PORTFÓLIÓ VÉDÉSE Készítette: Sántháné Németi Zsuzsanna óvodapedagógus Sántháné Németi Zsuzsanna Portfólió védés

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Gyógytestnevelés tanítására felkészítő szakirányú továbbképzési szak
Advertisements

„Művészettel a jövő művészeiért” TÁMOP-3. 1
Uniós fejlesztések a köznevelésben - A pedagógiai- szakmai ellenőrzés rendszere
Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
„Ezt egy életen át kell játszani”
A koragyermekkori nevelésről
Új utakon a szaktanácsadás, tantárgygondozás A TÁMOP 3. 1
Gyerekek a Biztos Kezdet Gyerekházban
Hatékonyság, eredményesség, méltányosság a köznevelési rendszerben:
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
Magyar Pedagógiai Társaság Somogy Megyei Tagozata november 21. Kis Jenőné dr. Kenesei Éva megyei elnök.
TÁMOP Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Befogadó intézmények Sárbogárdon
Dr. Nyitrai Ágnes, AVKF Paradigmaváltás a családi napközi ellátásra való felkészítésben június 1.
Bonyhádi Oktatási Nevelési Intézmény
Készítette Kovács Nándor KONRACB.PTE
Innováció Kecskéd közoktatási intézményeiben
Készítette: Bónisné Fürjesi Magdolna
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
Kompetencia alapú programcsomag bevezetése az óvodában
Változások – kompetenciafejlesztés az óvodai nevelésben
TAPASZTALATOK AZ ÓVODAI NEVELÉS GYAKORLATÁBAN
Győr Megyei Jogú Város Önkormányzata Családsegítő Szolgálat Gyermekjóléti Központja.
A gyakorlatvezető mentor
XXX. Jubileumi Országos Tudományos Diákköri Konferencia április FOGYATÉKOSSÁG ÉS CSALÁDI SZEREPEK Készítette: VÁGÁSI JÚLIA.
A PEDAGÓGUSOK ÉRTÉKELÉSE
A gyerekek nem várnak Gyerekesélyprogram 2007
Az országos pedagógiai-szakmai ellenőrzés,
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ A „segítő tanár” rendszer működése az Új Buda Alma Mater-ben Turányi Zsófia Budapest február.
Orosházi Evangélikus Általános Iskola és Gimnázium
ONAP ↓ HELYI ÓVODAI PROGRAM ÜTEMTERV TERVEZET
Falus Iván 7. Nevelésügyi Kongresszus Budapest Augusztus 26.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Biztos Kezdet and the Early Years Foundation Stage
P E D A G Ó G I A I K A R. Alapképzési (BA) s z a k o k Nappali tagozat SzakKöltségtérítésKépzési idő (félév) Andragógia Ft6 Gyógypedagógia 110.
"Talán a legnagyobb pedagógiai téveszme az a vélemény, hogy az ember csak azt tanulja meg, amit megtanítanak neki. A mintegy mellékesen elsajátított, tartós.
Az iskola tényleges feladata és a valós helyzet
TÁMOP / „Integrációs bázisiskola a Jászságban”
TÁMOP / „Karöltve” Integrációs közoktatási referencia intézmény kialakítása hálózati együttműködés keretében a Csertán Sándor Általános.
Jelen és jövő A Budaörsi Nevelési Tanácsadóban. Mi történik a Nevelési Tanácsadóban? Vizsgálunk Szakvéleményt írunk Terápiát végzünk, gyógyítunk (rajz,
HEF OP / A SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK EGYÜTTNEVELÉSE
LÉPÉSRŐL – LÉPÉSRE program
Békéscsabai Petőfi Utcai Általános Iskola
A szülői példa jelentősége az utódok életében
Társadalmi Megújulás Operatív Program Pedagógusképzések (a pedagógiai kultúra korszerűsítése, pedagógusok új szerepben)
Ötletek, javaslatok a kritériumok dokumentum szintű beépítésére
A nevelési program, mint a fejlesztés stratégiája
Készítette: Kovács Ferencné
Ki az a mentortanár? „az a pedagógiai gyakorlattal rendelkező tanár, aki tapasztalatai és a továbbképzésben szerzett speciális képzettsége eredményeként.
BIHARINÉ dr. KREKÓ ILONA főiskolai docens
Összeállította: Szabó Ilona
Önértékelési kézikönyv október 5-i módosítása alapján
MOTTÓ „Engem ne emeljen a magasba senki, ha nem tud addig tartani, amíg megnövök, hanem guggoljon ide mellém, ha nemcsak hallani, de érteni is akar, hogy.
A SZÜLŐI KOMPETENCIA TÁMOGATÁSA A KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÓVODÁJÁBAN Budapest augusztus 31.
Barcsák Marianna - KPSZTI
A pszichológiai mérés alapjai
Márkus Lászlóné Intézményvezető Közoktatási szakértő
MOTTÓ „Engem ne emeljen a magasba senki,
NEVELŐI ÉRTEKEZLETRE A FÉLÉVES ÉRTÉKELÉS ELŐKÉSZÍTÉSE Farkasné Egyed Zsuzsanna saját óvodai munkaanyag, forrásként felhasználható.
Probléma fa Okozat Ok kevés a gyermek az óvodában
A Színező Munkacsoport az Aktív Európai Fiatalokért Egyesület szervezésében valósul meg.
Csecsemő- és kisgyermeknevelő alapképzési szak BA
Vezetői célok és feladatok
Tanácsok a portfólió készítéséhez
Csecsemő- és kisgyermeknevelő Alapszak
NEVELÉSTUDOMÁNYOK INTÉZETE
Kisgyermekes Anyukáknak, Apukáknak
SZOKÁS SZABÁLYRENDSZER, NEVELŐMUNKA TERVEZÉSE ELLENŐRZÉS TERÜLETEI FELADATMEGOSZTÁS Farkasné Egyed Zsuzsa
Gyermek- és ifjúságvédelem, vezetői felelősség és támogatás
Előadás másolata:

