ÉG ÉS FÖLD KÖZÖTT....

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Jó Karma Ez egy jó kis olvasmány, de rövid! Élvezd! A Dalai Láma üzenete a világ számára 2012-ra. Mindössze néhány percig tart elolvasni és végiggondolni!
Advertisements

BUDAPEST, – Lukács Ferenc
A TESTÜLETI VEZETŐK ÉS TESTÜLETI TAGOK PROAKTIVITÁSÁNAK FEJLESZTÉSE (A FLOW ELMÉLET GYAKORLATI ALKALMAZÁSA A TESTÜLETI MUNKÁBAN) FLOW AKTIVITÁS EURÓPAI.
TÁMOP /A Személyiség kialakulása, fejlődése.
A pontos idő: 14:2714:2714:2714:2714:27 ORHIDEÁK ORHIDEÁK Zene: Autumn Rose Kattints.
A mi generációnk nem lesz híres semmiről, Soha nem mondja majd senki, hogy Mi vagyunk az emberiség csúcsa. Tévedés, az igazság az, hogy A generációnk.
A Barátság.
Pénz a cipődben: Gyémánt Kard Technika
Heves megye civil szervezeteinek szervezetfejlesztése A program az Európai Unió támogatásával valósul meg. K á rp á tok Alap í tv á ny – Magyarorsz á g.
DREAM-HOME Agency & Consulting Értékbecslés eladástechnika.
TURIYAM Téma: Önmagunk mibenléte
Social label – társadalmilag felelős munkáltató minősítés Garadnay Tea
Bevezetés a tanácsadásba Dr. Dan Brinkman.. Tanácsadás  Nátán esete (2Sám 12:1- 14)
Nem számít!. Nem számít! Lezárás Lényegi Részei HATÁRIDŐ BEMUTATKOZÁS JÓ STRATÉGIA, ÉS TAKTIKA TERMÉKLÉTRA KIFOGÁSKEZELÉS.
SZERVEZETFEJLESZTÉS Dr. Magura Ildikó.
KÍVÁNOM NEKED AZ ELEMEK EREJÉT.
A hatalom és felelősség kérdése a személyközpontú segítő kapcsolatban
Tedd fel a kérdést magadnak, miután elolvastad a levelet!!! “Elfussak ?"
Nem számít!. Nem számít! A jó sorrend a konzultációkhoz: 1. Vágyak. 2. Problémák. 3. A félelmek eltávolítása átbeszéléssel! 4. Következő havi terv.
A vezetőtanáron „innen és túl” Szivák Judit ELTE PPK
Két magzat beszélget az anyja hasában …
Mi a COACHING? A COACHING angol eredetű szó, amely edzést jelent. Az üzleti életbe kb. 20 évvel ezelőtt került be, gyökerei a sport pszichológiából eredeztethetők.
Hogyan válhatnak a cégértékek a teljesítmény katalizátorává? A Cegos üzleti reggelije március 3.
AZ ÉLET PILLANATAI.
A humánerőforrás kérdései, változások menedzselése
Könyvtárvezetési stratégiák, vezetési típusok
Közösségi munka. 1. A közösségi munka előnyei az egyéni és családi esetkezeléssel szemben A szociális munkások rendelkezésére álló eszközök rendszerint.
Családi vállalkozás.
SZERVEZETI ALAPFORMÁK
A TANÁRI HATÉKONYSÁG FEJLESZTÉSE MATEMATIKAI MODELLEK SEGÍTSÉGÉVEL
12. Kulturális önszerveződés, önkéntesség
ANTOINE DE SAINT- EXUPERY Gondolatok „A kis herceg” című könyvből.
Na ne …  gondolhatná de ez nem vicc ! Nézzen be hozzánk !
Fejlesztési, stratégiai útmutató
Döntéselőkészítés, döntéstámogatás
KÖSZÖNTÜNK TÁJÉKOZTATÓNKON ! Supreme2x2.
Konfliktus Dr. Ternovszky Ferenc: Nemzetközi menedzsment európai szemmel BGF - Külkereskedelmi Főiskolai Kar Vállalkozások és Emberi Erőforrás Menedzsment.
Mit tennél, ha minden egyes alkalommal, amikor szerelmes leszel valakibe... el kellene tőle búcsúznod?
Olvasd lassan és csendben!.
Mit jelentenek számomra a Jövőképek scenariók c. tantárgy keretében elhangzottak az ontológiai coaching vonatkozásában Berta Anikó február 7. Life.
Emberi Erőforrás Menedzsment Stratégia, politika, tervezés az emberi erőforrások menedzsmentjében EEM. 02.
EEM. 12. Változásmenedzselés kultúraváltás
III.4. A VEZETŐ SZEREPE ”... tudomásunk szerint minden sikeres minőségi forradalom a felső menedzsment részvételével történt EGYETLEN KIVÉTELT sem ismerünk.”
Minőség menedzsment 6.előadás
A hálózati szociális munka koncepciói (R. Brake) I. Hálózat orientált tanácsadás -a kliensek környezetében lévő erőforrások mozgósítása és támogatása -a.
A változások menedzselése, szervezetfejlesztés
„Mi dolgunk a világban?”
Mindenütt a földön Vágynak valami jó után,
 1.Interakcióban jön létre!  2.A megoldás is csak interakcióban  lehetséges, melynek eszköze a  kommunikáció  (speciális kommunikáció)  Kommunikációm.
A DÖNTÉSHOZATAL METODIKÁJA.
Minőségstandardok a PSZ-ek működésében?
Pozitív gondolatok.
Építsünk jó értékesítési csapatot! Sikerorientált értékesítés.
Olvasd lassan és csendben!
mint ami mások szerint szükséges!
Az oktatási gyakorlat fejlesztése
Ugrás az első oldalra 1 Skaliczki Judit A teljes körű minőségirányítási rendszer bevezetésének lépései Debrecen, 2004.
Saját magunkat mindig arról próbáljuk meggyőzni, hogy mennyivel boldogabb lesz az életünk majd, ha megházasodunk, megszületik az első gyermekünk, majd.
Bölcsességek, aforizmák
NA ÉS ? ? ? HOGYAN VISELKEDIK AZ IGAZI FŐNÖK ? Ha főnök vagy, olvasd, mennyire illik rád, ha azt szeretnél lenni, figyelj jól, és legyél jó vezető ! !
Boldog Születésnapot!!! Igazából nem tudok mit mondani, mert azt, amit mondani szeretnék, nem lehet szavakban kifejezni. Beszéljen helyettem a zene. Egy.
A vezető személyisége – a ma követelményei és a holnap kihívásai.
CSODÁS KÍVÁNSÁG 1.
Hálózatok Támogató, segítő szerepek az ifjúsági munkában.
Félre a dobozokkal! Király Zsolt
Vajon mi motiválja a munkavállalót?
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 3
A projektek hosszú távú előnye – tartós foglalkoztatás
Előadás másolata:

