Biyovis mint üzleti modell, fortélyok a sikeres Biyovis üzlet felépítéséhez Farkas Attila.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
…ami másolható az nálad is működhet! Tibai Eszter.
Advertisements

A fogyasztóvédelmi hatóság hatásköre, illetékessége és eljárása a villamosenergia-, földgáz-, víziközmű-, távhő- és hulladékgazdálkodási közszolgáltatás.
KÖVETELMÉNY, ELVÁRÁS MEGNEVEZÉSTARTALOM EGÉSZSÉGÜGYI KÖVETELMÉNYJÓ ÁLLÓKÉPESSÉG EGÉSZSÉGES IDEGRENDSZER ÉP HALLÁS, ÉRTHETŐ BESZÉD KIZÁRÓ OK: MOZGÁS ÉS.
Beruházási és finanszírozási döntések kölcsönhatásai 1.
___________________ Családi kassza ___________________ Készítette:
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése és a szolgáltatást támogató eszközök beszerzése a sajátos.
AZ ISKOLA–EGÉSZSÉG KÖZPONT – FORMA ÉS TARTALOM A TÁMOP KIEMELT PROJEKT KÖZNEVELÉSI ALPROJEKTJÉNEK CÉLJAI, A MEGVALÓSÍTÁS MÓDSZEREI ÉS A SZAKMAI.
TÁMOP program a Dél-alföldi Régióban Dél-alföldi Regionális Munkaügyi Központ.
KÖZGAZDASÁGTANI ALAPFOGALMAK I. Előadó: Bod Péter Ákos.
Bemutatkozás Fodor Noémi Gépészmérnök – mérnöktanár Környezetirányítási szakértő TAR-ZERT Auditor Minőségirányítási vezető.
A képzett szakemberekért AZ ÖNÉRTÉKELÉS FOGALMA, LÉNYEGE, SZEREPE A MINŐSÉGFEJLESZTÉSBEN 3.2. előadás.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET 2007 Menner Ákos. A minőségfejlesztés intézményi ritmusa Önértékelés 2006 Önértékelésből származó fejlesztési célkitűzések.
Melyik számlaosztályban szerepelnek az alábbiak? a) Szállítók b) Vevők c) Anyagok d) Anyagköltség e) Pénztár f) Árbevétel g) ElÁBÉ h) Forgóeszközhitel.
A KÖZBESZERZÉS JÖVŐJE május 26.. A KÖZBESZERZÉS JÖVŐJE Beszerzés vs. közbeszerzés Az új közbeszerzési törvény tükrében Willinger Kornél NVMT Elnökségi.
Előadó: Bali Kornél Mikro-, kis-és középvállalkozások kapacitásbővítő beruházásainak támogatása.
A vállalatok marketingtevékenysége és a Magyar Marketing Szövetség megítélése Kutatási eredmények az MMSZ részére (2008. július)
John Sheridan BVetMed CVPM DMS MRCVS A Te praxisod, a Te karriered, a Te életed – gond van?
A három lépcsőfok… 29% - A megoldás 52 heti stratégia sikeres üzleti kapcsolatépítéshez (Avidor András - Michelle R. Donovan - Ivan R. Misner) Az emberek.
BEST-INVEST Független Biztosításközvetítő Kft.. Összes biztosítási díjbevétel 2004 (600 Mrd Ft)
Internet tudományos használata
ERASMUS+ DISSZEMINÁCIÓS PLATFORM
Lendületben a Pénziránytű Iskolahálózat
A legjobb Kompenzációs terv, hogy pénzt csinálj!!
DIGITÁLIS VÁSÁRLÁSOK, GENERÁCIÓS KÜLÖNBSÉGEK
15 lépés az eredményességért
Szaktanácsadás 2015/2016 Készítette: Szabó Klára.
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése 19
LEHET JOBB A GYEREKEKNEK!
Az iskolai könyvtár telepítése, térszervezése és felszerelése
Kihívások a LEADER program eredményes végrehajtásában
Esélyek a munkaerőpiacon
A lifelong guidance (LLG) rendszer magyarországi megalapozásának kvalitatív vizsgálata (6 fókuszcsoport) július Kovács Attila
Hogyan adj el újból a meglévő vevőidnek OFFLINE, ám mégis teljesen
Foglalkoztatási Paktumok az EU-ban
videós team Team vezetője: Tariné Péter Judit Tagok:
Országos Felnőttképzési Tanévnyitó Debrecen
Csak az valósul meg amit megterveztél és megfogalmaztál
Kérdések és válaszok az előfizetéses rendszerekről
SZÁMVITEL.
A kiváltást tervezők / megvalósítók és Az fszk TÁRS projektje közti együttműködés rendszere EFOP VEKOP TÁRS projekt.
A PDCA elv alkalmazása az információvédelmi irányítási rendszerekben 1
Útmutatások a jövedelmező Biyovis vállalkozásod felépítéséhez és fejlesztéséhez Farkas Attila.
Közigazgatási alapvizsga a Probono rendszerben
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Életpálya-tanácsadás Csanádi Nikolett Hényel Anett.
Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
CONTROLLING ÉS TELJESÍTMÉNYMENEDZSMENT DEBRECENI EGYETEM
Tájékoztató az Önkormányzati ASP Projektről
félév Régiós Értékesítési Ösztönzők Gyakran Ismételt Kérdések
Munkagazdaságtani feladatok
Új pályainformációs eszközök - filmek
Stratégiai emberierőforrás-fejlesztés
Szerzője Konzulens neve
STABIL FORGALOM – STABIL JÖVEDELEM TITKA
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 8
A szállítási probléma.
9-10.-es bemeneti mérések és a fejlesztő munkánk
Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
HIRING 101: BEVEZETÉS A TOBORZÁS-KIVÁLASZTÁSBA
Munkagazdaságtani feladatok
U8 – U10 célok a szezonra.
Családi vállalkozások
Baranya Megyei Önkormányzat
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL I. HELYZETFELMÉRŐ SZINT FOLYAMATA 7
Áramlástan mérés beszámoló előadás
Az Ökoiskola hálózat helyzete és tervei
Fehér Gyűrű Közhasznú Egyesület – TÁMOP 5.6.1/C projekt
Pszichológia BA műhelymunka és szakdolgozat tájékoztató
KONFERENCIA KAFFEE projekt Óvári Márta Köznevelési Főosztály
Üzlezi információelemző specializió
A statisztikus elemző specializió
Előadás másolata:

