Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadások a következő témára: "Hadházi Dóra Brauhaus zum Löven. Elindulás, utazás Németországba 2011 10 1-én éjfélt ütött az óra, mikor elindult buszunk, hogy összeszedje kis csapatunk."— Előadás másolata:

1 Hadházi Dóra Brauhaus zum Löven

2 Elindulás, utazás Németországba 2011 10 1-én éjfélt ütött az óra, mikor elindult buszunk, hogy összeszedje kis csapatunk az utazásra, mindenki nagyon lelkesen várta már Németország határait, de senki nem tudta mi vár rá, később minden kiderült…

3 Utazás

4 A közös szállás A közös szállásunk Hochwaldban volt ahová 2011 október 2-án érkeztünk meg a kis csapatunkkal 3 napig voltam itt és nagyon jól éreztem magam, csak hamar elfogyott a mi kis csapatunk, vagyis hamar elvittek mindenkit Tettünk nagy sétákat nagyon szép helyen van, a német hegyek gyönyörűek Sok játékot játszottunk és a német felkészítő sem vészes

5 Közös szállás 1. rész: a szálláson

6 Közös szállás 2. rész: Séták a környéken

7 Mühlhausen-ben volt a gyakorlati helyem, szakácsként tevékenykedtem 2011 10 08- 11 02

8 Brauhaus zum Löven

9 Feladataim a konyhában Én a hideg konyhán dolgoztam hideg tálakat készítettem (sajttálakat, gyümölcstálakat, szalámis tálakat, pármai sonkás tálakat) Gombócoztam a thüringiai gombócot Saláták készítése Zöldségek, tisztítása, darabolása, Saláták készítése Napi kétszer salátabár készítése Halloween tökök faragása

10 Munkáim a konyhában

11 Mülhausen Jó nagy séta volt a városban, nagyon szép hely, örömmel ajánlom mindenkinek, és van vásárlási lehetőség

12 Kirándulás Az Erfurt-i kirándulás nagyon jó volt, nagyon jó volt, újra együtt volt a mi kis csapatunk Voltunk Mc Donalds-ba közösen ebédeltünk Voltunk 1 eurós boltba így aki nem vásárolt még semmit az nyugodtan tudott Bár a csapattal Erfurtba voltam, de jártam Évivel és a pestiek kísérő tanárával Weimarba is, amit nagyon élveztünk

13 Weimar

14 A vége Hamar eltelt ez az egy hónap, mindent megtudtunk, minden kiderült és nagyon jó élményekkel gazdagodtunk. Én is nagyon jól éreztem magam és bármikor visszamennék, akár holnap is Örömmel merem ajánlani az utánunk utazó csoportoknak Mühlhausenben a Brauhaus zum Löven szállodát, igen és vigyázat házi főzésű sörük van:D csak jó tanácsként gondoltam az utódoknak viszlát Németország

Letölteni ppt "Hadházi Dóra Brauhaus zum Löven. Elindulás, utazás Németországba 2011 10 1-én éjfélt ütött az óra, mikor elindult buszunk, hogy összeszedje kis csapatunk."