PORTFÓLIÓ VÉDÉSE Készítette: Sántháné Németi Zsuzsanna óvodapedagógus Sántháné Németi Zsuzsanna Portfólió védés

Honnan indultam? Sántháné Németi Zsuzsanna Portfólió védés I. Tanulmányaim:  : Debreceni Egyetem Hajdúböszörményi Pedagógiai Főiskolai Kar- Óvodapedagógus szak  : Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Felnőttképzési Kar- Csecsemő- és gyermeknevelő- gondozó  : Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Felnőttképzési Kar- Közoktatási vezető és pedagógus szakvizsga szakirányú továbbképzési szak  : Debreceni Egyetem Gyermeknevelési és Felnőttképzési Kar- Gyakorlatvezető, mentorpedagógus, iskoláskor előtti nevelés és gondozás intézményeiben szakirányú továbbképzési szak

Sántháné Németi Zsuzsanna Portfólió védés  : Tiszabezdédi Napköziotthonos Óvoda Óvodapedagógus  2007: Tiszabezdéd Község Önkormányzata Adminisztrátor  : Tiszabezdédi Óvoda és Bölcsőde Óvodapedagógus  : Mándoki Gyermekkert Óvoda és Bölcsőde Óvodapedagógus Munkaközösség vezető  napjainkig: Mándoki Gyermekkert Óvoda és Bölcsőde Intézményvezető Óvodapedagógus II. Jártasságaim

Pedagógiai hitvallásom alappillérei Sántháné Németi Zsuzsanna Portfólió védés Elkötelezettség, motiváltság a kisgyermekek nevelése iránt - Nyitottság, vitalitás, pozitivitás, alkalmazkodás, példamutatás - Szülőkkel való kapcsolat fontossága - Biztonságos, kiszámítható környezet teremtése - Másság, különbözőség elfogadásának fontossága - Optimális személyiségfejlesztés - Szakmai felkészültség, folyamatos innováció - Emberi kapcsolatok a megbízhatóságra, őszinteségre és a csapatjátékra építve

Sántháné Németi Zsuzsanna Portfólió védés „ Csináljon bármit, ami nyitogatja szemét és eszét, szaporítja tapasztalatait. Ő azt hiszi, csak játszik. De mi már tudjuk mire megy a játék. Arra, hogy e világban otthonosan mozgó, eleven eszű és tevékeny ember váljék belőle.” (Varga Domokos)

Miért választottam ezt a szakmát? Sántháné Németi Zsuzsanna Portfólió védés  Gyermekkorom emlékezetes pillanatai  Óvodapedagógus feladata sohasem szavakban, hanem tettekben nyilvánul meg „hatni tudás vágya és az adni tudás képessége” a legfontosabb

Hol tartok most? Sántháné Németi Zsuzsanna Portfólió védés  16 év pályán töltött idő bebizonyította, hogy a szakmám a hivatásom  Nem gondolkozom a pálya elhagyásában  A pályával szembeni kitűzött célom teljesült  A jövő generációjának élete e szakaszában értéket tudok közvetíteni  A munka és a magánélet egyensúlya összhangban van  Kiégés jeleit nem tapasztalom, sőt tele vagyok innovatív törekvésekkel

Jövőképem, céljaim Sántháné Németi Zsuzsanna Portfólió védés  A BTM és SNI kategóriába tartozó gyermekek nevelésére és fejlesztésére kiemelt figyelmet szeretnék fordítani  További innovatív törekvések megvalósítása, elősegíteni a gyermekek sokoldalú, harmonikus fejlődését, a gyermeki személyiség kibontakozását  Minden körülmény között a gyermek testi-lelki szociális jólétét biztosítani