban az erdei tanösvény tetszett. Nagyon jó volt a csapatmunka, és megragadott minket az erdő szépsége. A második ,ami legjobb volt, a tó körülötti sétálás volt. Láttuk a teknősöket, és a csodaszép vízililiomokat. A tó közepén volt egy sziget, amely sok állatot és növényt rejtett. Az erdei tanösvény változatosságát az adta,hogy lombos erdőn, és fenyőerdőn is átvezetett. Nagyon szép látványt nyújtott. Nagyon jó volt a kirándulás, reméljük máskor is lesz ilyen élményünk az osztállyal. Csenge és Kristóf

4 A királyréti kirándulás Sok jó élményünk volt, és most felsoroljuk őket. Kezdjük az utazással a kisvasúton, aztán amikor beléptünk a sötét bányába, láttuk a teknősöket a tónál. De folytathatjuk az élvezetes csapatmunkával, és az ebéd is nagyon finom volt. Sajnos pár sebet is kaptunk, és nem tetszett a számháború, de ez nem vette el a kedvünket. Mindenekelőtt tetszett a Kastélyszálló kertjében a fogócska.A kisvasút állomásán maci alakú fagyit ettünk. Mikor hazaértünk nem tudtuk abbahagyni a mesélést, hisz annyi jó dolog történt velünk. Reni és Réka

5 A királyréti kirándulás Amikor felszálltunk a kisvonatra, nagyon izgalmas volt nekem, mert akkor utaztam először rajta. Nagyon szép volt az út, és jó a társaság. Hangulatos volt, amikor megérkeztünk a fenyvesbe. Nagyon tetszett a barlang, ahova beléptünk. Szerettem a kis folyókon való átkeléseket is. Később a tó is szép látványt nyújtott. A tanösvény utáni számháború is remek volt. A Kastélyszálló kellemes, és hangulatos volt. Mielőtt hazaindultunk jó volt fagylaltot enni. Nagyon jól éreztem magam, még egyszer átélném! Balázs és Tomi

6 A királyréti kirándulás Nekünk nagyon sok élményünk volt, és most beszámolunk róluk. Első élményünk az volt, hogy megérkeztünk Kismarosra. Ez azért volt nagy élmény, mert még nem jártunk ott. Aztán elmentünk a kisvasúthoz, és felszálltunk rá. Az utazás alatt gyönyörködtünk a táj szépségében. Miután leszálltunk a kisvasútról elmentünk megkeresni az erdei tanösvényt. Amikor megtaláltuk csapatokra osztottuk az osztályt, és így mentünk végig rajta. Mikor végigmentünk az erdei tanösvényen, kerestünk egy helyet, ahol lehet számháborúzni. A számháború után elmentünk a kastélyszállóba ebédelni, persze előtte fogócskáztunk. Ebéd után megkerestük a vonatállomást, közben finom jégkrémet is ettünk. Így telt a királyréti kirándulás. Zsombi és Bálint.

7 A királyréti kirándulás Leszálltunk a kisvonatról, és egyenest tartottunk az erdei tanösvényhez. Kaptunk egy füzetet, amiben kérdések voltak. Legjobban az tetszett , amikor a kérdésekre kellett válaszolni. A legizgalmasabb a bányabarlang volt. A hotel udvarában fogócskáztunk, azután ebédeltünk. Ebéd után egy telken számháborút játszottunk. Azután hazamentünk. Nekünk minden nagyon tetszett. Olivér és Andi

8 A királyréti kirándulás Nagyon jól éreztük magunkat a királyréti kiránduláson. Sok új ismeretet szereztünk. Nekem a színpompás erdő tetszett a legjobban. Közben az erdő élővilágával kapcsolatos feladatokat kellett megoldani. Sokszor találkoztunk patakkal , és keltünk át rajta. Az erdő közepén egy régi bánya állt, amit az osztállyal megnéztünk. Egy nagy horgásztó mellet is elvitt az utunk. Amellett egy gyönyörűséges zöld rét húzódott. Amikor véget ért a tanösvény, jöhetett a számháború. Az osztály jókedvűen játszott. A végén a királyréti Kastélyszállóban ebédeltünk. Majd fagyiztunk, és hazajöttünk a kisvasúttal, és vonattal. Amikor hazaértünk vidáman meséltük el szüleinknek a kirándulást. Reméljük, hogy máskor is elmegyünk kirándulni. Sziszi és Laci

Letölteni ppt "A királyréti kirándulás Azért tetszett a kirándulás, mert utaztunk kisvonattal is. Amikor leszálltunk a kisvonatról,a tanösvény felé vettük utunkat. A."