Biyovis mint üzleti modell, fortélyok a sikeres Biyovis üzlet felépítéséhez Farkas Attila

Saját és csapatod jövőképe és jövője Milyen gyakran mutatod be a Biyovis üzleted lehetőségét megfelelő embereknek és hány fővel növekszik az ÜP-ék száma? Menyi terméket használsz havi szinten és mennyi terméket adsz el havi szinten? Hány olyan Üzleti Partnered van, aki ugyan ezt megteszi minden nap? Napi 2 embernek mutasd be az üzletedet. 300-ból lesz 30- 50 ember aki elindul és aktív lesz. „Tégy naponta Biyovis üzletedért- sikeredért” Ezt az üzletet napi lépésekkel és cselekvésekkel lehet felépíteni. Napról-napra. Az aktivitás tartja életben és növekedésben az üzletedet. 5x5 25x5 = 125 125x5= 625 625x 5= 3125 3125x5= 15 625 HA 10% lesz aktív akkor is 1 562 olyan ÜP aki havi 100 pont terméket elfogyaszt, 200 pont értékbe csatlakoztat. 1562x100= 156 200 pont, 1562 x 200 = 312 400 ( 468 600 pont)

Tervezhető forgalom saját termékhasználat – 100 pont forgalom csatlakoztatok új ÜP száma – 200p állandó vásárlói kör aktivitása saját és ÜP céljai a szintlépéshez vagy annak ismétléséhez.

Pénz a Rendszerben – Hol a pénz? Árrés 20- 25% Differenciál bónusz 21% Gyöngy bónusz 10% Kiemelt kedvezményes csomagok 10- 15% Stimulációs Bónuszok

Széllesség vagy mélység? Folyamatos szélesség építése az azonnali jövedelmet biztosít és jövőbeli stabil, folyamatos forgalmat. (hálózati fa megrajzolása) Te kereseted az ÜP után: Differenciál Bónusz + Gyöngy Bónusz + Stimulációs Bónusz Te kereseted a saját forgalmad után: Árrés + Differenciál Bónusz + Gyöngy Bónusz (amennyiben a regisztrációs fogyasztókat egy saját magad alá generált ÜP pozícióra regisztrálod folyamatos szélességeként)+ stimulációs bónusz + Amennyiben megfelelő létszámú állandó vevő köröd van akkor 5 db- 10 db termék csomagok megvásárlásból származó + 10-15% azonnali árrés. 12 % kedvezmény szint esetén : Differenciál bónusz 12% Árrés 25% Gyöngy bónusz 10 % Csomag kedvezmény 15% összesen: 62% ÜP keresete: Differenciál Bónusz + Gyöngy Bónusz + Stimulációs Bónusz. Te kereseted a saját forgalmad után: Árrés + Differencia Bónusz + Gyöngy Bónusz (amennyiben a regisztrációs fogyasztókat egy saját magad alá generált ÜP pozícióra regisztrálod folyamatos szélességeként)+ Stimulációs Bónusz Kereskedő és szolgáltató keresete: Árrés + Differenciál Bónusz (mint mennyiségi kedvezmény bónusz 5-10 db csomagok) 10-15%.