ÉG ÉS FÖLD KÖZÖTT...

Születni kell, újra meg újra, Indulni kell a háborúba, És harcolni kell, meghalni és szeretni Még nem elég. Születni kell minden nappal újra, Álmodni azt, ami nem válhat valóra, És harcolni kell, meghalni és szeretni Még nem elég.

Ég és föld között repülj velem, Vezess át az életen, Napot fess a szürke holdra! Ég és föld között repülj velem, Vezess át az életen, Vigyél át a túlsó partra, igen! Csak körbe-körbe forog velem. Ami egyszer volt s újra lesz, Csak körbe-körbe forog velem. Te álmodj tovább, kedvesem!

Itt élni kell, születni mindig újra, Indulni kell a háborúba és harcolni kell meghalni és szeretni Még nem elég. Születni kell minden nappal újra, Álmodni azt, ami nem válhat valóra, És harcolni kell, meghalni és szeretni Még nem elég.

Ég és föld között repülj velem, Vezess át az életen, Napot fess a szürke holdra! Ég és föld között repülj velem, Vezess át az életen, Vigyél át a túlsó partra, igen! Csak körbe-körbe forog velem. Ami egyszer volt s újra lesz, Csak körbe-körbe forog velem. Te álmodj tovább, kedvesem!

TAPS!

Előszó után Szempontok a változások menedzseléséhez Megerősítés Vezetői paradigmaváltás egy lehetséges iránya Nincs nálam a bölcsek köve 

A változásmenedzsment folyamata II. Jövőbeni állapot meghatározása III. Változás menedzselése I. A jelenlegi állapot elemzése Hova akarunk eljutni? 1.Szervezeti célokban és missziókban való megegyezés A változás menedzselése 5. Változási célok felállítása 6. Változás foganatosítása és fejlődési tevékenységek 7. A változás értékelése és megerősítése Hol vagyunk most? 2. Külső és belső kontextus értékelése 3. Információ gyűjtés Az érintettek bevonása

Problémahalmazok OKOZAT Kemény Minőség, Nyereség Költségek Termelékenység Csökkenő forgalom Csökkenő profit Alacsony ügyfélszolgálati színvonal Reklamációk OKOZAT

Problémahalmazok OK LÁGY Egyének beállítottsága Egyének gondolkodásmódja Viszonyulásuk magatartáskeretek OK

Gondolkodásmódok 80 % 20 % Jó volt az úgy, ahogy volt Eddig is megvoltunk, ezután is megleszünk Hát mit tegyünk, ha egyszer ilyen ez a világ... Megszakadok és mégsem jutok sehova Ebbe meg kell dögleni, én mondom, meg kell dögleni ! Minek ide bármi is, úgyis az a vége, hogy bezárom a céget Nem tudja az helyettem megoldani a problémákat!!! Tudom én, hogy mit kell itt csinálni, na... Még nem tudom mire lesz jó, de nézzük meg Azért valahogyan csak előbbre jutottunk, még mindig találtunk valami kiutat Nálunk szeretnek dolgozni az emberek Nem vacakolok, megértem és el is tudom dönteni Most is van két-három fejlesztésünk Mindenre van valami megoldásunk Nem olyan családból származunk... 80 % 20 %

Miért nem akarják az emberek a változást? Ellenérdekeltek Kivívott kedvezmények elvesztése Rutin elhagyása belső konfliktust okoz számukra Belső bizonytalanság Hibázástól való félelem Megint egy stresszhelyzet Meg nem értés vagy félreértés (mire is megy ki ez az egész?) Más szemszögből nézve a probléma talán nem is probléma... Kevés információ Szakmai féltékenység – (én tudok mindent a szakmáról, nekem ne mondják meg, hogy ez most mitől más...)

Mit akarnak az emberek? Mozgásszabadságot a munkájuk elvégzése kapcsán Bátorítást az új ötletek megvalósításához Olyan munkahelyet, ahol a vezetők azt mondják, amit gondolnak, s azt gondolják, amit mondanak, és azt is csinálják, amit mondanak A kudarc és tévedés szabadságát, ami nem egyenlő a szabadossággal. Világos célokat Tiszteletet és elismerést a munkájukban közösséghez tartozást Részvételt a döntésekben (értsék, hogy mi zajlik körülöttük) Felelősséget vállaló munkatársi közösséget Becsületességet a másiktól Tárgyszerű, tisztességes kommunikációt

Mit tegyen egy vezető? Le kell mondani arról az igényről, hogy a vezetőnek mindig igaza van. (mit akarunk: mindig igazunk legyen vagy eredményeket?) Saját arcunkat kell megmutatni és nem egy feltételezett szerepet játszani. Ha a változásokban rejlő lehetőségeket éltetjük, akkor be kell mutatni, hogy ehhez hogyan viszonyulunk, mi mint vezetők, mit teszünk. Fel kell hagyni azzal, a törekvéssel, hogy mindenre saját válasza legyen, mindenre csak ő tudja a megoldást, s az a legjobb Meg kell bízni munkatársaink ítélő képességében, önállóságában, s ehhez hatalmat és nyilván felelősséget kell biztosítani számukra. Vállalni kell az ezzel kapcsolatos kockázatot.

Hogyan? A SOKFÉLESÉG FÉL SIKER!!!!! Tárgyalás és megegyezés - lehetséges taktikák, pl. engedmények csereértékének definiálása, stb. Manipulálás (kooptálás , amikor azért vonunk be valakit a folyamatba, hogy máshol ne tegyen kárt, de igazából semmi szükség sincs a „tanácsadásukra” ) Kényszerítés (nyílt vagy burkolt formában) Képzés és kommunikáció – ha lehet, akkor külsős szaktudás igénybe vétele Részvétel és bevonás = információhoz jutás, + közös tervezés – vízió megalkotása Segítés és támogatás = helyzetfüggő vezetés alkalmazása A SOKFÉLESÉG FÉL SIKER!!!!!

Irányítási és vezetési paradigma (alapeszme) Fókuszváltás ( mi gátolja a haladást elemzése helyett – hogyan tarthatunk a célokhoz? ) csak azokkal a problémákkal foglalkozzunk, amelyek gátolnak a cél elérésében (de akkor azonnal, és ott ahol azok jelentkeznek. A többi ráér) Mitől működik, ami működik? Folyamatosan kommunikáljuk a célt, minden eszközt ragadjunk meg a jövőkép kommunikálására, a benne lévő előnyökre, képezzük embereinket! Vonjuk be a munkatársakat (minél többen támogassanak! Pareto-elv!) nézzük meg az adott kérdést a másik szemével is! (kérdezés v/s közlés)

„Mi magunk legyünk az a változás, amelyet látni szeretnénk a világban” Mahatma Gandhi