Minél gyorsabban önállóvá tenni szélességben az Üp tagokat. Széllességbe csatlakoztatott ÜP tagokat meg kell tanítani a helyes önálló üzleti modell ismétlésre , követésre és így mélységben is stabilan fog növekedni az üzleted. „ Tégy naponta Biyovis üzletedért- sikeredért „ program Minél gyorsabban önállóvá tenni szélességben az Üp tagokat. Biyovis karrier használatának megtanítása Kontakt levelek tartalmának átvétele ÜP első üzleti csomagja- ne csak az Ö szükségletét elégítse ki hanem a te tudásodat is támogassa. Hisz cél, hogy segíts neki 10 napon belül eladnia és vissza keresnie a beruházott pénzét. Menyi időn belül keresheted vissza a regisztrációs díjat? – Mit kell tennie érte az új ÜP-nek és mit kell tennie a szponzornak? 200 pont csomag Regisztrációs díj

Szervezz BIP mérést 2x 15 embernek megfelelő minőségű embereknek. Csatlakoztass be 2 új ÜP tagot Szervezz 5 találkozót a szponzoroddal – Szponzorod megtanít és segít Szélességben az első 5 munkatársadat elindítani a lehető leggyorsabb időn belül. Valamint segít visszakeresni a befektetett pénzedet akár 10-14 napon belül. Attól még, hogy valaki regisztrál ÜP partnerként még nem jelenti azt, hogy az üzleti partnered. Csak akkor válik azzá, ha követi a modellt, el tud adni terméket és újabb ÜP tagokat tud regisztrálni.

Alapok Felépítés Te sztorid A cég sztorija Honnan jössz ? Mit csináltál előtte? Mit láttam benne? A cég sztorija Mi a cég és tulajdonosok küldetése és célja? 100 000 olyan ÜP partner a Biyovis csaptában aki mindennap beszél a Biyovis Üzleti lehetőségéről és kényelmes élethez elegendő jövedelme származik belőle. Minden olyan magyar településen ahol minimum 10 000 fő lakós van legyen aktív ÜP. Miben egyediek a termékei? A szponzorod sztorija- csapat ahová tartozni fogsz! Szponzorod rövid sztorija ? Hol tart most? Mi a csapat célja? Te miért csatlakoztál és miért csinálod? Hová jutottál el? Hova akarsz eljutni vele?

Rendszer követés – oxigén az üzleted működéshez heti web konferencia heti konzultáció vezető indítványozására a hét indító megbeszélés – több szempontból fontos. eredmények megismerése és megismertetése központi információk megismertetése valamint a munkafolyamatokba bevezetése. célok szem előtt tartása kérdések megválaszolása Sikerek megosztása és megismertetése a csapaton belül csapatszellem és hová tartozás erősítése (minél erősebb annál több aktív embered van) Szak-Üzleti nap Kihívások Siker programok te példa mutatásod indítsd el mindjárt a siker programon- minél többet tesznek a sikerét annál termelékenyebb a csapatod. Biyovis TV Videó és hang anyagok és könyvek – tanulás és célok iránti lelkesedés fenntartása.

Rendszeresen kapcsolattartás A rendszeres konzultációkon, képzéseken való részvétel valamint a napi Biyovis TV és hang anyagok meghallgatása ellenállóvá tesz a NEMekkel szemben. Erőt ad a célok elérésben. A napi tettek eredményeket kovácsolnak amik lelkesítenek. Ha pedig lelkes vagy akkor meg Te vagy szükséges a csapatodnak , hogy segítsd őket a céljuk elérésében. Ha naggyá válik az üzleted már nem is fogsz emlékezni azokra akik nemet mondtak csak azokra akik igent mondtak. Aktivitásodat ne az érzelmek határozzák meg, hanem te magad. Minden nap tegyél az üzletért!

Indítsd be magad és indítsd be a Biyovis üzleted Üzlet lényege abban van hogy hajlandó vagy-e minden nap bemutatni az Biyovis üzleti lehetőségét vagy sem. Ezen múlik, hogy megbuktatod magad és az üzleted vagy felépíted azt. Nem a tudás a fontos hanem annak alkalmazása Ha alkalmazod, pénzt keresel. Ha nem akkor pedig kifogásokat. Ha nincs tudásod akkor meg a cselekvés fog megtanítani a tudásra.

Következő Szak-Üzleti nap – május 13 Első Szakértői konzultációs nap – március 18 Piknik Nap – dolgozz a csapatoddal , hogy minél többen ott legyetek a cég vendégeként Biyovis Év végi gála- legyél ott azok között akik számítanak legyél ott, hogy esélyt adj magadnak, hogy te is az egyike légy a legjobbaknak 2017-ben.